Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dpe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dpe

    Vragen over de koppeling.

    Ik ben nog vrij nieuw in de motorwereld vandaar dat ik probeer hier wat te leren van jullie kennis. (#durftevragen) Ik heb youtube afgezocht en de zoekfunctie al gebruikt, maar heb nogsteeds een paar vragen over de koppeling van een motor. Als je de platen hebt verwijderd en de motor in de...
  2. Dpe

    Slippende koppeling gsx-r 750 K8

    Goedenmiddag heren, Een maat van mij kwam met zijn gsxr waarvan de koppeling slipte in de hoge toeren. Als eerste hebben wij de olie ververst met putoline olie. Het slippen bleef aanhouden waarna hij een oem suzuki koppelingsset kocht waarij de platen, stalen platen, veren en pakking zaten...
  3. Dpe

    Inlognaam wijzigen

    Is er een mogenlijkheid mijn inlognaam te wijzigen? zo jah, hoe kan ik dat doen? Alvast bedankt
  4. Dpe

    Kopen of wachten

    Hallo allemaal, ik ben pas woensdag begonnen met mijn eerste rijles en had al een vraag, ik was gaan kijken voor een helmpie en heb de zoekfunctie hier al misbruikt ik kwam uit op een shoei xr 1000 (maat L) heb em al gepast. waar ik mee zit is ik kan de diabolics kopen voor 350 bij...
  5. Dpe

    Mogguh

    Mogguh ik ben dus Dope3112 woonachtig in rdam, heb al 8 jr mijn B en zeg al 6 jr dat ik mn A ga halen. uiteindlijk woensdag mijn eerste les gehad wat best goed ging, PS ik ben ook een HONDA civic VTi (vtec) rijder MET petje _O- en harde muziek :P alleen kijk ik wel in de spiegel om...
Terug
Bovenaan Onderaan