Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Plastic Power

    Op zoek naar snaarstrak asfalt in het buitenland!!

    Op internet kan ik geen motorreis vinden die voldoet aan onze behoeften. Wie kan ons helpen met het vinden van een voor ons geschikte motorvakantie? En wat houdt dat voor ons in? Liefst zoveel mogelijk bochten (maar niet veel ‘haarspeldbocht-rechtdoor-haarspeldbocht-rechtdoor’ enz.). En...
  2. Plastic Power

    Seatcover R6 rood type 99/02

    Hoi, Ik heb een originele rode R6 seatcover (99/02) zonder beschadigingen te koop. Vraagprijs € 99,- Interesse??
  3. Plastic Power

    Regenkleding....help!

    Ik heb een MQP-regenoverall gehad. Deze kon je in een zakje proppen en vervolgens om je middel doen, zodat je hem dus niet in je tanktas o.i.d. hoeft te vervoeren. En dat is geweldig i.v.m. het snel ruimtegebrek te hebben. Nu wil ik graag weer zo'n regenpak, alleen is mijn vraag: weet iemand...
  4. Plastic Power

    Te koop: Suzuki GSX600F Katana

    Mijn zus zet te koop haar Suzuki GSX600F Katana: * Bouwjaar 1988 * Km-stand 50600 (miles) * Lichte beschadiging (krassen) op rechterkant kuip * Donkere MDI-ruit * Laser uitlaat Vraagprijs € 750,- CAT
  5. Plastic Power

    Wil jij wel even meekomen?? Oei.....

    Gisteren reed ik voor de 2e keer op Franks RSV Mille. Op de terugweg was iedereen weer vre-se-lijk aan het trutten. In Zutphen ging ik dus voor de zoveelste keer vooraan staan bij de verkeerslichten (voor degene die bekend zijn: bij de brandweerkazerne). Hij sprong op groen en ik dacht: "Zo en...
  6. Plastic Power

    1 juni circuitdag Assen: wie nog meer?

    Wie gaan er nog meer een circuitdag volgen op 1 juni aanstaande in Assen? Frank en ik zijn ingeschreven! :) :) Voor meer info: http://www.motorsportlifestyle.nl/ CAT
  7. Plastic Power

    Geen grapje: motorzegening

    Ik kwam dit filmpje tegen. Eerst dacht ik werkelijk dat het ongein was, maar nee! Zijn er nog MF-ers bij geweest? Kijk hier: http://www.synccp.nl/kath_09.html#
  8. Plastic Power

    Motorvriendelijke campings Castellane

    Wij willen dit jaar met de motor naar Zuid Frankrijk en meerdere dagen verblijven in de buurt van Castellane. *D Wie weet er een leuke (motorvriendelijke) camping op (loop)afstand van deze plaats? Verder moet er een kampingwinkel en goed (schoon) sanitair aanwezig zijn.
  9. Plastic Power

    Welke meiden gaan mee naar de motordag in Assen?

    Hallo motormeiden! Op zaterdag 1 mei wordt er een motordag georganiseerd op het TT-circuit van Assen, waaronder ook voor vrouwen. Wie heeft er zin om mee te gaan? Hier kun je even kijken hoe en wat en je kunt er ook het formulier downloaden: http://www.tt-assen.com/Motordag/ Ik ga al met een...
  10. Plastic Power

    Achtervolgd of bewonderd??

    Voordat ik vanmiddag ging rijden, heb ik mijn banden gecheckt bij de pomp. Met oordopjes in en helm op hoor ik haast niks, maar er kwam een beetje 'geschreeuw' door. Twee vrouwen en een man in een cabrio zaten breedlachend en met het duimpje omhoog te gebaren. Nooit een vrouw op (bij) een R6...
  11. Plastic Power

    Politie heeft vrede met seinen op weg

    Zwolse Courant Noord-Veluwe - De politie constateert dat bestuurders mede weggebruikers steeds vaker met gezwaai, gesein en getoeter waarschuwen voor snelheidscontroles. 'Men vindt dat we moeten optreden tegen snelheidsovertreders, maar bij controle doet men er alles aan om elkaar te...
  12. Plastic Power

    Supercorsa.... #@#*$.... maar wel lekker

    Na zaterdag alleen maar in de regen gereden te hebben naar Paul Ritzen's dynorun-dag gisteren op een lekker droge weg ff de Mille uitgelaten op klaverblad Beekbergen en de nodige op- en afritten :9 . Natuurlijk ook vlak bij huis nog de mij bekende bochtjes van rondweg Zutfun gereden en daar...
  13. Plastic Power

    Slipcursus

    Ik ben van plan een slipcursus te volgen en heb hier en daar eens rond gekeken op dit forum en internet. Intussen begrepen dat je bij de KNMV de cursus "Remmen onder controle (ROC)" kunt volgen, verder ook iets dergelijks bij Ecool (zelfde als Freebike??) en Verkeerscentrum Zuid Nederland (VZN)...
  14. Plastic Power

    Motorrijdende politici / bekende Nederlanders?

