Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeff92
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeff92

    Suzuki sv650 carbs synchroniseren

    Goedemiddag, De carbs van me vriendin der SV650 waren aan revisie toe dus alles zit weer in elkaar alleen nu met synchroniseren meet ik op de voorste carburateur -0.4 en op de achterste -0.2. Als ik aan de stelschroef draai gebeurd er alleen niets? Hebben jullie wellicht een idee wat er loos...
  2. Jeff92

    Motoraanhanger omgeving gorinchem

    Allereerst de beste wensen iedereen. Even een vraag gezien er best veel mensen zijn met een motoraanhanger. De motor van vriendinlief staat met pech in Almere (bougie kabel of bobine kapot), nu moet die fiets weer terug naar huis en zou een motoraanhanger wel handig zijn. Heeft iemand in...
  3. Jeff92

    Poederblusser.

    Goedemiddag iedereen, Vandaag een vervelende situatie gehad namelijk kortsluiting in een stopcontact van ons buitenschuurtje. Waar je raad het al ook de motoren in stonden. Ik was met de hogedrukspuit bezig in de tuin welke opeens stopte, ik dacht misschien oververhit. Tot ik na een minuut de...
  4. Jeff92

    Dainese gore-tex jas (48) ixon zomerjas (s) probiker broek48

    De motorkleding kast maar eens aan het uitruimen en kwam mijn eerste motorkleding set tegen. Een Dainese gore-tex jas (type kan ik mij niet meer herinneren) maat 48. Prijs: 50 30 euro! Voor alles geldt bieden mag *D
  5. Jeff92

    Rev'it jack Raceway zwart/rood/wit maat M

    Vorig jaar zomer gekocht toen ik een rode motor had. 3 keer gedragen en vervolgens een KTM gekocht en je raad het al nooit meer gedragen.. Destijds gekocht bij Motozoom: https://www.motozoom.com/revit-motorjas-Raceway.html? . Staat te koop voor 197 euro op motozoom. Prijs: 130 euro 100 euro...
  6. Jeff92

    Motorbok gratis af te halen

    M'n vriendin heeft der motor al twee keer om laten lazeren met dit vlut ding dus ik was het zat en heb nu een set gekocht (voor en achter) die op de bobbins van der motor haakt. Ik heb het trouwens nog nooit voor elkaar gekregen om de motor om te laten vallen tijdens het opbokken. Dus er...
  7. Jeff92

    cardo scala q1 teamset

    Ik heb een cardo scala q1 set te koop, voor 70eurootjes. Dit is dus een set die je alleen voor jezelf gebruikt of met je passagier. Niet bike to bike (tenzij je zeer dicht achter elkaar rijdt denk ik haha). Hij is misschien een jaartje gebruikt er mist alleen 1 bevestigingsset: Cardo...
  8. Jeff92

    tintelende handen door Gerbing elektrische handschoenen

    Dag dames & heren, Mijn vriendin heeft sinds twee maandjes elektrische handschoenen van Gerbing. Prima helemaal top lekkere warme handen :] , maar er iets geks aan de hand. Gisteren moest ze even weer der andere oude niet verwarmde handschoenen aan en toen kwam ze er achter dat haar handen...
  9. Jeff92

    Welk type givi topkoffer op dit rekje?

    Even een vraagje! Nou ik heb el cheapo een topkoffer drager op de kop getikt, dit zit er nu als plaat op. Mijn vraag is nu welk type topkoffer van Givi kan ik hier op klikken? Het is een MonoRack. Mvg, Jeff.
  10. Jeff92

    motorrijders zonder motorrijbewijs?

    Naja zo'n gevoel krijg ik soms wel namelijk.. Vandaag kwam ik onderweg naar huis toe door miezer regen een motorrijder tegemoet op een R1 binnen de bebouwde kom. Niks speciaals aan zou je denken, alleen had ie een scooter pot helmpje van het merk NAU op ze knar. Droeg ie geen...
  11. Jeff92

    te koop: Probiker PRX-4 mt 48 slechts 110 euro

    Goedendag! Hierbij bied ik me motorpak van probiker aan welke ik maar enkele keren gedragen heb, alleen vorige zomer gedragen met plezier ritjes. Uiteindelijk droeg ik me textielen pak vaker ivm het feit dat dat gewoon makkelijker aan en uit te trekken is.. Reden van verkoop is niet omdat...
  12. Jeff92

    honda cm 400 t afgevoerd op gas

    goededag, ik heb dus een klein vraagje hierover, ik kon bij iemand dus een honda cm 400 t meenemen voor niks en dat heb ik dus ook gedaan want is wel handig om op te beginnen oude motor, maakt het me ook niet uit als je eens valt.. Wel zit ik aan 25 kw vast nu heb ik al [BEDRIJF] gemailed en...
  13. Jeff92

    motorhoes voor een SM

    Naja het zit zo ik sta van de meivakantie op een camping in groningen met me brommer (ja brommer ben bezig met me motorrijbewijs.. :P ) de brommer heeft ongeveer het formaat van een DRZ.. en omdat ik em niet graag in de regen laat staan (je weet maar nooit hier in nederland) ben ik op zoek...
  14. Jeff92

    heb wat keuze hulp nodig.

    Goededag, ik zit dus echt al 2 maanden lang met dilemma's wat voor motor ik nou zou moeten gaan nemen, ik loop rond te kijken en rond te snuffelen wat nou een mooie motor is voor op 25 kw rijbewijs dat ook mooi te berijden is voor een beginner.. ik hou namelijk veel van sm's ik vind het...
Terug
Bovenaan Onderaan