Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: **MIKE**
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. **MIKE**

    Te koop Suzuki RF900R

    Motor is verkocht
  2. **MIKE**

    Aangeboden een gloednieuwe Shark RSF, Maat XS/54

    Zoals op de foto te zien is die gloednieuw, een keer op een hoofd gezeten om te passen. Aangeschaft voor als mijn vrouw een keer achterop wil, maar dit is er nooit van gekomen. Mag afgehaald worden in Papendrecht voor €100.--
  3. **MIKE**

    Te Koop: Kawa GTR1000 uit 1987

    Nette Kawasaki GTR 1000 van 1987, kleur Bordeau rood en een km-stand van 59700. Rijd prima, vorig jaar banden en accu vervangen kan zo nog jaren mee. Op de foto alleen een topkoffer, maar zijkoffers zijn er ook bij. (orgineel) Vraagprijs: tegen elk aanbiedelijk bod.
  4. **MIKE**

    Kappen voor een Honda VF750 uit 1984

    Aangeboden kappen links en rechts voor een VF750F. In verband met zelfsloop. Tegen elk aanbiedelijk bod. Mailen naar mike apestaartgeval mbms.nl
  5. **MIKE**

    Tellers voor een Honda VF750 uit 1984

    Aangeboden een Tellerbak voor een VF750F. In verband met zelfsloop. Tegen elk aanbiedelijk bod. Mailen naar mike apestaartgeval mbms.nl
  6. **MIKE**

    Achterwiel Honda VF750 uit 1984

    Aangeboden een achterwiel voor een VF750F. In verband met zelfsloop. Tegen elk aanbiedelijk bod. Mailen naar mike apestaartgeval mbms.nl
  7. **MIKE**

    Voorwiel Honda VF750 uit 1984

    Aangeboden een voorwiel voor een VF750F. In verband met zelfsloop. Tegen elk aanbiedelijk bod. Mailen naar mike apestaartgeval mbms.nl
  8. **MIKE**

    Helicoil?

    Hallo allemaal. Ik ben bezig om zelf een bovenste kroonplaat te maken. Nu komt daar draad in om mijn stuur te kunnen bevestigen. We hebben op het werk helicoils liggen maar die zijn van RVS. Ik heb altijd begrepen dat RVS en Aluminium niet met elkaar om kunnen gaan. Kan het problemen...
  9. **MIKE**

    Motorrijder overleden op A15

    Vanavond reed ik terug vanaf Capelle aan den IJssel naar huis (Papendrecht). Op de A16 rijdt ik samen op met 2 andere motorrijders. We gaan draaien met zijn 3'en de A15 op, en in de lange bocht die daar inzit haal ik het latere slachtoffer in. We rijden met zij 3'en de tunel in, en ik...
  10. **MIKE**

    Distrubieteketting vervangen

    Zoals de titel al zegt, mijn distrubitieketting moet vervangen worden. Waar moet ik op letten? Moet mijn blok geheel uit elkaar of klink je die ketting weer netje aan elkaar?
  11. **MIKE**

    VF750F onderdelen

    Ik heb diverse onderdelen te koop van een Honda VF750F uit 1984. Waaronder: frame incl. kenteken, velgen, voorvork, achterbrug en diverse andere dingen. Roep en doe een bod als je wat nodig hebt. Of mail me even.
  12. **MIKE**

    Schijfremmen

    Vorig jaar ben ik onderuit gegaan, en heb vandaag mijn velg en schijfremmen gecontrolleerd. Velg is gelukkig nog toppie, maar mijn ene schijf is overleden. Nu weet ik niet of de schijf kapot is gegaan door het ongeluk, of het ongeluk gebeurt is door de kapotte schijf. Of de schijf zelfs door...
  13. **MIKE**

    [centraal] Let op olie/diesel op de weg

    Plaats hier al je meldingen als er olie oid op de weg ligt. Hier gelijk mijn eerste: In Papendrecht op de Veerweg aan de kant van het shellstation, ligt een oliespoor in het midden van de weg. Het oliespoor ligt minimaal tussen rotonde en rotonde waartussen het shell station ligt. Ik heb het...
  14. **MIKE**

    Vraag over wiellagers

    Ik heb mijn achterwiellagers gedemonteerd. Het viel me op dat deze maar aan een kant dichtgeseald waren, dus de lagerkanten die naar de binnen kant zaten waren open. Nu is mijn idee om compleet gesloten lagers te gaan gebruiken, deze zijn lifetime ingevet. Zijn er voor of nadelen aan deze...
  15. **MIKE**

    Wat kost het spuiten van een motor ong

    Hoi. Ik heb dus een RF, met aan de linkerkant schade. Het plamuren (en lassen) kost 170 euro, daarbij komt nog het spuiten. De stickerset kost daarbij nog eens 600 euro, en dit gaat me een beetje te ver. Dus wat kost het spuiten van een complete motor ongeveer? Ik zat te denken aan zwart...
  16. **MIKE**

    Sticky topics

    Als een topic sticky is gemaakt, wordt het icoontje geel. Dit veranderd helaas niet in rood als er in gereageerd is. Is het mogelijk om dit te wijzigen?? Michael.
  17. **MIKE**

    Effe voorstellen

    Hier is iets niet goed gegaan. ik zie geen tekst. :? Welkom maar stel je nog een keer voor.
  18. **MIKE**

    Trilling in mijn RF900R

    Hallo allemaal. Sinds een paar weken heb ik een RF900R uit december 1996. Wat me heel erg opvalt is dat hij zo ongeveer tussen de 4000 en 5500 toeren enorm trilt. Ik moet wel zeggen dat het eigenlijk het ergste is als als ik het gas loslaat (uit laat rollen), als ik optrek is het een stuk...
  19. **MIKE**

    Hoe maak ik een Poll

    Ja zoals jullie hierboven kunnen lezen, hoe voeg ik zoiets in?? Michael.
  20. **MIKE**

    Red Alert alarm

    Hallo allemaal. Vandaag mijn nieuwe motor opgehaalt. (Suzuki RF900R) Deze is uitgerust met een Red Alert alarm. Het enigste wat ik dus niet heb zijn de handleidingen. Ik heb al gelezen dat bij Red Alert de mogelijkheid is om running lights en alarm lichten aan te schakelen die doen het dus bij...
  21. **MIKE**

    Ik rij weer (Vanaf a.s. zaterdag)

    Hallo allemaal. A.s. zaterdag ga ik mijn motor ophalen. Een RF900R. Na vier jaar niet gereden te hebben toch een leuke (her)opstapper. Heb vanaf '96 mij A-rijbewijs en ben begonnen met een import VF750. deze ingeruild voor een '86 GSX-R750 en die verkocht in '99. Nu een RF900R gekocht en...
Terug
Bovenaan Onderaan