Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ruud R1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ruud R1

    Solo of Span met Aanhangers

    Laat ze maar zien die bakjes met solo's e.o. span er aan. Zo rijd ik rond met de gl1200 Interstate ja bijna alles zelf gemaakt van rvs Met niet alleen radio maar ook, navigatie 10 cd wisselaar Intercom ook met andere motorrijders spreken geen probleem en ja zelfs telefoon en dat alles...
  2. Ruud R1

    gl 1100 zijspan maar dan met trax system ombouwen

    wie heeft er ervaringen in het ombouwen van gl1100 met ezs zijpsan zonder trax control aangezien ik ook de gl1200 bezit met trax control rem system zonder zijspan. nu mijn vraag hoe zit dat? ik duit niet op het system van de gl 1200 maar gl1100 heeft geen trax system nu wil ik dat zelf maken...
  3. Ruud R1

    Goldwing 1200 interstate 85 met aanhanger (Uniek)

    Met pijn in mn hart ga nu dan toch de wing in de verkoop Met veel liefde behandeld. Drie jaar mee bezig geweest dag in dag uit. Alle denkbare accesoirres zitten op deze wing. De meeste zijn dan ook van RVS handgemaakt door mijzelf. Maar ook Radio. GPS, Intercom ja ook telefoon zitten op...
  4. Ruud R1

    avator verkleinen

    moggel forummers Zou je deze ook kunnen verkleinen is al een gif bestandje maar nog steeds te groot. Ook rechts onder zou dan weg gehaald moeten worden Okay ik hoor lees het wel. Alvast bedankt. Ruud R1
  5. Ruud R1

    R1 10th aniversary limit edition

    :] Mijn brommertje :]
  6. Ruud R1

    Weer een zeeuw op t motor forum er bij

    Hoi alle forummers, Ruud R1 is de naam en rijd op t moment: Yamaha YZF-R1 2008 10th aniversary limit edition Honda goldwing 1200 interstate 85 compleet met aanhanger en alle toeters en bellen. Voor de rest beetje werkzaam in het haven gebied. K hoor (Lees)het allen wel. Groetjes...
Terug
Bovenaan Onderaan