Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Crawl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Crawl

    Michelin Pilot Power 2ct achterband 190/55

    Ik heb een Michelin Pilot Power 2ct achterband 190/55 over. Redelijk vers met nog 5mm profiel. Doe een bod.
  2. Crawl

    Zedjes en Multistrada Pyreneeën vakantie 2013

    In navolging van de Zedjes Zwitsalmeetings zijn nu de Pyreneeën weer eens aan de beurt. *D Datum staat geplant ergens tussen 12 augustus en 1 september. Deelnemers: Jantah, Knusel, Rozz? en Crawl. ( Pina† rijdt in gedachten mee :') ) De te volgen route is in aanbouw...
  3. Crawl

    Michelin Pilot Pure 120/70 en 190/55 zr17

    Ik heb nog een gebruikt setje Michelin Pilot Pure liggen voor de liefhebber. Maten 120/70 ZR17 voorband met 3mm groef diepte en een achterband 190/55 ZR17 met nog 4 mm rubber. Heb ze verleden jaar rond deze tijd gekocht en aan maandje of twee mee gereden maar toen laten vervangen omdat ik voor...
  4. Crawl

    Zedjes doen de Franse Alpen ( Zwitsalmeeting 2011 part 7)

    Iets later dan normaal is het toch weer tijd om vakantie plannen te gaan maken. Na een overleg met Jantah en Knutsel leek het ons leuk, gezien de fantastische ervaringen met deze route door Knutsel en mezelf verleden jaar, om dit jaar met zijn allen de La Route des Grandes Alpes te rijden...
  5. Crawl

    Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

    'belangrijke' Z-topics op M-F het Z1000 / Z750 FOTO topic z750/z1000 2007/2008 gepimpt! Show your kawasaki Z poser-goodies Z1000-Z750 Meetingstopic 2010 Overige Z-info http://www.kawasaki-zetters-forum.nl/ Het 'andere' Z-forum van Folkishpeter Kawasaki Z-Plaza --...
  6. Crawl

    Het Zedjes Zwitsalmeeting 2010 part 6

    Ik was eigenlijk van plan om dit jaar eens niet naar Zwitserland te gaan maar dat bergjes rijden is toch een verslaving die zich niet zo gemakkelijk opzij laat zetten :N *D En ik was niet de enige die er zo over dacht dus hier is ie weer de enige echte Z1000- Z750 ( Triple / Multistrada? )...
  7. Crawl

    Z750-Z1000-Speedtriple Zwitsalmeeting 2009 part 5

    Tjonge, dit is weer de 5x dat we een Zwitsalmeeting organiseren *O* *O* *O* *O* *O* En aangezien onze dierenvriend ook weer van de partij is heb ik dit keer maar de vrijheid genomen om die Engelse tractor ook in de topic titel te zetten ;) Eerst maar even het slechte nieuws, Jantah kan...
  8. Crawl

    concept motor of zelfbouw?

    In elk geval een knap stukje werk al is het niet helemaal mijn smaak O-) Iemand enig idee wat het is?
  9. Crawl

    125cc 4cil. zelfbouw Honda Monkey bike

    Dit is echt een knap staaltje huisvlijt :} http://thekneeslider.com/archives/2008/05/30/honda-125cc-inline-4-cylinder-monkey-bike/ http://www.wirthwein-motoren.de/39994.html
  10. Crawl

    Z1000 - Z750 Zwitsalmeeting 2008

    Het wordt weer eens tijd om te gaan nadenken over de vakantie. Van de meeste die ik gesproken heb is weer weer volop belangstelling om ook dit jaar weer Zwitserland aan te doen, dat wordt dus voor de 4 x *O* Blijft voor nu dus nog de vraag wie gaan er mee en wanneer gaan we. En gaan we na...
  11. Crawl

    Zedjes Eifel weekend part II

    Ik mag geloof ik wel zeggen dat het Eifelweekend dit jaar ( 2007) een groot succes was. Tijd dus om deel 2 te gaan organiseren. Wanneer: Hemelvaart donderdag 1 mei 2008 Waar: Ondervoorbehoud, Hotel Stad Neuerburg Wie: De grote van groep zal o.a. afhangen van de beschikbare...
  12. Crawl

    Lichtunit VFR800FI W

    Heeft iemand toevallig nog een koplamp van een VFR 800 2001 liggen? Of misschien weet je er ergens een tweede hands te koop, laat het hier dan even weten of me even. Dit model dus:
  13. Crawl

    Dainesse combi

    Te koop mijn Dainasse zomerpak. Helaas maar 1 zomer gedragen. '( Maat 52. Even ter verduidelijking, ik ben 180 en nu 87 kg. Toen ik nog 83 woog paste het pak perfect nu zit er dus een buikje in de weg |( Het is verder een heerlijk pak dat voor al in de zomer comfortabel te dragen is...
  14. Crawl

