Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: powerpiep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. powerpiep

    SUZUKI GN400/DR400 ONDERDELEN

    Ik heb nog een hoopje onderdelen voor Suzuki's GN- en DR 400. Diverse blokdelen, vraag maar wat je zoekt, dan laat ik weten of het er tussen zit. 2 sets werkende stereo achterveren (hart-hart ongeveer 320mm) Voorremhendel (kabel) DR400 Koppelingshendel (kabel) DR400/GN400...
  2. powerpiep

    Rem-koppeling-gas set

    Hallo, ik zoek voor mijn project nog een mooie set stuur zooi. Wil zeggen: Rempomp met hendel, koppelingshendel met houder, gashendel (mag ook anders zijn) Als de hendels maar goed samen gaan.
  3. powerpiep

    Balaton festival (Hongarije)

    Greetings! Van 10 tot 13 juli word er in Hongarije het Balaton festival georganiseert. Nu willen een paar vrienden van me er heen gaan met de bus of de vlieger, maar dat is toch zonde? :P Wie ziet het zitten om rond 8 juli te vertrekken richting Hongarije via mooie wegen, dan ergens te...
  4. powerpiep

    Iemand zin om zondag te gaan rijden? (12.01.14)

    Hallo, ik heb dringend behoefte om te gaan toeren. Zondag word het mooi weer hier dus is er animo? Dacht zo regio limburg, of ietsje naar boven, voorstellen welkom! :] :] :]
  5. powerpiep

    Zes Volt (6v) topic

    Aangezien er hier heel wat motoren zitten die een 6v systeem hebben is het misschien een goed idee om er een topic aan te besteden. Want de lampjes, claxon's, relais, ... zijn allemaal wat zeldzaam aan het worden... Misschien kunnen we hier misschien een paar adresje's en website's onder...
  6. powerpiep

    Powerfilter (podfilter) 57mm + schokbreker 280mm

    Ik ben nog op zoek naar een powerfilter met 57mm aansluiting en 2 stugge schokbrekers van 280mm. Wie heb nog wat?
  7. powerpiep

    suzuki DR400 - onderdelen of complete motor

    Hoi ik zoek wat onderdelen voor mijn off Road chopper project. De wielen, met tanwielen, trommel en een noppen band (band enkel voor de maat) een carterplaat en eventueel een voorvork. heeft nog iemand een doosje staan?
  8. powerpiep

    How To: TomTom Rider Monteren Zonder RAM-Arm

    Hallo beste lezers, Jarenlang heb ik rondgereden met een TomTom One v3 gemonteerd d.m.v. een klem voor een fietslicht te combineren met de originele houder. Dit werkte zeer goed maar na lang twijfelen moest ik de stap naar iets geavanceerder toch maken. Als het een motor-GPS ging worden moest...
  9. powerpiep

    oude crossmotor

    hoi, ik zoek een oude enduro/cross motor voor onderdelen (wielen, voorvork,,) voor mijn offroad chopper project.
  10. powerpiep

    Project Scrapler (GN400 Off-Road)

    Hallo beste mf-ers, ik heb weer eens een ingeving voor deze winter. Ik rijd namelijk het hele jaar door motor, meestal neem ik in de pekelperiodes een pekelfietsje erbij (dit was de voorbije 2 jaren een suzuki ls650 savage). Maar aangezien ik ook wel eens de bos inging voor een...
  11. powerpiep

    Plan voor mijn eerste echt motorvakantie!

    Het plan is om achter 14 dagen een klein reisje te maken te motor. Dit is het idee tot nu toe: motorvakantie 2013 - Motorroute Heeft er al iemand een dergelijke toer gedaan? Iemand nog trucks of tips? Overnachten staat nog bevraagtekend, (tent of B'n'B s). Hoe zit het nu eigenlijk...
  12. powerpiep

    Step verlagers

    Hallo, ik heb deze stepverlagers gekocht voor mijn honda magna maar mijn uitlaten zitten in de weg dus.. TE KOOP: Stepverlagers voor u motor, verhoogd het rijcomfort voor de bijrijder aanzienlijk! Ik denk dat ze van een Suzuki Intruder komen, maar ze passenop veel meer motoren...
  13. powerpiep

    TIP: Zekering doorgebrand en geen reserve bij, wat nu?

