Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vox88000
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vox88000

    Googel maps zijspan gespot

    ik kwam nu al voor de tweede keer een zijspan tegen toen ik wat bekeek op Googel maps. dus mischien wel een topic waard. heb je dus ook een zijspan gespot op Googel maps plaats dan hier een foto er van.
  2. vox88000

    foto topic van sinterklaas en of zijn pieten in de zijspan

    elk jaar begin december worden er op meerdere plekken in het land Sint & pieten vervoerd in een motor met zijspan. vorig jaar had het paard van de sint last van een schimmel infectie . en dus vroeg hij mij als ik hem met zijn 2 knechten wel naar het schooltje wou brengen . plaats dus in...
  3. vox88000

    motoren op TV - tips

    dit topic is voor iedereen dit een tip heeft over waar en waneer motor gerelateerde uitzendingen op TV komen.
  4. vox88000

    gezocht MIG uitlaatdemper sticker

    Hallo ik ben de sticker kwijt van mijn rechter demper. heeft iemand voor mij deze zogenaamde epoxy domed sticker tekoop? of weet iemand wie de inporteur was vroeger van mig dempers in nederland? mischien liggen daar nog stickers in de oude voorraad. of heeft iemand voor mij een sticker over...
  5. vox88000

    gezocht MIG uitlaatdemper sticker

    hallo ik ben de sticker kwijd van mijn rechter demper. heeft iemand voor mij deze zogenaamde epoxy domed sticker tekoop? of weet iemand wie de inporteur was vroeger in nederland . mischien liggen daar nog stickers in de oude voorraad. of heeft iemand voor mij een sticker over van...
  6. vox88000

    gezocht TT assen pins

    ik ben nog op zoek naar de TT assen pin van 1986 en de pin's van voor 1986.[ als iemand ze over heeft dan hoor ik dat graag.
  7. vox88000

    schilderij van je motor

    er zijn vast motorrijders die een schilderij van hun motor hebben gemaakt of hebben laten maken. plaats hier een foto van je schilderij van je motor. deze hebben wij gekregen op ons trouwfeest van onze motorclub v.m.t.r. norg. geschilderd door femmy krol.
  8. vox88000

    kicxstart motorblad gezocht

    kicxstart motorblad gezocht. ik zoek een test van een voxan v1000 cafe racer. vermoedelijk jaargang 2000 of 2001. de voxan testen van 2001 uit de kicxstart nummer .4- 6 en 8 heb ik al. die ik dus nog zoek is vermoedelijk van 2000 maar zou ook van 2001 kunnen zij. zou dus graag...
  9. vox88000

    tt assen tegel 1970

    hallo ik ben op zoek naar deze tegel die is uitgegeven aan medewerkers en rijders op de tt baan in assen . ik heb ook evetuweel andere tt tegels te ruil . als u deze tegel van 1970 wil verkopen dan hoor ik dat graag.
  10. vox88000

    Mijn Voxan glimt weer

    mooi spul van powerplustools nu nieuw pand in heereveen.
Terug
Bovenaan Onderaan