Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nijenhuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nijenhuis

    Bandit Colts bandenwarmers

    De warmers zijn van 2006 en in prima staat. Ik heb er jaren plezier van gehad. Huidige nieuwprijs ruim 500 Euro. Vraagprijs 210,- incl. verzenden.
  2. Nijenhuis

    Ducati 1098s Marchesini Forged wielen incl. ALTH schijven

    VERKOCHT Het gaat om de 'lichte' wielen van een 1098s. Deze passen ook onder Streetfighter en misschien wel meer modellen (achtervelg sowieso ook op Panigale, voorvelg niet). De remschijven zijn van ALTH (gaan niet krom itt originele) Er zit een set slicks (Diablo Superbike 120/200...
  3. Nijenhuis

    Brembo gefreesde radiale rempomp 19x18

    Het betreft mijn reservepomp die ik al jaren (vanaf 2006 denk ik) heb liggen, maar nooit heb hoeven gebruiken. Aangezien hij al zo lang bij mij in de schuur ligt weet ik niet of hij 100% is. Mocht er na de koop iets mis zijn, neem ik hem gewoon terug uiteraard. Ik ben zelf niet in staat om hem...
  4. Nijenhuis

    Brembo remhendel voor 19x20 radiale rempomp

    Verkocht. Mag op slot Een nieuwe hendel. Zie foto. 25 Euro incl. verzenden.
  5. Nijenhuis

    AIM MyChron Light laptimer

    De welbekende laptimer zonder baken. 110,- Incl. verzenden.
  6. Nijenhuis

    AMB TranX 260 DP transponder

    Verkocht! Zoals de titel zegt, een transponder die je direct op de voeding van je motor aansluit. Je kunt hem nooit vergeten. Hij doet het altijd en geen gezeur met opladen of accu's die slechter worden. Incl. MyLaps account Prijs incl. verzenden 225,-
  7. Nijenhuis

    Zeer mooie Ducati 1098 racer bj. 2008

    Bij deze bied ik mijn 1098 racer te koop aan. De motor is van 2008 en heeft nu 7500 km gelopen. Huidige carters hebben bijna 3000 km gedraaid, zuigers (gewoon standaard) nog geen 500km (net na de Clubrace 2012 vernieuwd + nieuwe NiCaSil in cilinders) en de versnellingsbak is net voor afgelopen...
  8. Nijenhuis

    Gebruikte MQP raceoverall met defecte rits

    Ik bied aan een gebruikte raceoverall van MQP, maat 50 Geschikt voor mensen van max 1.80m en een slank postuur. Misschien handig als reserve racepak. Pak heeft glijschade en een defecte rits. Prijs 25 Euro excl verzenden.
  9. Nijenhuis

    Ohlins achterschokbreker Ducati 1098s

    Ik verkoop een Ohlins DU511 achterschokbreker afkomstig van een Ducati 1098s. Hij is in nieuwstaat en past op 848, 1098, 1198 en Streetfighter. Vraagprijs €350,- Een goed bod mag natuurlijk ook. Voor meer info graag een pm.
  10. Nijenhuis

    Nieuwe Ohlins TTX voor Ducati 848, 1098 of 1198

    Ohlins TTX (DU788) nieuw in doos met boekjes en stickers. Past op Ducati 848, 1098 en 1198. Prijs €995,- De shock is helemaal nieuw en nooit gemonteerd geweest.
  11. Nijenhuis

    Gezocht: K-tech, Ohlins TTX of Bitubo achtershock Duc. 1098

    Heeft iemand een goede achtershock te koop voor een Ducati 1098? Een K-Tech, Ohlins TTX of een Bitubo?
  12. Nijenhuis

    Ervaringen Ohlins TTX

    Zijn er mensen die kunnen aangeven of een Ohlins TTX op het circuit een groot verschil maakt in grip, bandenslijtage en temperatuurgevoeligheid qua setting t.o.v. andere merken of de originele achtershock. De reden is dat ik eraan denk de huidige shock van mijn Ducati 1098 te vervangen door...
  13. Nijenhuis

    Diablo slick, supercorsa en Conti rain voorbanden

    Hier een aantal banden die voor weinig weg mogen. Alle banden zijn 120/70/17 en SC2. De conti rain is soft. Diablo superbike slick 1x DOT 4907 in zeer goede staat €15,- 1x DOT 4508 in zeer goede staat €15,- 1x DOT 2410 in goede staat €25,- 1x Diablo supercorsa DOT 1910 in redelijke...
  14. Nijenhuis

    Waar racebanden kopen??

