Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rutger1100
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Yamaha fzs 1000 fazer 2003 exup probleem

    Goedenavond, Ik had al een tijd het probleem dat m'n toerenteller af en toe naar 7000 toeren springt, daarna weer op 0 en dan gewoon het juiste toerental. Gaat soms weken goed en dan ineens is het er weer. Vanmiddag even aan het googlen gegaan en er dus achter gekomen dat dit een foutcode...
  2. R

    aankoop advies fazer 1000

    Hallo allemaal, ik heb mijn oog laten vallen op een 2003 fazer 1000, met +/- 70.000 km op de klok. Zijn er nog dingen waar ik extra op moet letten, behalve dan uiteraard banden en ketting/tandwielen? Of is het gewoon een kwestie van goed lopen, rijden en schakelen, dan is 70.000 nog niks...
  3. R

    shadow vt1100 waterpomp vervangen

    Hallo heren technici, Ik had 2 vraagjes, mijn shadow (vt1100 van '95) lekt koelvloeistof bij de waterpomp, nou ben ik zelf redelijk technisch. Is dit een klusje om zelf te doen, heeft iemand hier ervaring mee? en vraag 2, na een paar maand stilstand vandaag de motor weer eens gestart...
  4. R

    koelvloeistof lekkage shadow 1100c1

    Heren techneuten, Ik heb een probleempje met mn shadow, af en toe na een klein stukje rijden lekt er koelvloeistof onderuit het motorblok, bij het deksel van de waterpomp (denk ik). Het lekken stopt na een poosje ook weer, en ik heb na een langere rit ook nog nooit lekkage ontdekt. Zou...
  5. R

    Even voorstellen vanuit drenthe

    Hallo iedereen, mijn naam is Rutger Kraaij, 22 jaar en woonachtig in Zuidwolde. Sinds vorig jaar november in het bezit van mn motorrijbewijs en in februari mn 1e motor (cbr600f) aangeschaft en deze een paar weken geleden ingeruild voor een shadow 1100c1 (zie foto) Zal jullie verder niet...
Terug
Bovenaan Onderaan