Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mooslip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    redelijke prijs bol,dor

    ? wat is een redelijke prijs voor een 900 bol,dor met andere vork en achterbrug,bedoel,wat is redelijk om te betalen? of een orginele,dat ik het later zelf doe,ben me nog aan het orienteren! gr theo
  2. M

    schakelset

    bied maar wat!
  3. M

    rvs bochten sc 28

    iemand hier nog bochten voor een fireblade liggen van rvs?? het is een SC28.
  4. M

    honda bold,or

    ik ben op zoek naar een omgebouwde bold,or dus, met andere voorvork en achterbrug met 180 band,dus wil je een nieuw project beginnen of die van jezelf gewoon verkopen,stuur maar een mail met foto,s en de prijs die je in gedachten had. gr theo
  5. M

    superbike kit voor honda sp 1 uit 2001

    hallo,motorvrienden wie kan mij helpen aan ,een kroonplaat met risers voor een sp1 uit 2001? ook genoemd een superbike kit,kroonplaat met risers is ook goed! gr henri
  6. M

    Welke voorvork past in een Honda Bol d'Or?

    een voorvork van een yamaha fz750 gaat dat kwa lengte passen in een 750 bol,dor honda? iemand hier ervaring mee?
  7. M

    voorvork (in boldor) met 17" wiel 120 band

    ik wil een andere voorvork in een boldor 750 stoppen,welke vork kan ik het beste gebruiken? Met een 17 inch voorwiel, en een 120 band. Lijkt me het mooiste denk ik?
  8. M

    honda bol,dor`

    zoek een honda boldor 900 of 1100 of 750,voor een leuk prijsje,moet motorisch wel goed zijn en gewoon rijden enzo, wil er een andere achterbrug en voorpartij en zo ingooien,dus niet te duur! ;)
  9. M

    rem/schakel SC28 honda

    gevraagd een rem/schakelset voor een fireblade SC28,geen standaard ding,wel een mooi setje!! het moet op een bj:93 passen. :)
  10. M

    suzuki gs 750 g

    staat sinds een jaar stil,achterrem zit vast! mooi klusje voor de winter,met nog goede achterband ,ketting tandwielen,buddyzit helemaal heel nog,heeft 35000 gelopen volgens de teller. krijg hier geen foto op?? dus voor foto,s even mailen,wil er 300 euro voor hebben,anders haal ik hem uit...
  11. M

    schokker sc 28

    wie heeft er nog een mooie schokbreker die onder een sc 28(honda fireblade) past,met het oliepotje er vast aan,dus niet met slang naar oliepotje,moet er goed uit zien! ik zie uw reactie graag tegemoet om de meel hieronder,want dit ben ik niet! henrischolte@home.nl
  12. M

    usd fzr 1000

    te koop een complete voorvork(usd) van een yamaha fzr 1000 uit 95 dus alles erbij,velg,t-stuk,kroonplaat,schijven,clipons, zit nog een goede band op voor duizenden kilometers! helemaal compleet! allèèn zonder voorspatbord!!!!!!! richtprijs 750 euro...
  13. M

    yamaha fzr 1000 bj 95

    gekregen door inruil op een auto van mij, en ik heb al een fighter,dus 2 motoren is teveel!! een yamaha fzr 1000 uit 1995,laatste type,hij is helemaal zwart met paarse wielen,hele goede ketting/tandwielen en banden ~[URL=http://img293.imageshack.us/i/yamahazz032.jpg/]...
  14. M

    radiateur fireblade sc 28

    zoek dus een goede en mooie radiateur voor een 93 fireblade een sc 28 moet perfect zijn want hij komt in het zicht op een streetfighter! heb je er 1 stuur maar een meel naar: henrischolte@home.nl
  15. M

    17 inch voorwiel honda

    gevraagd een 17 inch voor wiel voor een honda,liefst 6 spaaks,volgens mij zitten die in een cbr 600?
  16. M

    akro gp pijp

    te koop dus een mooi uitzient gp pijpje van akro....... wil er minimaal 100 euro voor hebben,zonder linkpijp,die heb ik zelf nodig! ik wil er toch een andere onder,dus deze is over! ~[URL=http://img203.imageshack.us/i/uitlaat004.jpg/] ~[URL=http://img52.imageshack.us/i/yamahaaaaaa007.jpg/]
  17. M

    welke koeling kan ik gebruiken, wie oh wie???

    ik ben bezig met een streetfighter en heb allèèn nog een radiateur nodig,maar weet niet meer welke ik kan gebruiken, want ik zit met die 2 dwarsstangen aan mijn frame van een fzr 1000 uit 88, het tuitje waar de waterslang op moet zit tegen het frame aan bij mij!!(dwarsstangen) zie foto! wie...
  18. M

    R1 usd gezocht

    m,n broer zoekt dus een usd compleet met alles erbij,wielen enz. of 1 van een fireblade!
  19. M

    usd fireblade

    m,n broer zoekt nog een usd,liefst compleet met velg en alle zooi erbij,heb je er 1 of weet er ,hoort hij het graag,liefst met de prijs erbij!
  20. M

    topkuip cbr 28 compleet en fighter lampen!

    bied maar wat,helemaal compleet en heel,geen scheuren ofzo! em een stel losse koplampen,mooi chroom voor projectje ofzo
  21. M

    hele mooie koplamp voor fighter of op je suzi

    te koop een splinternieuwe koplamp van een suzi gs 500 f,wou hem gebruiken voor mijn cbr fighter,maar komt toch wat anders op!! is van m,n broer,dus bied maar wat,wel normaal,kost nieuw 180 euro,zit nog nieuw in de doos,met de rekening erbij!, gekocht bij motorport hengelo de gele quad...
  22. M

    hardsolderen, wie kan mij helpen?

    ik moet een pijpje van de waterleiding iets veranderd hebben,hij past net niet in mijn motorblok,wie kan dit voor mij goed veranderen,voor mijn streetfighter? zie link ttp://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15514681#15514681
  23. M

    radiateurs diverse!!

    heb hier nog eeb goede radiateur liggen van een R1 een yzf een fz en van een fzr!! kan een foto mailen!
  24. M

    lamporen

    ik zoek dus een paar lamporen voor op mijn vork van 41 mm!
  25. M

    radiateur fz yamaha

    ik zoek dus een goede koelr van een yamaha fz,want die heeft de aansluiting van de slang aan de bovenkant,voor mijn fzr fighter!
Terug
Bovenaan Onderaan