Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mausve
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mausve

    Afscheid tocht BARTVK

    iedereen nogmaals enorm bedankt voor ale reacties. woensdag zal bart worden begraven, waarschijnlijk rond 11 uur er is nog niet veel bekend daarover maar ik laat meer weten zodra ik meer weet, het lijkt mij mooi als jullie op de parkeerplaats van de macdonnalds van cuijk (aan de afrit van...
  2. mausve

    Dodelijk ongeluk; Bartvk

    EDIT Langs deze weg willen wij iedereen bedanken voor zijn medeleven en deelname aan zijn laatste eerbetoon. Het is voor ons een hele steun. Mannen/Vrouw(en) het was SUPER. :} :} :} :} Als 18 jarige motor rijder ooit begonnen op een Suzuki GT550, jaja toen hadden we nog tweetakt...
  3. mausve

    Achterwiel glijdt. Wat nu, koppeling? Of gas dicht?

    hoi vorige week was t regenachtige dag en mn maat en ik besloten toch te gaan rijden toen het opklaarde :] :] . tijdens ons ritje regende het nog en paar keer maar wij als bikkels reden gewoon door natuurlijk. 8-) tegen het einde van de rit sloeg ik linksaf gas ff gas op mooi recht stukkie...
  4. mausve

    mausive

    hoi allemaal, heb nu een 2 maanden mn rbw en vond het tijd worde toch eens voor te stellen en lees al poosje mee. ik ben maurice uit cuijk , 22 en rij een Thundercat *O* uit 2002 een mooie blauwe. met bijpassend power ranger pakkie natuurlijk. spreek jullie vast wel hier groeten
Terug
Bovenaan Onderaan