    Hallo allemaal, Heeft iemand nog goede adressen om racebanden aan te schaffen? Ik ken alleen Race-shop en Dietrich, maar misschien zijn er meer die Pirelli en/of Dunlop verkopen. Bij voorbaat dank voor de reacties.
  15. Nijenhuis

    Levensduur Tsubaki Racing Pro

    Weet iemand wat de levensduur van een tsubaki racing pro ketting is. Of liever gezegd: hoe meet of zie je slijtage van de ketting? Mijne ligt er ongeveer 2500 circuitkm's op en ziet eruit als nieuw evenals de kettingwielen. Alvast bedankt voor de reacties!
  16. Nijenhuis

    Damen Leathers Race overall mt52, 2x gedragen, nieuwstaat!

    Pak is gekocht in augustus 2010 en slechts twee keer gedragen. Komend seizoen moet ik een maatje kleiner hebben. Ik ben 1.80m en 77kg. Het pak is mij te ruim rond mijn middel (ook met rugprotector) en om mijn armen. Hij staat ook op marktplaats voor 395,- MF (vaste) prijs is 350,- Voor...
  17. Nijenhuis

    Gezocht: originele dempers Ducati 848, 1098, 1198

    Dempers mogen beschadigd zijn. Ze worden aangepast om op een andere set bochten te passen om de motor stiller te maken voor circuitdagen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
  18. Nijenhuis

    SportGridTime zaterdag 19 juni

    Ter overname tegen kostprijs (225 Euro) 5 sessies SportGridtime voor zaterdag 19 juni.
  19. Nijenhuis

    1 set nieuwe Metzeler regenbanden (evt ruilen tegen Pirelli)

    Komend jaar in de 3D cup moeten we met Pirelli rijden. Daarom verkoop ik mijn nieuwe set Metzeler Racetec Rain banden. Het gaat om 120-70-17 en 190-60-17. Voorband is van week 16-2008, de achterband van week 4-2008. Vast prijs 200,- of ruilen tegen een set Pirelli's.
  20. Nijenhuis

    Lidmaatschap KNMV nodig voor C-Licentie??

    Moet je ook lid worden van de KNMV om een C licentie aan te kunnen vragen? Ik probeer op hun site alleen een licentie aan te vragen, maar krijg elke keer het verzoek lid te worden. DAT WIL IK NIET! Andere jaren kocht ik bij Ria Waterreus altijd alleen een licentie, verder niks. Nu weet ik dat...
  21. Nijenhuis

    Race tankdop voor diverse Suzuki modellen

    Zwart geanodiseerde tankdop voor onderstaande Suzuki modellen: • SV650/SV650S (2003 - 2008) • SV1000/SV1000S (2003 - 2008) • GSXR600 (2004 - 2008) • GSXR750 (2004 - 2008) • GSXR1000 (2003 - 2008) • GSXR1300/HAYABUSA (2008-) Past misschien ook op andere modellen met drie gaten...
  22. Nijenhuis

    Ervaring GP503 bandenwisselapparaat

    Heeft iemand ervaring met het bandenwisselapparaat van www.gp503.de Ik ben benieuwd of het apparaat goed werkt. Bedankt alvast.
  23. Nijenhuis

    Gezocht: Sportgridtime sessies 10-9 Assen

    Wie helpt mij aan gridtime sessies op 10 september?
  24. Nijenhuis

    Gezocht: Sportgridtime sessies 10-9 of 11-9 Assen

    Ik zou graag van iemand 4 of 5 sportgridtime sessies overnemen voor 10 of 11 september op Assen. Bij voorbaat dank.
  25. Nijenhuis

    Te koop Ducati 749 circuitmotor / racer

    Zeer goed onderhouden 749 circuitmotor uit 2005. De motor is door mij 2 jaar gebruikt tijdens CRT dagen, de Ducati clubrace en enkele ZAC wedstrijden. - Vering is volledig aangepast door HK voor circuitgebruik en dit jaar nog geserviced. - Volledig Termignoni systeem met dB killers (ook...
Terug
Bovenaan Onderaan