Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mep

    Heerlijk Difi damesjas maat 46

    Aangezien mijn motor is verkocht doe ik afstand van deze heerlijke jas van Difi, dames maat 46. Goed winddicht, ook aan de bovenkant! Met wintervoering! Nog geen jaar in gereden en zo goed als nieuw! Nieuwprijs was volgens mij 130 euro. Doe een goed bod! Op te halen in Limmen of te verzenden.
  2. Mep

    Suzuki GSX 650 F met ABS (oranje)

    In hele goede staat: Oranje Suzuki GSX 650 F met ABS uit bouwjaar 2010 met ongeveer 10.450 km op de teller. In hele goede staat, schadevrij. Er zit een middenbok op, die niet standaard meegeleverd werd. De motor is verlaagd maar de originele onderdelen zijn aanwezig. Gaat wel i.v.m...
  3. Mep

    Cardo Scala Rider Q2 pro xl in hele goede staat

    Cardo Scala headset, Q2 pro xl, gaat weg i.v.m. verkoop motor. In hele goede staat, nog geen jaar gebruikt. Met twee oortjes die met klittenband in je helm bevestigd kunnen worden en een microfoon voor je mond. Headset werkt op bluetooth en communiceert probleemloos met navigatie en telefoon...
  4. Mep

    Garmin Zumo 660 in hele goede staat!

    Garmin Zumo 660, nog geen jaar oud, gaat weg i.v.m. verkoop motor. In hele goede staat, niet meer dan 10 keer gebruikt! Helemaal compleet met motorhouder (zie derde foto), autohouder, cdrom, etc.. Fijn navigatiesysteem met groot scherm! Ik heb hem gebruikt in combinatie met een scala headset...
  5. Mep

    Scala rider AGC probleempjes

    Hallo! Ik rijd sinds een aantal weken met een Scala headset, de Q2 pro op mijn integraalhelm. Echt perfect qua speakers, bluetooth en fm-radio! Maar ik loop tegen een probleem aan, namelijk de AGC (automatische geluidsversterkingsregeling). De microfoon heeft twee kanten, één om in te...
  6. Mep

    Zijn mooiweerrijders minder waard?

    Natuurlijk bedoel ik de titel niet letterlijk maar ik begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen waarom sommige motorrijders zo weinig met hun veiligheid bezig zijn. En dan bedoel ik vooral de mensen die met het zonnetje hun motor afstoffen en eens een ritje gaan maken, vaak met een...
  7. Mep

    Kosten grote/kleine beurt

    Beste mensen, Ik vind dit onderwerp toch weer een topic waard. Aangezien ik net mijn eerste motor heb gekocht *O* ben ik benieuwd naar de kosten van het onderhoud. Het laatste topic hierover stamt ui 2005. Het lijkt mij dat de prijzen inmiddels wat zijn bijgesteld :). Wat waren jullie...
  8. Mep

    Website met helmtesten?

    Goedemiddag! :W Een paar maanden geleden ben ik op een website terecht gekomen waar helmen van verschillende merken uitgebreid getest werden. Bijvoorbeeld bij systeemhelmen werd aangegeven hoeveel keer hij openklapt tijdens 8x vallen. Maar ik kan de link/website nergens meer vinden! |(...
  9. Mep

    Zal ik mijn lesmotor overkopen?

    Ik kreeg net van mijn rij-instructeur te horen dat hij nieuwe lesmotoren heeft besteld en deze dus in de verkoop gaan. Het gaat om een Kawasaki ER 5 (rood). Hij doet hem weg voor 2500 euro. Er staat +- 23000 km op de teller en zitten een aantal nieuwe dingen op als banden en (volgens mij ook)...
Terug
Bovenaan Onderaan