Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawarobot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawarobot

    Koppakking ZRX 1100

    Hallo waarde techneuten, m'n zrx loopt op drie cilinders dus eerst nieuwe bougies geplaatst. Van cilinder nr 4 de bougie helemaal onder de olie. Zou ik de kopbouten nog een iets vaster kunnen zetten? Of altijd kop demonteren ,vlakken en nieuwe pakkingen? Groet Robert
  2. kawarobot

    Ook de Angel GT 2

    Sinds november een ZRX 1100 '98. Deze wil nieuwe banden. Door het bos de bomen niet meer te zien. vind de Pirelli Angel GT 2 niet de verkeerdste keus. OF? Zitten Michelin 2 CT 's onder. Vind de achterband te plat afgesleten. Hoor dat dat met de sportievere banden gewoonte is. Heb een 180/55 17...
  3. kawarobot

    10 meg-ohm

    Hallo, ben nu bij de IC Igniter. Boek zegt dat om de Igniter door te meten een 10 meg-ohm digital multimeter nodig is. Mijn digitale multimeter gaat tot 2 m. Kan ik deze gebruiken voor het doormeten van deze Igniter of is het raadzaam om de waarschuwing om het door de Kawadealer te laten doen...
  4. kawarobot

    geen vonk ZX 6

    Hallo, twee weken terug in ene boven de 4000 toeren geen power meer. Net alsof ie in de toerenbegrenzer liep, zo'n gepruttel. Gewoon naar huis gereden , paar dagen later gestart en op de choke al dat gepruttel. Nieuwe bougie's en bobines en kabels doorgemeten. Volgens WP-boek waardes in orde...
  5. kawarobot

    Nokkenaslagers met m8

    Hallo, ik heb een LTD 1000 met het J blok. Na getik bij de nokkenassen erachter gekomen dat de vorige eigenaar van de nokkenaslagerkappen in de kop de schroefdraad had verprutst. Van de voorste as zijn alle acht de schroefdraad gaten te ruim. De achterste as heeft de rechtse kap ook zo. Voor...
  6. kawarobot

    problemen met nieuw remsysteem (achter quad)

    Hallo, een nieuwe remcylinder aangeschaft voor de quad. Nog nooit een gesloten remsysteem geplaatst. Onder druk (perslucht) de beide remzuigers zo ver mogelijk naar buiten gebracht en via het ontluchtingsnippel als hoogste punt remvloeistof gevuld. De zuigers teruggeduwd door middel van...
  7. kawarobot

    Klepstelplaatjes

    Hallo, via-via klepstelplaatjes geregeld voor in mijn Z 1000.KZ 1000 J De plaatjes die erin zitten zijn rond 29. De nieuwe/gebruikte plaatjes rond 29.5. Komen uit een 1000 kop.Zelf eruit gehaald. Verschil in bouwjaren? Wordt nieuw bestellen dus wel makkelijk als dat goed gaat. Groet...
  8. kawarobot

    Ook plaatjes zenden

    Oude foto´s van met net nieuwe Z een weekje weg. Ik erop achter huis (tuinfoto MET telefoon) en tweede foto is in Duitsland op Motorcamping M&M te Klúse
  9. kawarobot

    Hoelang oliespoelen

    Hallo, mijn Z heeft vier jaar staan wachten op aanpakken. Had de oude olie niet afgetapt dus heeft denk ik wel wat sporen achtergelaten. Ga een niet al te dure olie gebruiken omdat het mijn idee is om twee à drie keer te spoelen. Hoeveel kilometer zal ik rijden om de oude restanten goed te...
  10. kawarobot

    Welke carb kan dit zijn dan?

