Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SoaDmaggot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SoaDmaggot

    Newbies #35 – Waar de Sjon altijd schijt

    Newbies #35 – Waar de Sjon altijd schijt [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, variërend van 16 tot plusminus 50jaar. Maar met enkele overeenkomsten. We houden van...
  2. SoaDmaggot

    Honda 929 RR '00 - '01 motorblok

    TEAB: Bij deze mijn Honda 929RR motorblok in de aanbieding. Een aantal maanden terug is hiervan door verslijten van de big end lagers een van de bougies door de cylinder uit het blok getikt. Naast de carter pan die ik op het nieuwe blok gemonteerd heb en dus ontbreekt is het blok verder nog...
  3. SoaDmaggot

    Voor de knutselaar: Suzuki GSX-R 750 W '92 in gave kleur

    Bij deze gaat de motor die ik eind September 2009 heb aangeschaft weer in de aanbieding. Ik heb vanaf het moment van aanschaf tot eind vorig seizoen in totaal 7000KM op de teller van de motor bijgetikt maar ben ik dat moment overgegaan op een Honda CBR929RR uit '00. Motor heeft sinds mij als...
  4. SoaDmaggot

    Newbies #33 – Waar men van de regen in de drup geraakt

    Newbies #33 – Waar men van de regen in de drup geraakt [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? Sinds 2005/2006 zijn de eerste Newbie ritten gereden. Inmiddels is de wacht aardig gewisseld en...
  5. SoaDmaggot

    Newbies #32 – Waar dinsdag de nieuwe maandag is

    Newbies #32 – Waar dinsdag de nieuwe maandag is [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? Sinds 2005/2006 zijn de eerste Newbie ritten gereden. Inmiddels is de wacht aardig gewisseld en zijn er...
  6. SoaDmaggot

    Newbies #31 - Waar daar, amirite?

    Newbies #31 – Waar daar, amirite? [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? Sinds 2005/2006 zijn de eerste Newbie ritten gereden. Inmiddels is de wacht aardig gewisseld en zijn er nog maar...
  7. SoaDmaggot

    Pakking oil sump

    Gisteren bezig geweest met het vervangen van het motorblok van mijn Honda CBR929RR. Alles goed en wel, het blok draait goed voor een blok dat twee jaar stil heeft gestaan. De boel verliep voorspoedig en probleemloos, tot vanmiddag.. Bezig geweest de olie van het nieuwe blok te vervangen, zie...
  8. SoaDmaggot

    Newbies #27 - Waar de agenda items weer binnendruppelen

    Newbies #27 – Waar de agenda items weer binnendruppelen [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? De Newbies zijn eind 2009 ontstaan uit een kleine groep MF'ers die net rijbewijs-af begonnen met...
  9. SoaDmaggot

    Newbies #26 - zomurrrrrr,amirite ?

    Newbies #26 – ZOMÛRRRRRRRR, AMIRITE? [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? De Newbies zijn eind 2009 ontstaan uit een kleine groep MF'ers die net rijbewijs-af begonnen met het regelmatig organiseren van ritten. Hoewel de naam anders doet vermoeden is het grootste deel...
  10. SoaDmaggot

    Newbies #25 – Kwartvanhonderdmaaktnoggeenwinterei

    Newbies #25 – Kwartvanhonderdmaaktnoggeenwinterei [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? De Newbies zijn eind 2009 ontstaan uit een kleine groep MF'ers die net rijbewijs-af begonnen met het regelmatig organiseren van ritten. Hoewel de naam anders doet vermoeden is het...
  11. SoaDmaggot

    Newbies #24 – Waar winter -O-

    Newbies #24 – Waar winter -O- Ga naar: » Newbie Chattopic » Newbie Smoelenboek [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- De Newbies :? De Newbies zijn eind 2009 ontstaan uit een kleine groep MF'ers die net rijbewijs-af begonnen met het regelmatig organiseren van ritten. Hoewel de...
  12. SoaDmaggot

    Newbies #21 - Waar de topics eindelijk vol vermogen zijn

    Newbies #21 – Waar de topics eindelijk vol vermogen zijn Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar...
  13. SoaDmaggot

    Newbies #18 - Waar men hard op zoek is naar aanvulling

    Newbies #18 - waar men hard op zoek is naar aanvulling Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar...
  14. SoaDmaggot

    Newbies #17 - Waar smulmehbahkistahhgghr .......... hitte :X

    Newbies #17 - Waar smulmehbahkistahhgghr .......... hitte :X Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben...
  15. SoaDmaggot

    Newbies #15 - Waar het niveau vaak tot onder de 25Kw zakt

    Newbies #15 - Waar het niveau vaak tot onder de 25Kw zakt. Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar...
  16. SoaDmaggot

    Newbies #13 - kijk mam, power-ra.. astronauten!

    Newbies #13 - KIJK MAM, POWER-RA.. ASTRONAUTEN! Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar iedereen die zin...
  17. SoaDmaggot

    Newbies #12 - Waar spammen een fulltime baan op zich is

    Newbies #12 - Waar spammen een fulltime baan op zich is Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar iedereen...
  18. SoaDmaggot

    Newbies #9 - Waar 1 DK in de hand nog geen KD op de grond is

    Newbies #9 - Waar 1 DK in de hand nog geen KD op de grond ist Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Newbie's zijn de weg...
  19. SoaDmaggot

    Doorslippen van 2e versnelling

    Probleem: motor (GSX-R 750 '92) slipt in 2e versnelling, maar dan ook ENKEL in zijn 2e versnelling door. Schiet niet uit de versnelling, maar schiet even wat hoger in de toeren zonder koppeling en schiet daarna weer gewoon terug in de versnelling.. In de derde en eerste versnelling bijvoorbeeld...
  20. SoaDmaggot

    Newbies #8 - Waar men de rek uit kabouters haalt

    Newbies #8 - Waar men de rek uit kabouters haalt Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Newbie's zijn de weg kwijt rit Datum: Zo...
  21. SoaDmaggot

    Newbies #7 - Waar men met 250Km/h op het achterwiel spamt

    Newbies #7 - Waar men met 250Km/h op het achterwiel spamt Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Naar de eifel Datum: Za 12 / Zo...
  22. SoaDmaggot

    Newbies #6 - Waar men 25Kw met spam compenseert

    Newbies #6 - Waar men 25Kw met spam compenseert Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Naar de eifel Datum: Za 12 / Zo 13 juni...
  23. SoaDmaggot

    Newbies #5 - Waar 3 topics per meeting optimistisch is

    Newbies #5 - Waar 3 topics per meeting optimistisch is Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Naar de eifel Datum: Za 12 / Zo 13...
  24. SoaDmaggot

    Newbies #4 - Waar eenden niet langer oversteken

    Newbies #4 - Waar eenden niet langer oversteken Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Rondje Hoge Veluwen Datum: Do 13 mei 2010...
  25. SoaDmaggot

    Newbies #3 - Waar de kakdijken je om de oren vliegen

    Newbies #3 - Waar de kakdijken je om de oren vliegen Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen --- (Tijdelijk) Smoelenboek ----- http://picasaweb.google.nl/109633876084499055784/TijdelijkSmoelenboekMFNewbieS# --- Planning ----- Motortoertocht Kootwijkerbroek...
Terug
Bovenaan Onderaan