Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: suuzzie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. suuzzie

    Yamaha FZ6 S2 2011 [VERKOCHT]

    Prachtige motor met mooie extra's. Kleur: Autumn Orange Bouwjaar: 2011 Aantal cilinders: 4-cilinder Kilometerstand: 71XXX (wordt nog dagelijks mee gereden) Schade: Kras op dynamo deksel en kras linksachter op de kuip, door val uit stilstand. Valt niet op. Extra's: CNC gefreesde gas- en...
  2. suuzzie

    Productiedatum motorhelm

    Ik heb een Nolan (N85) en een schuberth (C3) helm. Waar kan ik de productiedatum van deze helmen vinden? Helaas zit er geen labeltje op mijn kinbandje gestikt. Iemand enig idee?
  3. suuzzie

    Cardo Scala Rider G4 Powerset

    VERKOCHT
  4. suuzzie

    Bagster Tweety

    Te koop: een bagster tweety mini tanktas (incl. regenhoesje) Te gebruiken op de bagster tankhoezen. Handig om portemonnee, sleutels, telefoon, fotocamera of broodtrommel in te doen als je dit niet op je lichaam wil dragen. Afmeting: 28 x 23 x 12 cm
  5. suuzzie

    Topkoffer met rek voor Yamaha FZ6

    Topkoffer 46 liter + rek Speciaal gemaakt voor de FZ6 Fazer (S2) en FZ6N Genuine Yamaha product Ruimte voor 2 helmen. Makkelijk te monteren. Alleen ophalen. (ik heb nog geen doos gevonden, die groot genoeg is.)
  6. suuzzie

    givi topkoffer 46L incl rekje. FZS600 '98 tot en met 2001

    zwarte givi topkoffer 46L incl. rekje FZS600 '98 tot en met 2001 €75 ophalen in Amsterdam
  7. suuzzie

    Airoh Cezannee matzwart S 55-56

    De buitenschaal van deze helm is vervaardigd uit een thermoplast; het kinstuk kan met 1 hand omhoog worden bewogen. De zachte wangstukken zijn uitneembaar en kunnen worden gewassen. De helm kent verder een geintegreerd zonnevizier en ventilatiesysteem. Met Cardo Scala Rider G4...
  8. suuzzie

    Cardo Scala Rider Audio Kit G4 Wired

    Extra bedrade/wired audio kit voor de Cardo Scala-Rider G4.
  9. suuzzie

    Nolan N85 XXS

    De helm is uitgerust met een geintegreerd zonnevizier en een deels uitneembare Sanitized® helmvoering. Materiaal: Lexan® EXL Gewicht: ca. 1580 gram Vizier: helder, krasvast, Pinlock® compleet. Geintergreerd zonnevizier. Ventilatie: verstelbaar op kin, voorhoofd en bovenop het hoofd...
  10. suuzzie

    Originele kuipruit voor Yamaha FZS600 1999

    Gebruikte kuipruit voor Yamaha FZS600 1999 Prijs: TEAB
  11. suuzzie

    Devil uitlaat +linkpijp voor Yamaha FZS600 1998-2003

    Devil uitlaat. Alles zit erbij. Super geluid: Geen E-keur Geen DB-killers Past volgens mij ook op een oud model R6 Prijs: TEAB
  12. suuzzie

    Kapot voorspatbord CBF600SA 2006

    Wat de gek er voor geeft Kapot voorspatbord CBF600SA uit 2006. Zilver Afgebroken bij bevestigingsoog. Foto volgt Alleen ophalen
  13. suuzzie

    1 kaartje voor de motorbeurs

    Dagkaart ruilen voor een sixpack Grolsch, of Palm?? oid Ophalen in Amsterdam (Zuidoost)
  14. suuzzie

    Rondje Frankrijk met uitstapje naar Barcelona

    Met Hemelvaart heb ik lekker twee weken vrij genomen. In die 2 weken wil ik een ronde maken in Frankrijk en 3 a 4 dagen in Barcelona vertoeven. Iemand enig idee welke routes het beste zijn? Aandachtspunten: - In 1 dag van Amsterdam naar Frankrijk rijden. - 3 a 4 dagen in Barcelona...
  15. suuzzie

    CBF 600 SA 2006 vermogen valt weg

    Het gaat om een CBF 600 SA uit 2006 Laatst is er een grote beurt inclusief kleppen en kettingset gedaan. Daarna op vakantie gegaan met de motor en zo'n 3000 kilometer verreden. Wat mij opviel was dat rond elke 100 kilometer (geheel zeker weet ik dit niet, in ieder geval met hoge toeren) het...
  16. suuzzie

    Te huur: Gedeelde stalling in Castricum

    Motorstalling in Castricum (in de buurt van het Kooiplein) Het gaat om een garagebox, die je huurt met nog 2 andere motorrijders. Geen elektriciteit, water en onverwarmd. Toegang door middel van sleutel. Huurprijs 40 euro per maand Interesse? mail naar: ltromp82 apestaartje gmail...
  17. suuzzie

    Bagster Tankhoes Fazer 600 2000 zwart

    edit...
  18. suuzzie

    "aan boord" gereedschapsetje Yamaha FZS600

    Hai, ik heb een Fazer uit 2000 gekocht, maar er zit geen gereedschapsetje bij. Weet iemand welke gereedschappen er in dat setje zitten? Of is zoiets na te bestellen of zelf samen te stellen?
  19. suuzzie

    scala rider in airoh systeemhelm

    Hai, ik heb twee systeemhelmen de Airoh Miro en de Airoh Cezannee en ik was gister helemaal blij toen mijn scala rider G4 binnen kwam. Maar toen ik hem wilde monteren, daalde mijn enthousiasme met de seconde... Ik krijg het niet voor mekaar... iemand enig idee? Bij Motozoom...
  20. suuzzie

    motor gevallen, niet meer starten... wat nu?

    Vanochtend is door een stomme fout mijn motor gevallen... Ik was gelukkig op mijn eindbestemming, maar nu wil mijn motor niet meer starten... Aan de zijstandaard kant gevallen en het is een Yamaha Fazer uit 2000. Wat moet ik nu??
  21. suuzzie

    Airoh Miro Color matzwart M

    VERKOCHT!!! De Airoh Miro systeemhelm heeft een zeer aparte look. De helm is met 1 knop aan de binnenzijde van het mondstuk te openen. De Miro heeft een door middel van een schuifknop bedienbaar intern zonnevizier en is voorzien van div. ventilatie. De voering is volledig uitneembaar...
  22. suuzzie

    GEZOCHT: BOX/GARAGE in Amsterdam (zuidoost)

    Hai, ik zoek een box of garage voor m'n motor. Het liefst in de buurt van de Gaasperplas. Als je wat weet, laat het ff weten... Greetz
  23. suuzzie

    GEZOCHT: BOX/GARAGE in Amsterdam Zuidoost

    Hai, ik zoek voor een vriendin een box of garage voor haar motor. Het liefst in de buurt van de Gaasperplas. Als je wat weet, laat het ff weten... Greetz
Terug
Bovenaan Onderaan