Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZoEchtWaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZoEchtWaar

    Verkocht Arrow Exhaust (einddemper)

    Hij is verkocht. adv kan op slot. Voor 25 euro een einddemper :-) Niet heel spannend, iedereen kent het wel. incl de DB-killer met circlip Maten: Lengte 42 cm (breedte 11,5 cm) Aansluiting 55mm Diameter 50mm zie foto's
  2. ZoEchtWaar

    Verkocht Quickshifter

    VERKOCHT HM quickshifter Plus. incl draadboom voor Yamaha & Kawasaki.
  3. ZoEchtWaar

    verkocht paddockstand onder balhoofd

    <verkocht> De wel bekende paddockstand voor onder je balhoofd.
  4. ZoEchtWaar

    Verkocht gilles tooling rem schakel set R6

    Verkocht (gebruikte set) Gilles Tooling set AS31-Y09 voor de Yamaha R6
  5. ZoEchtWaar

    verkocht

    VerKocht 2 keer een volledige set voor 2 remklauwen.
  6. ZoEchtWaar

    Verkocht Gilles GP ligh clipon

    verkocht
  7. ZoEchtWaar

    (verkocht)

    Verkocht Ohlins TTX 36
  8. ZoEchtWaar

    verkocht

    verkocht :-)
  9. ZoEchtWaar

    Verkocht Transponder AMB TranX 260

    Verkocht Te koop Transponder AMB TranX 260 incl. lader en transponder houder.
  10. ZoEchtWaar

    knipperlichten

    set
  11. ZoEchtWaar

    Accu verkocht

    --
  12. ZoEchtWaar

    verkocht

    verkocht
  13. ZoEchtWaar

    Haaienvin (verkocht)

    reeds gereserveerd voor Ninja Voor onder de achterbrug, een carbon beschermer. Naast verplicht, vooral onmisbaar om je vinger te beschermen bij een val :+ De Vin is nog nooit gebruikt er zitten dus ook (nog) geen gaatjes ingeboord voor je bevestiging. lengte vlak voor de bevestiging...
  14. ZoEchtWaar

    Ervaring crossbril die goed in de regen is te gebruiken

    Vandaag tijdens een toertocht met regen, besloeg telkens mijn crossbril (met dubbel vizier). Met een papiertje de binnenkant afnemen zorgde dat ik weer een tien minuten zicht had en dan stond het condens weer in de binnenkant :-( Kortom wat is jullie ervaring om goed zicht te houden...
  15. ZoEchtWaar

    SV650 duoseat afdek kapje

    ..
  16. ZoEchtWaar

    verkocht

    --
  17. ZoEchtWaar

    LS2 MX456 helm, waar in utrecht te koop

    Ik weet op internet zijn online winkels genoeg die hem verkopen ;-) Maar vooral helmen koop ik liever pas na het passen (en daarom gewoon in een winkel) Ik zoek een winkel die het merk LS2 verkoopt. En dan het liefst rond Utrecht, zodat het reizen beperkt blijft. Tot nu toe heb ik alleen...
  18. ZoEchtWaar

    SV650 versnellingspook (compleet)

    Versnellingspook
  19. ZoEchtWaar

    Tacker ivm zadel verlagen (voor kleine 5mm nietjes)

    Beste mf-leden, Op het internet vind ik tackers en tackers, maar nog niet de juiste voor een paar tientjes :-( Ik zoek een goedkope tacker (ga hem maar 2 keer gebruiken is de verwachting) Want wil mijn zadel en die van mijn vriendin verlagen :-) ivm hoekjes aan de onderkant moet ik een...
  20. ZoEchtWaar

    carbon dempers R1 incl Y-stuk

    Voor op de Yamaha R1. Y-stuk (kat vervanger) past op de 07/08 slip-on dempers passen op meerdere modellen 07/08 , 04/06 Akra dempers met bevestiging en de DB-killers Samen met de katvervanger (Y-stuk) Dempers 775,- Y-stuk 125,-
  21. ZoEchtWaar

    carbon set R1

    voor de R1 2007 en 2008 (RN19). Fuel Tank cover Fuel Tank Panel (L+R) FootShield (L+R) Rear Fender + Carbon Chain Guard Front Fender Clutch lever cover Exhaust Heat Shield.
  22. ZoEchtWaar

    verkocht voorspatbord

    verkocht spatbord voor R1.
  23. ZoEchtWaar

    Power commander III USB

    Power Commander III USB 426-410 (426-411 is het zelfde als 426-410, beide nummers staan ook op de pc!) 175 euro Voor de Yamaha R1 07-08 (RN19) In originele verpakking. Powercommander Products
  24. ZoEchtWaar

    gezocht oliepomp deksel R6 rj11

    Wie heeft er nog een oliepomp deksel voor de RJ11
Terug
Bovenaan Onderaan