Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: svenxtx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gezocht circuitmotor

    Gezien het toch weer gaat kriebelen( kom er maar in met de dan moet je krabben jokes :+ ) en het budget op dit moment niet al te veel is ben ik op zoek naar een circuit motor van max 2.5k. Het merk maakt niet echt heel veel uit. In deze prijsklasse moet je niet al te veel verwachten...
  2. S

    Pirelli diablo scr1 regenbanden te koop

    Omdat ik ze niet meer nodig heb en ze in de weg staan gaan ze in de verkoop. Er is 1 sessie mee gereden dus nog bijna nieuw. Ze mogen voor 220 euro van eigenaar wisselen. Banden maat: Voor: 120/17 scr1 Achter:190/60 r17 scr1 contact: sven21klu@hotmail.nl
  3. S

    Gezocht circuit kuipen 848/1098 (1198?)

    Heeft er iemand een gebruikt setje liggen ? Het liefst ready to go en zonder scheuren oid, zodat ze er zo op kunnen.
  4. S

    Circuit kuipset 848

    Omdat ik met mijn 848 het circuit op wil ben ik op zoek naar een set circuit kuipen. het hoeven niet per se nieuwe kuipen te zijn krasjes zijn niet erg als er maar geen scheuren in zitten. Mvg, Sven
  5. S

    Contour HD 1080p camera

    omdat ik de camera te weinig gebruik (5 x nog maar) zet ik hem te koop. het gaat om de Contour HD 1080p helm camera (is ook op kuipdelen te bevestigen.) inhoud: helm mount Skibril mount Instructieboekje bescherm dop voor de lens upload/oplaad kabel prijs is 200 euro kleine...
  6. S

    2010 Ducati hypermotard 796 Full termignoni

    omdat ik wil overstappen op een supersport/bike en al 2 jaar op dit soort motoren rijd bied ik mijn ducati hypermotard 796 2010 model aan. Ik ben de tweede eigenaar ik heb de duc bij ducati zaltbommel gekocht in januari dit jaar (2011) met 11 K op de teller en de motor heeft meteen de...
  7. S

    Termiogni open uitlaat systeem voor Ducati hyper motard 796

    Titel zeg al genoeg denk :Y :+
Terug
Bovenaan Onderaan