Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: finally
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Öhlins shock VTR 1000 Firestorm

    gekocht voor een project wat niet meer door gaat. shock mag dus weg volledig instelbaar. met hydraulische veervoorspanning geen lekkage mist alleen een stukje verf onderaan de veer in goed werkende conditie. oog op oog maat is 346mm bodemprijs is €450! imo geen geld voor een knappe...
  2. F

    Full titanium Ti-Force systeem GSX-R 1000 K7/K8 NIEUW!

    Hagelnieuw volledig titanium high mount systeem van Ti-Force. Voor de GSX-R 1000 uit 2007 en 2008 Dit is werkelijk waar een pareltje om te zien. de lassen zijn fantastisch mooi. de afwerking is gewoon een 10! Komt met alles wat nodig is voor montage op de motor. Doe een goed bod...
  3. F

    GSX-R 750 2012 Voorvork Showa BPF

    Te koop een Showa BPF vork uit een GSX-R 750 2012 de 2012 gsxr gebruikt een 22mm as dus ik had een as laten draaien voor mijn project Heeft een jaar in een TL1000S gezeten. gaat weg ivm part out van de fiets. vraagprijs €450 met eventueel alles er bij voor montage op TL1000S of R
  4. F

    Te koop KTM 990 SMR SMT Adventure frame protectors oranje

    Ik heb de verkeerde frame protectoren besteld. heb ze er een keer tegenaan gehouden en daarna maar weer terug in de verpakking gestopt. vind het niet staan bij de mijne. alle benodigde materialen voor montage zijn er bij. Doe een bod en ze zijn voor jou!
  5. F

    NIEUW! Full titanium Ti-Force systeem GSX-R 1000 K5/K6

    Hagelnieuw volledig titanium high mount systeem van Ti-Force. Dit is werkelijk waar een pareltje om te zien. de lassen zijn fantastisch mooi. de afwerking is gewoon een 10! Komt met alles wat nodig is voor montage op de motor. Doe een goed bod. wellicht komen we er uit.. foto's 1 en 4...
  6. F

    ABM Peak Evo remschijven GSXR TL Hayabusa TL1000 SRAD

    ABM Peak Evo remschijven set. Voor en achter. de schijven zijn in goede staat en kunnen nog jaren mee. ik vind ze persoonlijk beter remmen dan bijv. braking wave schijven passen op: TL1000S alle jaren TL1000R alle jaren Hayabusa 1e generatie 600 en 750 SRAD 96-00 GSX-R 1000 K1 K2...
  7. F

    Kenz sport full titanium uitlaatsysteem GSX-R 1000 K5/K6

    Te koop een uniek stukje Japans vakmanschap. Kenz sport is in Europa niet echt bekend maar ze hebben meerdere malen grote races gewonnen in Japan en daar buiten KENZ SPORTS het systeem is in goede staat op een paar plekjes na. de demper heeft wat krassen en er zit een deukje in de midpipe...
  8. F

    TL1000S carbon fiber kuipruit

    mooi ruitje te koop. echt carbon en zeeeer licht! vraagprijs €65
  9. F

    TL1000 motorblok te koop 14000 km

    Zeer goed TL1000 motorblok. Past zowel onder de TL1000S als de TL1000R. dit blok maakt gebruikt van de TLR oliekoeler (warmtewisselaar) alle slangen voor installatie op een TLS zijn aanwezig. een TLS maakt normaal gebruik van een oliekoeler maar deze modificatie is beter voor het blok...
  10. F

    Yamaha R1 vork met Öhlins shimstack, veren en olie

    Erg nette Yamaha R1 voorvork uit 2006. deze vork is vorig jaar door Öhlins dealer Rooske Tynaarlo onder handen genomen. de shimstack is aangepast, alles is schoon gemaakt, Ö veren geplaats 9,5 kg/mm, Ö olie erin. ook heb ik er nog een set 10,5 kg/mm veren bij. notities van rooske over...
  11. F

    TL1000S met uno frame partout. veel mooie parts!

