Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Crashtesteddy

    GSXR1100 1990 rem-schakelset & diverse rommel

    Van mijn aan vellen gereden Soes heb ik nog enkele onderdelen liggen. -Rem-schakelset -Achterschokbreker met linksysteem -Jiffy -Remklauwen-voor met verdeler en staalomvlochten remslang -Remklauw-achter met staalomvlochten remslang -Achteras -Kettingspanners...
  2. Crashtesteddy

    GSXR1100 1990 rem-schakelset & diverse rommel

    deze topic staat er per abuis 2 keer op.... |( Kijk op de andere a.u.b. :W
  3. Crashtesteddy

    Triumph Daytona 900 kuip

    Deze winter heb ik mijn brommer weer gestript en nu heb ik de kuip over. Wellicht kan ik hier iemand een plezier doen, uiteraard wel tegen een reële vergoeding. Het liefst natuurlijk voor een astronomisch hoog bedrag :Y Laat maar weten wat joe er voor over hebt. Grtz, Ed
  4. Crashtesteddy

    Voorspatbord GSXR1100 '90

    Kan ik nog iemand blij maken met een voorspatbord van een gixxer 1100 model 1990? Hij ligt in de schuur en ik moet hem kwijt. Weggooien vind ik een beetje zonde. Er zit aan een kant een klein scheurtje maar dat is wel te repareren. Binnenframe zit er trouwens bij. Reageren liever per mail...
  5. Crashtesteddy

    Kawasaki ZX10 1990 kuiploze projectfiets

    Te koop:Kuiploze Kawasaki ZX10 bouwjaar 1990 ca. 61500km Motor aangeschaft en technisch in orde gemaakt met de bedoeling om te bouwen tot "stroatvechter" maar uiteindelijk toch gevallen voor Engelse troep (Triumph Daytona) -Remklauwen voor en achter geheel gereviseerd(nieuwe zuigers...
  6. Crashtesteddy

    koppelingshendel ZX10 '90

    Ben op zoek naar een koppelingshendel van een Kawazaki ZX10 van bouwjaar 1990. Hoeft niet mooi te zijn, als hij maar heel en recht is. Ik heb alleen het hendel zelf nodig, pomp is nog heel.
  7. Crashtesteddy

    Motorblok GSXR1100 1990 35000km ca.160pk

    Na enig twijfelen heb ik toch besloten om dit woeste motorblok te verkopen. Ik heb eerst nog overwogen om weer een gixxer aan te schaffen, te strippen en dit blok erin te hangen maar heb toch mijn zinnen gezet op een dikke V-twin. Of dit een Firestorm of een Falco wordt moet ik nog aan mijn...
  8. Crashtesteddy

    Linker carterdeksel GSXR oliekoeler 1990

    Ben op zoek naar linker carter deksel voor een GSXR1100 blok. Is een oliekoeler uit 1990. Volgens mij zijn de blokken van 1989-1992 hetzelfde en deksels van 750 en 1100 ook. Laat even weten als je iets hebt liggen want de olie loopt er nu weer zo snel uit als ik het erin giet. Alvast...
  9. Crashtesteddy

    te koop: GSXR1100 '90 onderdelen

    Hoi medemotormensen, Nadat ik afgelopen winter mijn gekietelde GSXR1100 (148 achterwiel pk's) ontdaan had van kuipwerk en voorzien had van superbikeombouwset, stuurt trouwens effe beter, heb ik mu fiets aan baklappen gereden. Een naar links afslaand fiatje inhalen komt niet goed. De...
Terug
Bovenaan Onderaan