Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jj5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Honda Dominator (nx650)

    Ik heb nu ruim een jaar rond gereden op deze fiets en besloten dat het tijd is voor iets anders. Honda Dominator NX650 1988 (Enige jaar waarbij ze met knopje en kickstart zijn geleverd) 34.000 KM Trailtech vapor display + dashboard (Snelheid en RPM werken prima, olietemp heb ik niet...
  2. J

    Motorongeluk bij Ikea Delft

    Ik reed net langs de Ikea delft was een opstopping allemaal politie en brandweer aanwezig. Bleek er een motorrijder onderuit gereden te zijn zag er niet zo jofel uit. Motorrijder lag in het gras met allemaal hulpdiensten er om heen zag nog wel zijn arm bewegen dus dat is een goed teken. kon voor...
  3. J

    electronica honda nx650

    Ik was vandaag bezig om nieuwe knippers op me honda dominator te zetten. gaat wel om een wissel van bolletjes naar LED. Oude eraf nieuwe erop en even uit proberen. hij knipperde wel geteld 1x en toen gebeurde er niets meer -O- Ook de elektrische start, dashboard lampjes en achterlicht...
  4. J

    Rara wat is het

    Gevonden in een kelder in Frankrijk na wat googlen denk ik dat het een peugeot(p54/55) is maar de cilinder lijkt dan weer te groot en het zadel komt ook niet overeen. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen :? close up: http://i45.tinypic.com/2rz2dqc.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan