Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: paul_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. paul_

    [Verkocht] Suzuki Bandit 1200 '97

    Te koop! Goed lopende bandit 1200. De motor heeft altijd binnen gestaan. Er zijn drie koffers aanwezig. Tegenwoordig rijd ik er niet meer op dus dat is erg zonde,vandaar nu in de verkoop Technische bijzonderheden zijn er eigenlijk niet, hij remt, schakelt, rijdt naar behoren. Er zit geen gekke...
  2. paul_

    Suzuki Bandit 600

    Prima beginnersfiets. Betrouwbaar, stoer uiterlijk door de mods, heerlijke wegligging. Is altijd goed onderhouden en lekker mee gereden. Wel een aantal optische beschadigingen, maar hier is de prijs dan ook naar. GSX-R1000 2006 achterschokbreker (rijdt stabieler) WP Progressieve voorvering...
  3. paul_

    Hoe route plannen mbv navigatiesysteem?

    Dit weekend ga ik naar Gent vanuit omgeving Eindhoven. Ik heb vaker een route gereden met mijn garmin 220, maar nu wil ik ook een stuk snelweg in het midden pakken van ongeveer 50/100 km. Ik wil dus een leuke route maken. Nu zijn er een boel routes te vinden waarvan een deel op mijn pad ligt...
  4. paul_

    Drempels aan de zijkant passeren

    Met de search kan ik niks vinden, dus dan hier maar. Ik zat laatst een aflevering van blik op de weg te kijken waar een motorrijder een drempel aan de zijkant passeerde. Hier werd een opmerking over gemaakt door oom agent. Van de ene kant is het vaak geen doorgetrokken streep, maar wel een...
  5. paul_

    Hallo!

    Op mijn zestiende werd ik gegrepen door het scooter/brommer virus. Dankzij een automobilist kreeg ik na een paar dagen al een ongeluk. Van de verzekering alles teruggekregen en daarvan nooit meer een scooter gekocht maar een drumstel. In de loop der jaren, ik ben nu 21, is dat virus veranderd...
Terug
Bovenaan Onderaan