    Z1000 rempomp + koppeling Pazzo

    Te koop. Rempomp met Pazzo remhandel (zwart met goudkleurige adjuster) plus de koppelingarmatuur met Pazzo handel. Aan het uiteinde van de koppelinghandel zit een kleine beschadiging waarschijnlijk even langs een muur geschampt., is met een heel klein beetje zwarte verf weg te werken. ex...
  15. Crawl

    Xena remschijfslot met alarm

    Ik heb een Xena XES15 remschijfslot te koop. Het is zo'n remschijfslot met in gebouwdalarm erg handig dus want je kan nooit meer je remschijfslot vergeten te verwijderen voor het wegrijden. :} Is tevens 4 sterren ART gekeurd dus door elke verzekering erkend. Nieuw prijs was €85,- Maar deze...
  16. Crawl

    Z1000 - Z750 - Z750s Zwitsalmeeting 2007

    Ja wel, we het is alweer zo ver. *O* Tijd om serieus te gaan na denken over onze vakantie van de zomer. Na het grote succes van het eerste jaar, de top dagen van verleden jaar (ondanks een kleine misser aan het eind van de trip :X ) zijn we alweer toe aan onze derde ZZZZwitsalmeeting *O*...
  17. Crawl

    Het Z750- Z1000 Eifel weekend 2007

    Ik had beloofd een weekendje te organiseren in de Eifel volgend voorjaar. Mits de groep niet te groot is weet ik een boerderij waar we kunnen verblijven niet ver van de Ring en niet duur. ( blijven Hollanders hè ;) ) Loopt het storm dan weet ik ook nog wel een leuk Hotel, maar dat zal iets...
  18. Crawl

    Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

    We zijn alweer bij deel 23 van ons gezellige topic *O* eerdere versies van dit topic; Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 22 Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 21 Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 20 Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19 Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18 Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel...
  19. Crawl

    Paddockstand voorvork

    Te koop een paddockstand voor onder de voorvork. Hij pakt met nokjes onder de voorvork dus de/montage van het wiel is mogelijk. €40,- Is niet alleen erg handig bij het de/monteren van het wiel maar maakt ook het schoonmaken van het voorwiel een heel stuk eenvoudiger :Y
  20. Crawl

    Gezocht laptop

    Ik ben op zoek naar een goedkope maar betrouwbare laptop. Hij is in principe alleen bedoeld voor het up-loaden van mappen naar mijn powercommander. Moet dus wel XP opstaan, maar een brander of een mega groot geheugen is dus niet nodig. Qua prijs zat ik zo aan rond de € 100,- te denken.
  21. Crawl

    Honda CB700 Nighthawk

    Verkocht :Y
  22. Crawl

    Z1000 - Z750 -Z750s PLAZA Zwitsalmeeting 2006

    Ik heb maar een nieuw "Z1000 - Z750 -Z750s PLAZA Zwitsalmeeting 2006" geopend omdat er in de eerste blijkbaar niks meer gepost kan worden. Ik kreeg dit responce ( Topic bestaat niet Het opgevraagde topic is niet aanwezig in de database ) Helaas dan maar zo -O- Vreemd genoeg werkt de link in...
  23. Crawl

    Z1000 - Z750 -Z750s PLAZA Zwitsalmeeting 2006

    Na het grote succes van verleden jaar lijkt het me leuk om ook dit jaar weer een zwitsalmeeting te organiseren. Net als vorig jaar is Zwiss 750 weer zo goed om voor ons slaapplaatsen te regel en over een paar erg fraaie routes voor te rijden :} :} :} 27 t/m 30 juli. Deelnemerslijst tot...
  24. Crawl

    Motor kruiswoordpuzzel

    Sinds een paar weken ben ik weer eens wat kruiswoordpuzzels uit de krant aan het maken en nu leek het mij leuk om eens zelf zo'n puzzel te maken. Maar dan wel een die, zo goed en kwaad als het gaat, is opgebouwd met woorden die gerelateerd zijn aan motoren en het motorrijden. :] Hij ziet er...
  25. Crawl

    Te Koop zwarte Z1000

    Wegens privé omstandige heden zet ik mijn Z1000 te koop. Bouwjaar 2004 Kilometerstand ongev. 23.000km Dealer onderhouden. Lichte schade: deukje in de tank en wat krassen op de voorspatbord. Extra's. PowerCommander. 4 in 1 Micronuitlaatsysteem met een e-keur demper en een opendemper incl. de...
Terug
Bovenaan Onderaan