Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paul_K
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paul_K

    Najaarsrit, zondag 19 oktober 2014

    :] 8-) Najaarsrit, zondag 19 oktober 2014 8-) :] Wat mag ik me voorstellen bij deze najaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen in Noord-Holland te rijden. Eenieder is vrij om te nuttigen wat hij of zij graag...
  2. Paul_K

    Voorjaarsrit, zondag 27 april 2014

    :] 8-) Voorjaarsrit, zondag 27 april 2014 8-) :] Wat mag ik me voorstellen bij deze voorjaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen in Noord-Holland te rijden. Eenieder is vrij om te nuttigen wat hij of zij graag...
  3. Paul_K

    Najaarsrit, zondag 6 oktober 2013

    :] 8-) Najaarsrit, zondag 6 oktober 2013 8-) :] *Met dank aan Bomba voor deze foto's en de samenstelling Wat mag ik me voorstellen bij deze najaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. In Gorinchem...
  4. Paul_K

    Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

    :] 8-) Voorjaarsrit zondag 21 april 2013 8-) :] *Met dank aan Bomba voor deze foto's en de samenstelling Wat mag ik me voorstellen bij deze voorjaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Bij De...
  5. Paul_K

    Newbies #59 Oudjaar, harder knallen dan Remond z'n uitlaat!

    Newbies #59 Oudjaar, harder knallen dan Remond z'n uitlaat! Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een...
  6. Paul_K

    Newbies #57 Waar goed weer niet vroeg genoeg kan komen 8-)

    Newbies #57 Waar goed weer niet vroeg genoeg kan komen 8-) Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een...
  7. Paul_K

    Newbies #55 Waar geen #31/32 party meer is

    Newbies #55 Waar geen #31/32 party meer is Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set geraniums...
  8. Paul_K

    Newbie 50 3/4# Waar de afterparty los gaat

    Newbie 50 3/4# Waar de afterparty los gaat Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een...
  9. Paul_K

    Newbie 50 1/2# Waar we nog even blijven feesten

    Newbie 50 1/2# Waar we nog even blijven feesten Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor...
  10. Paul_K

    Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

    Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer? *Met dank aan Bomba voor deze foto's en de samenstelling Wat is een najaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Bij Eet tapperij Bijsterbosch kunnen...
  11. Paul_K

    Newbies #40: Waar 2012 wel Ivo z'n jaar gaat worden

    Newbies #40: Waar 2012 wel Ivo z'n jaar gaat worden [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de...
  12. Paul_K

    25kW rit - 18 maart - De eerste van 2012

    25kW rit - 18 maart - De eerste van 2012 Wat is een 25kW rit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste 25kW rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden die inmiddels al vol vermogen rijden. Onderweg eten we...
  13. Paul_K

    Newbies #39: Kan iemand de pekel even wegspoelen? Bedankt!

    Newbies #39 Kan iemand de pekel even wegspoelen? Bedankt! [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is...
  14. Paul_K

    Voorjaarsrit 22 april - We zijn er weer met zacht lenteweer

    Voorjaarsrit - 22 april - We zijn er weer met zacht lenteweer Wat is een voorjaarsrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste rijders die ervan houden om op rustig/gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Bij de veerpont Schoonhoven kunnen we van de middagpauze genieten. Eenieder is vrij...
  15. Paul_K

    Newbies # 38: Waar we voor een goed 2012 gaan!

    Newbies #38 Waar we voor een goed 2012 gaan! [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander...
  16. Paul_K

    Fazerrit - 25 maart - De eerste van 2012

    Fazerrit - 25 maart - De eerste van 2012 Wat is een Fazerrit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste Fazer rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden. Onderweg eten we rond het middaguur bij een gezellige...
  17. Paul_K

    Newbies # 37: Waar we niet meer weten wat we hier doen?

    Newbies #37 Waar we niet meer weten wat we hier doen? [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het...
  18. Paul_K

    Yamaha FZS600 Fazer 1998-2003 onderdelen

    Fazer is verkocht en er komt wat anders. De spullen die ik nog over heb mogen TEAB weg. Betaalmiddelen als Hertog Jan, bioscoopbon, Joe Bar poppetjes, MotoMania 7 of andere motorstripboeken, bus remmenreiniger doen het ook ook wel. Verzenden heeft niet de voorkeur, liever afhalen in Amstelveen...
  19. Paul_K

    Te Koop Yamaha FZS600 Fazer 25kW (perfect onderhouden!)

    Technisch goede Yamaha Fazer 600 op 25kW (ook netjes op kentekenbewijs), te koop wegens overstap naar vol vermogen tourmotor. In goede staat van onderhoud, alles wat duur is heeft deze motor al gehad, komende tienduizenden kilometers kan je zorgeloos vooruit. Netjes 25kW, ook op kenteken...
  20. Paul_K

    Opgelet! Honden op de weg, (Noordzijde, Oud-Alblas)

    In de categorie "better safe than sorry" doe ik hier dan toch maar mijn verhaal. Vandaag ben ik met m'n ouders samen rustig gaan touren door midden Nederland. Alles prima, alles lekker, leuke weggetjes en dorpjes. Schiet er omstreeks vier uur een hond (Beige/licht getinte Labrador of Golden...
  21. Paul_K

    25kW-rit - 21 augustus 2011 - De eerste van 2011

    25kW-rit - 21 augustus 2011 - De eerste van 2011 Wat is een 25kW-rit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste 25kW rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden die inmiddels al vol vermogen rijden. Onderweg...
  22. Paul_K

    MF Verjaardag 20 augustus - pre-meet Amsterdam

    MF Verjaardag 20 augustus - pre-meet Amsterdam Wat is een pre-meet :? Dat is een meeting/ritje, voordat het echte feest van start gaat. Vanaf Amsterdam Foodstrip rijden we binnendoor naar de IJsbreker in Leusden Hoe laat en waar :? Je kan vanaf 14:15 verzamelen op Amsterdam Foodstrip...
  23. Paul_K

    Oude Brikken ---> Dobbel Rit ---> 18 september 2011

    Oude Brikken ---> Dobbel Rit ---> 18 september 2011 Wat is een OBT :? OBT = Oude Brikken Tour Een oude brikkentoer kenmerkt zich door de voorliefde voor klassieke en oudere motoren die door hun liefhebbende eigenaren rijdend worden bereden en onderhouden. De een een pareltje, de ander een...
  24. Paul_K

    Newbies #30 - Waar andere F'jes hun opmars maken

    Newbies #30 – Waar andere F'jes hun opmars maken [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? Sinds 2005/2006 zijn de eerste Newbie ritten gereden. Inmiddels is de wacht aardig gewisseld en zijn er...
Terug
Bovenaan Onderaan