Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Andrew82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Andrew82

    Te Koop: Honda CBF600, bj2005, 20.000km

    Zoals de titel al aangeeft heb ik te koop: Honda CBF600 bj: 2005 kmstand: ca 20.000km Shad 33ltr topkoffer + bagagerek Puig Hugger Goed onderhouden; 2500km geleden nieuwe olie+filter, luchtfilter en bougies Nieuwe accu en spannigsregelaar Nieuwe banden, Michelin Pilot Power Deukje in de...
  2. Andrew82

    [TK] Diverse goodies Suzuki

    Ivm inruil / verkoop van mijn TL1000 als standaard heb ik wat goodies los te koop. Passend op diverse motoren. PB voor meer info. KLIK LINK HIERONDER VOOR DE FOTO'S https://photos.app.goo.gl/YGOeDnNQebgV60Nz2 GSX-R1000 K4 Radiale voorvork Wilbers Lineaire veer van Wilbers gemonteerd...
  3. Andrew82

    [TK] Rev'it Lederen Combi

    Wellicht kan ik hier iemand nog een plezier mee doen, deze past mij niet meer na twee jaar fitness Combi pak leer in goede staat, geen valschade of losse naden maar wel normale bruiksporen. Merk: Rev'it Type: Replica (anders dan de naam doet vermoeden is het uiteraard wel origineel...
  4. Andrew82

    TK] Nissin 19mm Rempomp GSX-R1000 K7

    Zoals de titel al zegt heb ik een 19mm Nissin Rempomp over. Deze komt van een GSX-R1000 K7. Deze is over ivm ombouw. Is bij mij altijd wat sponzig gebleven. Schijnt niet exemplarisch te zijn. Blijft een mooie upgrade voor op de openbare weg voor motoren met bv een 14 of 16mm pomp. Zacht...
  5. Andrew82

    [TK] Oxford Humpback Sport Panniers

    Aangeboden wegens overcompleet. Slechts 3 weekenden gebruikt; Set Oxford Humpback sport panniers. -Aankoopprijs 2 seizoenen geleden €150,- bij Motoport Rotterdam. -In zeer goede staat, geen beschadigingen aan stof of ritsen. -Ideaal voor gebruik op sportmotoren. -Zeer stabiel, zelfs bij...
  6. Andrew82

    Honda CBR600F F2

    Met toch wel een klein beetje pijn in het hart bied ik mijn trouwe Honda CBR te koop aan. Ruim 5 jaar geleden gekocht, nog voordat ik mn rijbewijs had om lekker mee te beginnen en ervaring op te doen, daar is het dan ook de ideale motor voor. Sinds ik vorig jaar mn circuitmotor heb verruild...
  7. Andrew82

    [GZ] Originele uitlaten Suzuki TL1000 S

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een set originele uitlaten voor de Suzuki TL1000 S. Maakt niet uit als ze er niet mooi meer uitzien of beschadigd zijn, het gaat mij om de eind/sier stukken. De eindstukken dienen dus wel in een goede conditie te zijn! :Y Alvast bedankt! :W
  8. Andrew82

    TK: ZGAN Setje Michelin Power Pure 2CT 120/160

    Bij deze bied ik mn setje Michelin Power Pure 2CT's te koop aan; -120 voorzijde en 160 achterzijde. -Net 500km oud. -Geen slijtage en ook niet geplakt of iets dergelijks, gewoon bijna nieuw :Y -DOT 4909 (on en nabij, morgen ff checken) Prijs €200,- ex montage Voor/achterband word...
  9. Andrew82

    TK: Suzuki GSX-R600 SRAD Racer BJ:2000 + extra's

    Wegens beëindiging hobby te koop: Suzuki GSX-R600 SRAD Circuitracer bouwjaar 2000. -Öhlins TTX Achterveer. -WP veren in voorpoten. -Brembo 19x20 radiale rempomp + reservoir. -Stalen remleidingen voor en achter. -6 zuiger Tokico remklauwen geadopteerd van GSX-R1000. -Bermbo remblokken...
  10. Andrew82

    Ook maar eens voorstellen hier...

    Hallo MF-ers, zoals de titel al voorspelt zal ik me hier ook maar eens voorstellen; Ik ben Andre, 28 jaar jong en woon in Den Haag. Ik rij nu een kleine 4 jaar motor en heb ik die tijd al aardig wat kilometers gemaakt door binnen- en buitenland. Hoogtepunten voor mij zijn tot nu toe op de...
  11. Andrew82

    Gezocht: MSL Zandvoort 13-05-2010 Groep 3

    Zoals de titel zegt; wil je er vanaf laat het me weten!
Terug
Bovenaan Onderaan