    Na 1.5 maand compleet te koop hebben gestaan toch besloten aan een partout te beginnen van deze unieke fiets. Parts: R1 2006 voorvork met Öhlins shimstack veren en olie. werkt perfect onder een TL €650 2005 R1 remklauwen met brembo blokken. recent service gehad €125 Hel stalen...
  12. F

    ABM Peak evo remschijven GSXR SRAD TL1000S TL1000R Hayabusa

    Wegens overcompleet te koop een set ABM Peak EVO fully floating remschijven. afkomstig van een Suzuki TL1000S Let op! fully floating dus ze rammelen wel als je over een klinkerweg rijd diameter: 320mm dikte: 4,9/5mm past zonder aanpassingen op: TL1000S TL1000R SRAD 600 en 750...
  13. F

    [TK] achterbrug TL1000R

    Te koop een in goede staat verkerende TL1000R achterbrug. De lagers zijn goed, de rubberen kettinggeleider is er ook bij. Vraagprijs €100
  14. F

    [TK] pertroleum kachel Corona

    Ik stook sinds kort op LPG dus de petroleumkachel is overbodig geworden. Hij is al wat ouder maar functioneert prima.. lekker voor in de sleutelschuur. Met de juiste petroleum stinkt hij nauwelijks voor €40 ex verzenden mag ie weg.
  15. F

    Mooi cnc gefreesde rempomp en koppeling setje

    Te koop een erg mooi cnc gefreesd rem en koppelingssetje. Het is een 16mm axiale rempomp.. Het enige nadeel aan het setje is dat een eventuele koppelings schakelaar geen plug en play is. Daar zal de volgende eigenaar iets op moeten verzinnen. Het setje gaat weg omdat ik toch meer...
  16. F

    onderdelen TL1000. vorkpoten, remmen, dempers enz

    Meerdere TL1000 onderdelen te koop prijs? doe een goed bod.. Vorkpoten en dempers zijn weg.. dit is nog over. remset TL1000S 14mm rempomp stalen remleidingen remklauwen met redelijke remblokken 14mm rempomp scottoiler in goede staat stuur me een pb of bel op nul zes...
  17. F

    te koop VFR 800i 1998 achterbrug met wiel

    VFR 800i 1998 achterbrug met wiel. De brug is aangepast voor een TL1000S project maar gaat niet meer gebruikt worden. er zijn 2 montage ogen op gelast met een 12mm gat. de brug is in redelijke goede staat. het wiel, de schijf en het tandwiel zijn in prima staat. de band kan in de kliko...
  18. F

    T-stuk en kroonplaat Suzuki GSXR 1000 K3/K4

    T-stuk en kroonplaat te koop van een 1000 k3/k4 Diameter boven 50mm diameter onder 54mm hart op hart vorkpoten 207mm offset 32mm onderste balhoofdlager, afdekkap voor bovenkant balhoofd, balhoofdmoeren en kroonplaatmoer zijn er bij Vraagprijs? doe maar een bod.. ik hoef de hoofdprijs...
  19. F

    GSXR K3/K4 voorvork te koop

    Te koop een GSX-R 2003/2004 voorvork. De vork is goed werkend onder mijn motor vandaan gekomen. De keerringen zijn goed. De vork heeft wel wat gebruikers sporen maar gemonteerd is dat niet zichtbaar. linker poot mist spatbord montage steuntje maar ik heb er een beugeltje bij wat dat...
  20. F

    Braking wave achterschijf TLS TLR srad en veel gixxers

    Wave schijf van het merk braking. 1 seizoen mee gereden circa 8000km Komt van een Suzuki TL1000S af. Past ook op de TLR en waarschijnlijk op de ouwe srad. Past ook op de 1000 K1/K2. Zal vast op nog meer brommers passen maar dat kan ik niet zeggen. Vraagprijs €50
Terug
Bovenaan Onderaan