Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ImperiumDX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ImperiumDX

    Verkocht Ohlins DU301

    Te koop: Ohlins DU301 voor alle Ducati 749 999 varianten. Dit is een upgrade model van de standaard Ohlins op de 749 999 modellen Dit model heeft zowel high als low speed compression adjustment ( dubbele stelknop ) Veervoorspanning verstelbaar door een pre-load adjuster Aluminium body ipv...
  2. ImperiumDX

    Hel remleidingen gevlochten staal Ducati 1098 1198 Nieuw

    Te koop Hel gevlochten stalen remleidingen voor Ducati 1098 1198 848 evo nieuw 50 euro Zowel ophalen als verzenden mogelijk imperiumdx@gmail.com
  3. ImperiumDX

    Bewonerscommissie voert nieuwe regels in parkeergarage gericht tegen motoren

    Ik kreeg vanmorgen een mail van de beheerder van het appartementencomplex waar ik in woon. Een huis regelement wijziging in samenspraak met de huurderscommissie. Nu is het zo dat we een ondergrondse parkeergarage hebben waarbij elk appartement 1 parkeerplek heeft. Er zijn ongeveer 38...
  4. ImperiumDX

    Uitlaatpijp uitdeuken

    Ik zit met het volgende. Een 57mm rvs pijp met een deuk erin, deze deuk is niet catastrofaal ofzo, alleen vind ik hem minder mooi en stoor ik me eraan. Nu zou ik graag willen weten wat de beste manier is om het op te lossen. Ik heb gegoogeld en gemaild, maar kreeg als reactie dat ze alleen...
  5. ImperiumDX

    Schroefdraad beschadigd, waar mogelijk helicoil plaatsen?

    Een schroefdraad van een ophangbeugel is beschadigd. Nu heb ik mij ingelezen en schijnt dat bij het plaatsen van een Helicoil het resultaat veel sterker is dan voorheen. De beugel zelf is van aluminium. De bout die erin gaat waaraan het geheel hangt (4kg) is een M8 bout. Aangezien ik zelf niet...
  6. ImperiumDX

    verkocht

    Verkocht
  7. ImperiumDX

    Verkocht

    verkocht
  8. ImperiumDX

    Verkocht

    x
  9. ImperiumDX

    Verkocht

    x
  10. ImperiumDX

    Ducati open geventileerde koppeling behuizing carter

    Ducati open geventileerde koppeling behuizing carter voor alle Ducati modellen met droge koppeling zoals o.a. 916, 996, 748, 998 - Superbike 749 & 999 - Supersport - 848, 1098, 1198 Hypermotard 1100 - MH900e - Sport Touring - SportClassic - etc. 150 Euro
  11. ImperiumDX

    Ducati open geventileerde koppeling behuizing carter

    Ducati open geventileerde koppeling behuizing carter voor alle Ducati modellen met droge koppeling zoals o.a. 916, 996, 748, 998 - Superbike 749 & 999 - Supersport - 848, 1098, 1198 Hypermotard 1100 - MH900e - Sport Touring - SportClassic - etc. 150 Euro
  12. ImperiumDX

    Ducati Ergal belt rollers lightweight 96426802B

    Te koop nieuw in doos Ducati Ergal belt rollers lightweight 96426802B Niet meer nieuw bij Ducati te krijgen Voor alle Testastretta varianten zoals: 996R 998 749 999 848 1098 1198 S en R varianten Monster S4RS etc. Ergal split belt roller kit. Standard item weight: 1.04 kg. (2.29...
  13. ImperiumDX

    Ducati Ergal belt rollers lightweight 96426802B

    Te koop nieuw in doos Ducati Ergal belt rollers lightweight 96426802B Niet meer nieuw bij Ducati te krijgen Voor alle Testastretta varianten zoals: 996R 998 749 999 848 1098 1198 S en R varianten Monster S4RS etc. Ergal split belt roller kit. Standard item weight: 1.04 kg. (2.29...
  14. ImperiumDX

