Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroen P
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroen P

    Startproblemen ZX10R

    Ik heb sinds kort het volgende probleem met mijn ZX10R uit 2004, als ik op de startknop druk hoor je een klik en vervolgens gebeurt er niets. Af en toe random tussendoor start die weer wel, maar meestal niet. Onderstaand een klein filmpje gemaakt om het iets te verduidelijken (de eerste keer dat...
  2. Jeroen P

    Regio Haarlem deel 232: Deputy in de startblokken!

    *O* Deel 232 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  3. Jeroen P

    Stepjes passagier '04-'05 ZX-10R

    Ik ben voor mijn zx-10r uit 2004 op zoek naar de stepjes voor de passagier. Iemand deze toevallig nog liggen die er vanaf wil of iemand enig idee waar ik deze redelijk geprijsd kan kopen? Stuur mij even een pb of reageer in dit topic, bij voorbaat dank!
  4. Jeroen P

    Regio Haarlem Deel 226: Voice of MFH; Spa of GP-strecke?

    *O* Deel 226 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  5. Jeroen P

    Regio Haarlem Deel 218: ..

    *O* Deel 218 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  6. Jeroen P

    Regio Haarlem Deel 215 MFH goes RPP!

    *O* Deel 215 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  7. Jeroen P

    Alpinestars Knee Sliders

    Bij dezen bied ik deze nog ongebruikte Alpinestars Knee Sliders aan. Doe een goed bod en je mag ze komen halen of ik stuur ze op.
  8. Jeroen P

    TK: Helm - Scorpion exo 1000

    Bij dezen bied ik mijn Scorpion Exo 1000 maat L te koop aan. Ik heb de helm een maand of 3 geleden nieuw gekocht en slechts 5 á 10 keer gedragen, maar hij zit gewoon niet zo goed op mijn hoofd (kantelt naar voren). Als deze helm verkocht is ga ik dus weer op zoek naar een ander merk dat mij...
  9. Jeroen P

    Regio Haarlem - Deel 192: MFH baffelt naar Assen!

    *O* Deel 192 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight: Peize Centrum Als dank voor de geslaagde avond. _O- _O- :}...
  10. Jeroen P

    Motor doet gek tijdens remmen

    Vandaag naar HK geweest en de voorvork van mijn ZX-10R uit '04 laten reviseren. Onder andere nieuwe olie in gedaan en keerringen vervangen. Ook de veren erin laten vervangen, gezien die standaard veren erg slap schijnen te zijn (daar gemeten). Dus nu zitten er nieuwe liniaire Wilbers veren in *D...
  11. Jeroen P

    Scorpion EXO-1000 Dull White

    Ik was van de week bij de "MotoZoom" een beetje aan het rondsnuffelen. Ik wil binnenkort weer een nieuwe helm aanschaffen en kwam daar een een Scorpion helm tegen die me erg aanstond. Helaas hadden ze hem niet meer in mijn maat en konden ze hem ook niet meer bestellen. Vandaag wat zitten...
  12. Jeroen P

    Nette Yamaha R6 2000, € 3650,-

    Hallo, Bij deze bied ik mijn Yamaha R6 uit 2000 aan! Korte inleiding: Ondanks dat ik mijn motor pas iets meer als 2 maanden in bezit heb ga ik hem toch weer verkopen. Vlak nadat ik mijn motor rijbewijs had gehaald heb ik direct deze motor aangeschaft, gezien ik hem gewoon erg mooi...
  13. Jeroen P

    Linker heelplate Yamaha YZF-R6

    Ik ben op zoek naar de linker heelplate van een Yamaha YZF-R6 uit 2000. Dus de heelplate aan de kant van het schakelmechanisme. Mocht je deze toevallig hebben liggen stuur me dan een PB of e-mail met je prijs en eventueel foto's. Alvast bedankt!
  14. Jeroen P

    Ratellend geluid R6

    Motor: Yamaha YZF-R6 Bouwjaar 2000 +/- 30.000 km Ik heb het idee dat ik mijn nokkenas ketting of spanner heel licht hoor ratelen. Vanaf 4000 toeren hoor je een ratel net boven het uitlaat geluid uit (heb een Leo Vince sbk demper). Als ik veel gas geef gaat die iets harder ratelen. Als ik...
  15. Jeroen P

    Yamaha YZF-R1 2004/2005/2006 spullen

    Te koop aangeboden: Yamaha YZF-R1 kont/achterkant, compleet. Zadel en duo zit zijn zonder scheuren of iets. Achterlicht zo goed als nieuw. Het kont kapje is wat beschadigd, heeft wat vegen (maar niet gebroken of gescheurd). De undertail heeft ook 1 krasje, maar als de uitlaat erop zit zie je...
  16. Jeroen P

    TK: Achterkant/Kont Yamaha YZF-R1 2004/2005/2006

    Te koop aangeboden: Yamaha YZF-R1 kont/achterkant, compleet. Zadel en duo zit zijn zonder scheuren of iets. Achterlicht zo goed als nieuw. De plastic delen dienen gespoten te worden. Graag bieden naar waarde, want het mag weg maar moet niet! Het liefst in één koop, maar los kan ook...
  17. Jeroen P

    Gezocht: Enkele onderdelen YZF-R1 2004-2005-2006

    Ik ben van plan binnenkort een low budget streetfighter project te starten. Ik ben echter nog op zoek naar enkele onderdelen voor niet al te veel. Ik ben momenteel nog op zoek naar de volgende spullen: Undertail YZF-R1 2004-2005-2006 Duo zadel (voor de bijrijder) YZF-R1 2004-2005-2006...
  18. Jeroen P

    Duo zadel R1

    Weet iemand toevallig of een duo zadel, dus het zadel van de bijrijder, van een Yamaha R1 uit 2001 gaat passen op de kont van een 2004-2005-2006?
Terug
Bovenaan Onderaan