    Hallo, ben met mijn carburateurs bezig van mijn Kawa Z 1000 '81. Daarvoor een CV Rebuild Tutorial van de Mikuni BS 34 van het net gehaald. Staat bij dat het een Suzukionderdeel is. Bij het demonteren de Pilot Air Jet aan de beurt. Heeft die van mij 4 gaatjes (zonder die Air Jet) en de...
  11. kawarobot

    Framenummer

    Hallo allemaal, kan een XR 600 in onderdelen krijgen waar de papieren van zoek zijn. Maar op het frame is niets te vinden wat op een identificatie lijkt. Heeft een beste laag poedercoating dus ergens daaronder denk ik. Ook iets gehoord van een IDplaatje op het balhoofd. Iemand die even...
  12. kawarobot

    Van 8 naar 16

    Hallo Allemaal, is het mogelijk om een Yam FJ 1200 kop op een Kawa Z 1000 J blok te plaatsen? In de jaren '80 in het Dragracegebeuren wel gedaan? Vorige bewoner heeft alle nokkenaslagerkapboutjes dol gedraaid. Heb nu alle gaten m 8 gemaakt maar heb het idee dat er te weinig vlees over is...
  13. kawarobot

    ZX 9 kwaaltje?

    Hallo iedereen,vind de ZX 9 wel wat. Kom bij een advertentie tegen dat het kwaaltje eruit is gehaald. Wat voor kwaal kan dat zijn? Gebeurt dat onder garantie bij een merkdealer of kan ik het ook? Groeten Robert
  14. kawarobot

    stuurslot vervangen

    Hallo vereerde techneuten,kluns heeft sleutel in stuurslot afgebroken. Zit op het balhoofd. Voorvork demonteren om te verwijderen/vervangen? Gepast geweld en boren kan niet want wil het afgebroken gedeelte gebruiken om te dupliceren. Groet Robert
  15. kawarobot

    stuurslot vervangen

    Hallo vereerde techneuten,kluns heeft sleutel in stuurslot afgebroken. Zit op het balhoofd. Voorvork demonteren om te verwijderen/vervangen? Gepast geweld en boren kan niet want wil het afgebroken gedeelte gebruiken om te dupliceren. Groet Robert
  16. kawarobot

    Kawa websites

    Hallootjes,ben op zoek naar een duitse Web-site(kreiss Hamburg)van Classic-Kawa's. Heb deze al eens gevonden maar m'n geschiedenis is uit m'n computer gevallen.(oftewel;ik heb wat doms gedaan) Er zijn er nogal wat maar kan deze niet meer vinden. Iemand een hint voor mij? Groeten Robert
  17. kawarobot

    nieknipperenie

    Hallootjes,ben met m'n Virago 920 onderuit gegaan en het koplamphuis kapot en knipperlicht links eraf.Nieuwe niet originele blinkertjes gemonteerd en voor het koplamp dichttapen gecontroleerd met de hazardstand.Leuk knipperend viertal!! Dus koplamp dichtgetapet tot er een andere is. Nu bij het...
  18. kawarobot

    Koppenruil

    Hallo maar weer,heb een tijdje geleden gevraagd of de cylinderkoppen van een Kawa 1000 onderling te verwisselen zijn.Als reactie werden de bloknummers gevraagd.Was even naar het zonnetje dus wat later maar nu heb ik ze.Het gaat om een LTD met een J-blok met als code KZT00JE en mijn...
  19. kawarobot

    passende cylinderkop?

    Hallo,past een cylinderkop van een ´80 Z 1000 Motorcode ZTK00E op een onderblok met Code ZTK00JE? Groet Robert
  20. kawarobot

    gpx gpz net

    Hallootjes,iemand op de hoogte van het niet op de site van gpx gpz net kunnen komen? Zijn ze uit de lucht of even bezig? '( Groet Robert
  21. kawarobot

    koppenruil LTD 1000 J, wat past?

    Hallo techneuten,wil van m´n 1000 J LTD de kop vervangen.Heb meerdere oudere blokken liggen.De vraag is of hiervan de koppen te gebruiken zijn i.v.m. de andere cylinderinhoud t.o.v. de latere J-modellen. Groet Robert
Terug
Bovenaan Onderaan