Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Excecutive Chef

    Linker spiegel voor FZ1n gezocht

    Ik ben op zoek naar een linker spiegel voor een FZ1s (dus met tophalf) Heeft iemand deze toevallig liggen?
  2. Excecutive Chef

    Gevraagd tellerunit FZ1 2006-2010

    Wie o wie heeft er een tellerunit te koop met rond de 20.000 km op de klok staan voor mijn FZ1 uit 2007?? De mijne is helaas overleden..
  3. Excecutive Chef

    Tellerpartij FZ1

    Helaas is mijn tellerpartij van m'n FZ1 uit 2007 overleden door overmatig vocht binnenin de unit. De rubbers van de aansluitpunten zaten niet goed gemoteerd nadat er schade was gereden, dit is echter al 3 jaar geleden gebeurt, dus geen garantie meer daarop. Nu heb ik gekeken naar een nieuwe...
  4. Excecutive Chef

    Topkoffer en bevestigingsframe gevraagd voor FZ1 Fazer

    Heeft er iemand een topkoffer en bevestigingsframe te koop voor mijn FZ1S ??? Het maakt me niet uit of er wat krasjes enzo opzitten. Als het maar een koffer van 45 liter is, er een slot op zit en de bevestiging aan de motor er gemakkelijk af te halen is. Ik ga in september 3 weken touren...
  5. Excecutive Chef

    Wie gaat er mee naar de TT? 1 kaart over voor de Ossebroeken

    Wegens een nieuw aankomend mini MF-lid gaat mijn vriendin (dan hoog zwanger) niet mee op haar brommert, Ze wil alleen op de motor, anders gaat ze niet.....dusssss.... Ik heb nog 1 kaartje over voor de Ossebroeken tribune. Wie lijkt het leuk om mee te gaan samen met nog 6 andere rijders...
  6. Excecutive Chef

    Weet iemand welke zender de Moto GP uitzendt???

    Tjongejongejonge, kut als je geen digitale tv hebt, want volgens mij heeft RTL 7 geen zendmachtiging meer van de GP..... Ik heb gehoord dat het naar SBS is gegaan, maar kan er nix over vinden op het www en de televisiegids. Weet iemand waar het dan wel wordt uitgezonden????
  7. Excecutive Chef

    Bridgestone Battlax BT016 (gebruikt)

    Hierbij bied ik 2 Battlax BT016's aan. Ik heb ze slechts 1000 km gebruikt dus ze kunnen nog wel 3000 km mee. Ook goed te gebruiken als Burnout -en circuitbanden Omdat ik het hele jaar doorrij heb ik Michelin Pilot Road2ct gekocht ivm de grip op nat asfalt en de langere levensduur van de...
  8. Excecutive Chef

    Inkoopactie Pazzo/Titax in 2010???

    Wellicht ben ik nu spuit 11, maar ik vroeg me af of er binnen afzienbare tijd nog een gezamelijke inkoopactie wordt gehouden voor rem -en koppelingshandles van Titax of Pazzo. Heb ff rond gesnuffeld in de geschiedeins van het MF en heb gezien dat er in het verleden iig wel een of twee ronden...
  9. Excecutive Chef

    Crashprotectors van R&G racing en gouden bobbins (M6)

    Crashprotectors van R&G racing en gouden bobbins. Ideaal voor gebruik op het circuit. Ook te gebruiken voor een paddockstand. Passen op vele modellen. beiden zijn maat m6. Voor de R&G's: €25 Voor de gouden bobbins: €15 Geschikt voor oa R1, R6, fZ1, FZ6 fazer, enz
  10. Excecutive Chef

    Let op!!!! Nieuwe politie controle A9????

    M-F-ers LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag op de A9 van de weg gehaald door de politie met een gemiddelde overschrijding van 28 km per uur, waar 120 is toegestaan. Wat denk je............?? Door een echt snelle grijze Seat Leon met spiolers enzo......Ja denk je, en wat dan...
  11. Excecutive Chef

    Soloseat voor FZ1 in Power Blue

    Ik heb m'n originele Yamaha soloseat te koop. Hij is echt nog perfect, ik heb 'm slechts 2 jaar gebruikt Kleur: Power Blue, maar je kunt 'm natuurlijk ook (laten) spuiten Model: FZ1 uit 2006 Richtprijs: € 80,- (nieuwwaarde is € 220)
  12. Excecutive Chef

    Soloseat voor FZ1 in Power Blue

    Ik heb mijn soloseat te koop. Hij is echt nog perfect, ik heb 'm slechts 2 jaar gebruikt. De kleur is Power Blue en is van model 2006. Richtprijs € 100 Staat ook op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/c9,61139,0,0]
  13. Excecutive Chef

    Nu ook maar ff lid worden

    Eigenlijk is het te gek voor woorden dat ik na een de diefstal van m'n R6 pas lid ben geworden van dit vette forum. Altijd alleen maar alleen ff kijken op het forum....tja. Maar lekker mee discussiëren is veel leuker. Zal me ff voorstellen. Martijn, 36 jaar, R6 (helaas gejat) en een...
  14. Excecutive Chef

    Grijs/zilver/zwarte R6 uit 2003 gestolen in Haarlem

    In de nacht (vroege ochtend) van 22 juli 2009 tussen 02:45 uur en 08:30 uur is uit mijn tuin aan de Rijksstraatweg in Haarlem m'n Yamaha YZF-R6 gestolen!! De R6 stond vast met 3 sloten!!!! Het is een grijs/zilver/zwarte R6 uit 2003 met ongeveer 44.000 km op de teller. Speciale kenmerken: •...
  15. Excecutive Chef

    Grijs/zilver/zwarte R6 uit 2003 gestolen in Haarlem

    In de nacht (vroege ochtend) van 22 juli 2009 tussen 02:45 uur en 08:30 uur is uit mijn tuin aan de Rijksstraatweg in Haarlem m'n Yamaha YZF-R6 gestolen!! De R6 stond vast met 3 sloten!!!! Het is een grijs/zilver/zwarte R6 uit 2003 met ongeveer 44.000 km op de teller. Speciale kenmerken: •...
Terug
Bovenaan Onderaan