Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjohnie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha Thundercat

    Na de motor ontgroeit te zijn, bied ik hierbij mijn betrouwbare Thundercat aan. Het was vooral een motorfiets voor mij om het circuitrijden mee te gaan leren, redelijk goedkoop in onderhoud en makkelijke fiets om mee te beginnen. De thundercat heeft de volgende opties: - full floating Brembo...
  2. S

    Welke velgen passen in een Thundercat?

    Beste MF'ers, Krijg niks gevonden op internet.... :? Welke velgen behalve de standaard thundercat velgen passen in een Thundercat? Zijn de velgen van de eerste R6 hetzelfde als van een thundercat? Of eventueel fzr? Graag hoor ik van jullie! Moet een set velgen hebben met remschijven...
  3. S

    Honda VTR1000 SP1, inruil circuitmotor!!

    Beste MF'ers, 3 weken terug heb ik voor het eerst op het circuit van Zolder gereden. Dit met mijn SP1, ik wilde kijken hoe het circuit rijden mij beviel. Deze post heeft eerder op MF gestaan (voordat ik het circuit op was gegaan). Maar nu gaat de motor er definitief uit!! Mijn wens om op...
  4. S

    Honda VTR1000 SP1 te koop ivm aanschaf circuitmotor

    Beste MF'ers Blijft op de obw :+
  5. S

    Suzuki GSX-R 600 K1-K3 circuitkappen

    Beste mf'er, Hierbij verkoop ik mijn complete circuitkuipset met 55 wat voorlicht en ingebouwd R1 achterlicht. Alles werkt naar behoren en is makkelijk in te bouwen. Kuipen zijn volledig geïsoleerd met geluiddempend materiaal. Kappen zien er nog erg goed uit, goed in lak. Foto...
  6. S

    Ombouw Suzuki GSX-R 600 K1 naar Circuitfiets

    Beste Mf'ers, Klein ombouwprojectje van Gixxer naar Circuitfiets. Ik wil komend seizoen (2012) beginnen met circuit rijden. Aangezien ik student ben heb ik niet al te veel financiële middelen :') en zit er een losse circuitfiets er nog niet in bij mij. Dus ging ik verder kijken naar de...
  7. S

    Suzuki GSX-R K2 600cc evt. 25KW

    Beste mf'ers. Hierbij bied ik mijn Suzuki GSX-R K2 600cc aan. Deze motor ziet er erg goed uit, netjes onderhouden, met regelmaat gepoetst en ik rij alleen in goed weer dus regen heeft "ze" niet gezien :+ "ze"heeft bij mij thuis altijd in de garage gestaan en heb de motor gekocht bij een...
  8. S

    Honda XR250 uit 1986

    Verkocht
  9. S

    Textiel Lookwell Jack, maat M en Broek maat XL

    Beste Mf'ers, Mijn naam is Joep van Haaren. En ik bied een mooie textiel jack aan van Lookwell, model Challenger. Onderstaande informatie kom rechtstreeks van de lookwell website. Jas kost nieuwwaarde €150! * All season and all-round easy fit ¾ waterproof jacket * Made of: ultra...
  10. S

    Richa Apollo Combi Maat 48

    Verkocht!
  11. S

    Kawasaki Zx6r te koop, 25kw op kenteken

    PRIJSVERLAGING: €2600 Kawasaki ZX6R te koop, Staat 25kW op kenteken, eventueel kan de set eraf gehaald worden, maar dan moet het kenteken ook omgezet worden wat weer extra kosten mee brengt. De motor loop nu tegen de 58.000 kilometers aan, maar word nog steeds veel bereden. De motor heb...
  12. S

    Richa Apollo Motorpak te koop, maat 48

    Verkocht :W
  13. S

    Nieuwste lid van MF

    Sjohnie
Terug
Bovenaan Onderaan