Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eddy0497
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. eddy0497

    WPH suzuki gsr 750

    Hallo mede MF'ers. Heb mezelf al suf gezocht achter een WPH van de Suzuki gsr 750 maar zonder resultaat. Ook op het gsr 750 topic geen info over te vinden. Misschien dat ik hier onder de techneuten toch nog een kansje heb om aan een link of iets bruikbaars te geraken. Alvast bedankt.
  2. eddy0497

    How-to alternatieve 12V aansluiting te maken

    Een echt nette oplossing (is een persoonlijke mening natuurlijk) om een 12V aansluiting te maken op men naked bike (honda X11), voor de gps is er niet. Heb geen kuipwerk, onder 't zadel is er ook niet veel plek meer en om ergens een beugel te maken waar de 12V aansluiting open en bloot in ‘t...
  3. eddy0497

    Willem1940 overleden

    Weet niet of het kan of mag, maar voor de mensen die mss enkel op 't MF komen voor de topics over "techniek vragen en antwoorden" en zeker en vast Willem1940 kennen. Had ik toch graag hier het trieste nieuws kenbaar willen maken Willem1940 overleden
  4. eddy0497

    Iridium bougies, waarom prijsverschillen?

    Ben aan het rondspoken geweest op het internet, om eens te kijken wat zoal de verschillende prijzen zijn ivm iridium bougies. Groot was mijn verbazing, dat er zoveel verschil in prijs kan zitten voor hetzelfde product. Dat er iets of wat verschil is, oké, maar op zo een min of meer kleine...
  5. eddy0497

    funny commercials

    Weet niet goed of dit topic al in omloop is, maar zo niet, lijkt het mij wel leuk om de funny commercials die we soms eens zien langskomen te delen.
  6. eddy0497

    "how to" gasschuiven synchroniseren

    Hier even een “how to” over hoe de gasschuiven te synchroniseren ( in dit geval,van een X11 of blackbird motorfiets ) X11 Blackbird Met een Carbtune proII Dit dient te gebeuren met motor op bedrijfstemperatuur . Let wel op dat deze niet overhit geraakt tijdens de...
  7. eddy0497

    Synchronisatietoestel, welke+ervaringen?

    Hallo, heb binnenkort een nieuw synchronisatietoestel nodig. Graag had ik wat info vergaard, over wat er tegenwoordig zoal op de markt te verkrijgen is, om 4-cil. In lijn (injecties) mee te synchroniseren. Had zelf de Morgan Carbtune Pro in gedachte, maar zou graag de ervaringen van andere...
  8. eddy0497

    gsx750f werkplaatshandboek

    Kan iemand mij verder helpen met een linkje, waar ik een WPH kan downloaden voor een gsx750f van '98.
  9. eddy0497

    WPH voor suzuki gsr-600

    Wie kan mij helpen aan een link, om het wph van een gsr-600 te geraken. Heb zelf al op "carl salter.com" gezien en daar staat hij zelfs niet tussen. Op "snips" krijg ik telkens een error melding bij de gsr-600 manual. Andere links meer dan welkom.
  10. eddy0497

    hoeveel pech kan je aan

    Ooit rij ik terug, dat zijn de woorden van Bram een goede vriend van mij, die door een motorongeluk 11 jaar geleden in een rolstoel terecht kwam. Hij was toen niet in fout. Een vrachtwagenchauffeur had niet beter gevonden om zijn nachtrust te nemen en zich op de baan te parkeren in een...
  11. eddy0497

    Dempingsmateriaal, waar te bestellen?

    Iemand goede adressen en sites waar dempingsmateriaal voor uitlaten te bestellen is ?
  12. eddy0497

    banden herbruiken

    Zou deze winter men velgen willen polijsten. Nu zijn mijn banden nog te goed om weg te gooien dus vraag ik mij af of deze kunnen van de velg genomen worden en na de winter gewoon terug gemonteerd kunnen worden of kunnen reeds gebruikte banden niet weer opnieuw geplaatst worden na een paar...
  13. eddy0497

    Waar en hoe slaapt jouw beauty?

    Mss is er al wel eens een topic over gestart, maar indien niet zou ik graag is zien hoe de meeste motoren gestald zijn. Bij mij is het eenvoudig en klein maar kan er mee leven. Juist in de winter is het minder aangenaam daar het daar nogal aan de frisse kant kan zijn
  14. eddy0497

    oudere onderwerpen

    Hallo, heb gisteren een topic geopend dat iets later weer afgesloten is. Bleek dat het al gepost was en bij de oudere onderwerpen stond, weliswaar niet onder dezelfde omschrijving als het mijne maar 't kwam wel op hetzelfde neer. Om in de toekomst de moderators de moeite te besparen zal ik dat...
  15. eddy0497

    special bikes

    Zie graag wel is een foto'tje van een niet alledaagse bike,dus bij deze een topic waar je een foto en commentaar kan plaatsen van ééntje waarvan jij denkt...nou die heeft wel wat
  16. eddy0497

    langdurige stalling

    hallo,een maat van mij vertrekt voor een jaar of drie naar amerika en kan wegens omstandigheden zijn motor niet meenemen. Ik heb hem de winterstallingprocedure uitgelegd en 't vervangen van alle vloeistoffen aangeraden,maar vraag me eigenlijk wel af of er hier mensen zijn die daar zelf ervaring...
  17. eddy0497

    polieren

    zou iemand mij verder kunnen helpen met een antwoord op de vraag... Hoe krijg ik de polierglans overaal even egaal. Heb mijn kader afgeschuurd met korel 400,600,800,1000,1200,1500,2000 en nadien met bruine polierpasta voor alluminium en 't poliermachine afgewerkt. Hij blinkt nu wem mooi maar in...
Terug
Bovenaan Onderaan