Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Robertehv
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Robertehv

    Inserts voetsteuntjes bestellen

    Hoi modder liefhebbers. Ik heb van Rade Garage de brede voetsteunen met de metalen pinnetjes die je er met een inbus indraait. Nu ben ik er een hele zwik kwijt aan de versnellingskant en wil er een aantal bijbestellen. Bij Rade kosten ze maar 2 euro per set maar wel bijna 22 euro verzendkosten...
  2. Robertehv

    Waar auto met aanhanger te laten in de buurt van Ancona?

    Zoals de titel van het topic al zegt, ik zoek een plekje voor auto en aanhanger. Dit jaar gaan we als het goed is weer naar de Balkan, meer specifiek Albanië. Daar waar we afgelopen jaar via Noord Italië, waar de auto met aanhanger bij ons hotel heeft gestaan, via de kust van Italie, via...
  3. Robertehv

    IMS dealer binnen EU

    Ik zou graag willen weten of IMS, een fabrikant van aftermarket spullen, ook een verdeler in Europa heeft zodat ik niet in de VS hoef te bestellen. Iemand een idee?
  4. Robertehv

    Rond de Adriatische zee vanuit Venetie via Griekenland naar Italie tips tricks?

    We zijn voornemens om deze voorzomer, als het kan, een rondje te maken vanuit Venetie, door de Balkan naar Griekenland en dan in Patras de boot naar Bari te nemen en dan Italie over te steken en via de Amalfi kust weer terug omhoog te rijden. Heeft iemand die dit al eens heeft gedaan nog tips...
  5. Robertehv

    Haan wheels voor 21/19 conversie voor KTM 990 adventure

    Mooie set wielen, voor 19 en achter 17 inch, met haast nieuwe Michelin Pilot Road 4 banden. Wiellagers goed. Ook andere voorveren en achterveer, abs krans en ingekorte standaard. Vraagprijs 700 euro
  6. Robertehv

    Lassen scheurtje cilinderkop

    Ik heb dus een project, een honda xr 250r uit 1991 reanimeren. Ben inmiddels zo ver met hulp van Chineesboer dat ik het euvel van het slechte starten en slecht lopen in hogere toeren heb ontdekt, versleten nokkenasketting wardoor deze is versprongen. Wat ik ook heb ontdekt dat ook bij deze...
  7. Robertehv

    Honda XR kenner gezocht, liefst regio Eindhoven

    Hoi, Ik ben al 1,5 jaar bezig om mijn xr 250 r uit 1991 netjes aan het lopen te krijgen maar nog steeds niet gelukt. Wat heb ik gedaan inmiddels; Kleppen diverse malen gesteld Carburator gereinigd en nieuwe sproeiers en brandstofmengselschroef erin Nieuw inlaatspruitstuk Handmatige...
  8. Robertehv

    Stukje lood gezocht

    Heeft iemand in de regio Eindhoven wat lood over om de stuur uiteinden van mijn motor wat mee te verzwaren? Ben een beetje aan het experimenteren, heb dus maar een klein beetje nodig.
  9. Robertehv

    Veer achter schokbreker wisselen

    Van mijn KTM 990 moet de achterveer worden vervangen. Ik heb alleen geen pers. Is er iemand in de buurt van Eindhoven met een pers om dit ff te fixen voor een pak gevulde koeken? Toen Martel zijn zaak nog had bracht ik altijd appelflappen mee dus dat mag ook :+
  10. Robertehv

    Hotel in de Vercors gezocht

    Wie weet daar een leuk hotel. Motovacances zit vol volgende week en Le Marronnier heb ik al een aanvraag uitstaan. We zijn met twee personen, beiden gesteld op privacy, dus twee eigen kamers.
  11. Robertehv

    Aanrijroute naar Noord Luxemburg

    Komend weekend naar de 1000 bochten tour die begint in Weiswampach in Noord Luxemburg. Heeft iemand een leuke kant en klare (gpx) route vanuit Zuid Nederland die kant op?
  12. Robertehv

    Honda XR250R start niet met kickstart wel met aanduwen

    Help! 1991 XR 250 r Met hulp van Kornfed liep de motor na aanduwen. Daarna nog een keer mee gereden, keer of 30 kicken maar hij deed het. Nu wilde ik vandaag na een paar dagen weer gaan rijden, krijg hem met geen mogelijkheid aan met de kickstart. Liep netjes de vorige keer, gen idee...
  13. Robertehv

    Lui reismaatje gezocht, van 22-9 t/m 26-9 bergjes pikken

    Motormaatje kan i.v.m. familieomstandigheden waarschijnlijk niet mee op ons geplande kleine weekje naar de Alpen. Bedoeling is om met motor op de aanhanger (jaja, ik weet het, maar ik doe het toch) donderdag de 22 te vertrekken naar waar het mooi weer is en bergen zijn, daar drie dagen passen...
  14. Robertehv

