Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dr emiel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    KTM 525 SM wielen in 2005 Husky 510te

    Hallo, Ik realiseer me dat ik een vraag ga stellen die vast al veel vaker is gesteld, gezien ik zo vlug niet een antwoord vond stel ik hem toch. Ik heb een Husky 510te en heb ook een set SM wielen die uit een KTM 525 komen, het achterwiel moet met minimale aanpassingen wel passen, maar bij...
  2. D

    Ironhead 1000 project

    Hoi, Ik ben druk bezig met de aanschaf van een Harley-Davidson Sportster Ironhead uit 1976. Het is een motor die oorspronkelijk uit de USA komt en ondertussen al tien(!) jaar heeft stilgestaan. Ik zal hier proberen het een en ander bij te houden. vr.gr. Emiel
  3. D

    Suzuki DR600 1985 [600 Euro!]

    Hoi, Bij deze bied ik mijn DR600 aan, het is mijn eerste motor en hij is me goed bevallen! ik doe hem weg omdat ik een jongere crosser heb aangeschaft. Ik heb hem nu ongeveer een half jaar en er het volgende onder andere aan gedaan. - Andere zuiger / cilinder - andere Tank - nieuwe...
  4. D

    [TK] Kawa Z750 belastingvrij 600 €

    Hoi, Ik heb te koop een mooie Kawasaki Z750 uit 1982, deze motor kost qua vaste lasten mij 38 Euro per jaar! De vorige eigenaar heeft de motor uitgebreid opgeknapt over de winter en er mankeert dan ook weinig aan de motor. Hij rijdt lekker sportief en begint pas echt lekker te trekken bij...
Terug
Bovenaan Onderaan