    Oude olie in reserve blok

    Een paar jaar geleden heb ik een reserve blok gekocht. Deze werd rijdend gedemonteerd echter heb ik het zo opgeslagen. Ik heb verder niks gedaan aan conserveren van dit blok etc. Het zou best kunnen dat het blok de komende paar jaar ook stil zal staan. Mijn vraag is kan het kwaad om de...
  15. ImperiumDX

    Nokkenas slepers gloei harden ( annealing )

    Ik heb een set nokkenas slepers nodig ( rocker arms ), deze zijn bij Ducati zelf ergens 250 euri per stuk -O- Je hebt er per kop 4 nodig ( openers ) dus in totaal 8. Nu heb ik op Ebay een set gevonden voor een appel en een ei *O* Maar deze zijn niet gehard -O- Mijn vraag is nu of...
  16. ImperiumDX

    Foam luchtfilters schoonmaken

    Ik heb dus MWR foam luchtfilters en wil deze schoonmaken. Heb een beetje gezocht en schijnt dat men benzine en diesel aanraadt. Mijn vraag is kun je ook wasbenzine of spiritus gebruiken? Dit zonder foam aan te tasten natuurlijk. Heb ook gelezen dat kerosine wordt aanbevolen, minder goed...
  17. ImperiumDX

    Ducati 749R verstelbare Triple clamp set

    Te koop gebruikt een 749R triple set. Deze is 1 op 1 te gebruiken op elke 749/999 De 749R is the enige van de hele 749/999 serue die een eccentric had die je toestaat om de offset te verstellen tussen 36 mm (fabrieksinstelling) of 30 mm. Dit zorgt ervoor dat de motor makkelijker van...
  18. ImperiumDX

    Ducati 749R verstelbare Triple clamp set

    Te koop gebruikt een 749R triple set. Deze is 1 op 1 te gebruiken op elke 749/999 De 749R is the enige van de hele 749/999 serue die een eccentric had die je toestaat om de offset te verstellen tussen 36 mm (fabrieksinstelling) of 30 mm. Dit zorgt ervoor dat de motor makkelijker van...
  19. ImperiumDX

    Speedymoto kroonplaat + Slingshot racing moer Ducati 999 749

    Te koop z.g.a.n. Speedmoto kroonplaat met Slingshot racing stuurpen moer. Voor Ducati 999 999s 999r 749 749s 749r via mail bereikbaar {mijn forum nickname}@gmail.com 250 euro ophalen of verzenden.
  20. ImperiumDX

    Ducati Corse 749r WSS Nokkenassen

    Voor een project had ik nokkenassen besteld van een 749R, maar kreeg opgestuurd de nokkenassen van de 749R WSS Racing Supersport Kit 96444404b Deze kan ik niet voor mijn project gebruiken. Wellicht dat er iemand is die er wel baat bij heeft en ze over wilt nemen. Ze zijn nieuw nooit...
  21. ImperiumDX

    Welke accu beter Yarta of Vuasa?

    Ook ik moet eraan geloven. Gisteren voor het eerst weer gereden 260 km. 130 km heen, 130 terug, op de terugweg 2 keer gestopt. Huis voorbij gereden en even in het centrum gaan pinnen. Wil hij niet meer starten. Volgens het dashboard geeft het aan Bat lo. Dus maar 2,3 km naar huis geduwd om...
  22. ImperiumDX

    Motor tuning en eventuele gevolgen voor het blok

    Ik ben geïnteresseerd in het laten tunen van een Ducati. Op de website van Biggelaar heb ik deze info gevonden waarop er uitgelegd wordt dat het Tunen van een blok, waarbij de flow wordt geoptimaliseerd, pk en koppel wordt verhoogd, geen enkel effect heeft op de slijtage van het blok...
  23. ImperiumDX

    ImperiumDX Online

    Hallo Mensen!, Na jaren mee te hebben genoten en gelezen is het eindelijk zo ver en heb ik me aangemeld! Ik ben David, 26 jaar oud, ( nog ) student. En ik vond het ook wel een hoog nodig tijd worden om maar ook eens mijn Nederlandse motor rbw te halen. Al in het bezit van buitenlandse r.b.w...
Terug
Bovenaan Onderaan