    Conversie naar 19 en 17 inch op KTM 990

    Ik zoek een setje voor mijn Adventure. Voor 19" en achter 17". Robert
  15. Robertehv

    Motorhandschoen met dikkere binnenkant gezocht

    Ik heb nogal last van de hoogfrequente trillingen op mijn motor met als resultaat dat ik na een paar dagen sturen wekenlang een tintelende rechterhand heb. Met mijn winter handschoenen heb ik hier weinig tot geen last van omdat de binnenkant van de handschoen daar gevoerd is. Weet iemand...
  16. Robertehv

    Nominaties voor het reisverslag van het jaar plaats je hier

    Uren heb ik ermee doorgebracht, wegdromen bij de verhalen, vaak met de prachtigste foto's van oorden dichtbij en veraf. Verhalen van planning die wordt ingehaald door realiteit, vooroordelen die worden bevestigd of ontkracht, tegenslagen die met flexibiliteit en humor worden overwonnen...
  17. Robertehv

    reisverslag van het jaar verkiezing?

    Zoals velen lees ik graag de vaak literatuurwaardige reisverslagen van mede MF-ers. De vaak aanstekelijke en levendige wijze van schrijven heeft mij al menig uurtje leesplezier opgeleverd. Nu zijn er ieder jaar verkiezingen voor de Mod van het jaar, volkomen terecht om de mensen die de...
  18. Robertehv

    Metaalbewerker gezocht omg. Eindhoven, "standaard klusje"

    Zoals in het topic onderwerp staat heb ik een klusje aan de standaard van mijn motor. Ik heb een KTM 990 Adventure die wel heel erg rechtop staat op de jiffy, zo recht dat bij een kleine wegverkanting de motor al niet meer op de standaard kan. Om de motor in een wat meer geruststellende...
  19. Robertehv

    Lang weekend Vogezen 17-21 september

    Vanuit de Afrika Twin Ned/Bel Facebook groep is het idee geopperd om een lang weekend naar de Vogezen te gaan. Het staat open voor anderen die geïnteresseerd zijn in een paar dagen rijden kamperen en gezelligheid. Hieronder de tekst van de uitnodiging. "Ik ben van plan om midden...
  20. Robertehv

    Iemand mee naar Oostenrijk of Italie in week van 21-09?

    Motormaatje kan geen vrij krijgen en ik wil toch wel erg graag met mijn, voor mij, nieuwe KTM een paar dagen door de Alpen of Dolomieten rijden. Ik zet mijn motor op een aanhanger, heb het wel gehad met snelwegen, er is nog plaats voor een tweede. (ja ik weet dat de reis thuis al begint...
  21. Robertehv

    Ruilen, twee Transalpen voor echte allroad

    Ik heb twee Transalpen, een pd10 en een pd06. Km 47@@@ en 49@@@. Technisch in prima staat, de pd10 ook optisch een knappe fiets. Beiden voorzien van givi kofferrek, de 6 op noppen en de 10 op haast nieuwe allroad banden en met nieuwe accu. Wil graag meer onverhard rijden en zoek een...
  22. Robertehv

    Reismaatje(s) gezocht voor weekje onverharde passen rijden

    Ik ben van plan om in september een weekje onverharde passen in de Alpen te gaan rijden. Tentje achterop en wildkamperen als het kan. Ik heb niet veel ervaring op het onverhard dus wil het niet te extreem gaan doen. Voor de reis wil ik mijn transalp 600 gebruiken, dus geen hardcore offroad...
  23. Robertehv

    Ook naar de Vogezen maar dan op zoek naar een hotel

    Toevallig zijn er nog meer mensen van plan in de herfstvakantie naar de Vogezen te gaan. Nu willen wij niet gaan kamperen maar gewoon een hotelletje nemen. Ik ben er wel eens ooit geweest maar ken alleen de plaatsjes Vittel en nog een met een hele moeilijke naam. Heeft iemand een tip voor...
  24. Robertehv

    Kuipboutjes / Wellnuts

    Voor toekomstige zoekers even op MF zetten. Als je die dingen nodig hebt betaal je je een ongeluk bij de dealer of je moet ervaak heel veel tegelijk bestellen via EBay. Je kunt ze voor een fractie van de kosten daarvan bestellen bij Conrad. Zoeken op "blinde moer neopreen"
  25. Robertehv

    Voor de Netflix kijkers

    Weet niet of het eens is gepost, maar voor de liefhebbers van het onverhard, op Netflix een leuke documentaire over motocross en freestyle, en offroad. Heet Moto5. Enjoy!
Terug
Bovenaan Onderaan