    Hoi allemaal, ik ben een paar weken terug gaan toeren. Het was een heel stuk dus heb ik gebruik gemaakt van mijn gps (tomtom one op motor geknutseld). Nu gaf de tomtom plots een melding dat de batterij bijna leeg was... Ik had al een vermoeden, de zekering van de boordspanning was im arsch...
  14. powerpiep

    Harley dyna demper

    Hallo, wie heeft er nog één einddemper van een harley davidson dyna in de rek liggen?
  15. powerpiep

    handvatverwarming, zoemer

    hoi, weet er iemand hoe ik een zoemer (buzzer) maak die zoemt als ik de handvatverwarming vergeet uit te zetten? verwarming is direct op accu aangesloten bij voorbaat dank
  16. powerpiep

    maten honda magna's

    Hoi, ik ga waarschijnlijk volgende winter beginnen met een project. De basis zal honda VF750C moeten worden met een hoop onderdelen van een, jawel hoor, V65 magna. De bedoeling is dus dat het blok, cardan, complete achterbrug, complete voortrein en de kabelboom van de V65 op de 750C te...
  17. powerpiep

    gaskabel b

    hoi, ik molde vandaag de duw- gaskabel van mijn Yamaha XVS 650 Dragstar. heeft er nog iemand een?
  18. powerpiep

    benzinetank met leer overtrekken?

    Dag beste mensen, ik heb e bij de sloop en nieuwe tank voor mijn dragstar gehaald, deze is de verkeerde kleur. ik zit er dus aan te denken om hem met leer te overtrekken, heeft iemand dit al eens gedaan? ik hoor het graag grts roy
  19. powerpiep

    past het? xvs 1100 tank op xvs 650

    Hallo, ik ben onlangs uitgegleden met mijn dragstar 650, niet veel schade alleen de tank is er erg aan toe. Nu vraag ik mij af of een tank van een 1100 dragstar past? Omdat deze tank meer inhoud heeft en ik dan verder kom met een tankbeurt :) of heeft iemand toevallig nog een tankje...
  20. powerpiep

    Yamaha XVS 650 Dragstar tank

    ik zoek een zwarte tank voor mijn dragstar 650 custom
  21. powerpiep

    XVS 650 dragstar probleempje?

    Hoi bikerz, mijn dragstar begint te stotteren en als ze meer toeren maakt bij optrekken, 130 rijden,... ik vind dit raar want ik ben vorige week nog naar oostende en terug gereden (600km) zonder problemen. Alle filters en bougies zijn vervangen. zou het misschien helpen als ik zo een...
  22. powerpiep

    Yamaha XVS 650 Dragstar custom/ onderdelen

    hoi bikerz, ik heb deze week een dragstar 650 gekocht. Nu zit er zon dragstuur op met stuurpinkers en andere handvaten, ook een nummeplaat aan de zijkant. Nu zit het zo dat het stuur niet geschikt is voor mijn 10-15 duizend kilometer per jaar te rijden en de nummerplaatplaats XD (vind ik...
  23. powerpiep

    Yamaha XVS 125 Dragstar

    Hoi, ik verkoop mijn mooie yamaha dragstar. Het is een 125cc. Reden van verkoop is omdat ik een 650 dragstar wil gaan rijden. Ook is het een perfecte beginnersmotor en zeer zuinig. -Nieuwe banden -Belgische motor -Niewe tandwielen (voor, achter + een voortandwiel 1 tand groter en...
  24. powerpiep

    Yamaha XVS 125 Dragstar

    Hallo mensen, ik heb onlangs een XVS 125 bj 2000 gekocht. Het is een heel fijne motor maar ik mis een beetje kracht... Nu is de vraag of iemand al ervaring heeft met deze machine of weet hoe je er meer uit kan halen. alvast bedankt.
Terug
Bovenaan Onderaan