    Wie weet welke bekende Nederlanders (waaronder ook politici) er motor rijden? En weten jullie misschien ook WAT ze rijden? Ik weet: - Martijn Krabbé, (Kawasaki ZZR1100??) - Corné Kleyn, 2x R1, later Ducati ?? - Rob de Nijs, choppert - Chimène van Oosterhout, bijna alles wat fout is - Allard...
  15. Plastic Power

    Motorrijdende familie, jullie ook?

    Het virus is begonnen bij mijn opa en oma. Zij reden allebei motor. Behalve ik, rijden ook mijn zus en mijn zwager motor (foto\'s moet ik nog even zoeken). Helaas heb ik geen foto\'s van mijn opa en oma op de motor, wel hun rijbewijzen. Mijn oma was 34 jaar toen ze haar rijbewijs haalde in...
  16. Plastic Power

    Gekleurde koeien!!

    Er was eens een koe, bla bla boe.............. die was al zijn dienstbaarheid moe. Scheuren in de poten, hij leek al goed naar de kloten. Gaatje in de knie, vervangen was de enige optie. Zo zat \'t dus, toen besloten om allebei wat nieuws te kopen. Kijk en huiver. Wij zijn er iig wel...
  17. Plastic Power

    It wasn\'t me..

    Krijg je een witte enveloppe van het CJIB op je mat: boete van € 86,- voor het door rood licht rijden in Amsterdam, geconstateerd door het wijkteam Houtmankade. |( Het kenteken dat op de beschikking staat weergegeven komt inderdaad overeen met dat van mij, maar ik heb op 23 oktober niet...
  18. Plastic Power

    Lantaarnpalen in de buitenbocht

    Vanavond zag ik het licht en toch ook weer niet: Waarom staan lantaarnpalen altijd aan de buitenkant van de bocht in plaats van in de binnenbocht? Gezien de veiligheid van de m.n. motorrijder zouden ze aan de binnenkant moeten staan. Overigens zou het financieel ook handiger zijn (mijn...
  19. Plastic Power

    Onderuit gegaan... wie heeft schuld??

    Vandaag reed ik na gedaande arbeid, in de parkeergarage weg op mijn R6. Na ongeveer een 15 meter gereden te hebben, reed ineens een auto vanuit zijn parkeervak de 'baan' op in de parkeergarage. Rijrichting was voor hem vooruit. Ik kwam voor hem van rechts. Die man heeft mij niet zien aankomen...
  20. Plastic Power

    Zutfun - buitenspelen vanavond?

    Heeejj, Wie heeft er zin om vanavond te komen buitenspelen op het viaduct?! Misschien rond een uurtje of half 8?
  21. Plastic Power

    Wat is er mis met m'n achterband??

    Ik heb is ff m'n achterband (Metzeler Sportec M1 op RSV Mille) van dichtbij bekeken en heb 't idee dat ie rond 't profiel nogal vreemd slijt. Voor de groef slijt ie nogal diep uit terwijl na de groef juist een opstaande rand komt. Iemand die mij kan zeggen of dit normaal is, of moet ik...
  22. Plastic Power

    Kennistest motoren

    Deze kennistest kwamen wij tegen. Wij gaan door voor de koelkast: een 7. Wil je ook? Klik dan hier
  23. Plastic Power

    Mille-rijder geworden!!

    Ik ben overgestapt van 4 naar 2 cilinders en wat een genot. Piccies van m'n nieuwe aanwinst. Mooi hè? Vreugde 1 Vreugde 2 Vreugde 3 Heb de motor gekocht met 1400 km op de teller dus zo goed als nieuw. Frank (heb btw nog een Thunderace te koop)
  24. Plastic Power

    Haren in de knoop

    Ik zit met een lastige kwestie. Mijn haar is lang en ik maak altijd een vlecht als ik op de motor ga rijden. Nou is het helaas zo, dat als ik een tijdje wat harder heb gereden (zo rond de 150 km p/u) mijn haar onder in mijn nek op wonderlijke wijze weet giga in de knoop te raken |( en het...
  25. Plastic Power

    Grijpgrage handjes: motor gejat !

    Omdat de politie natuurlijk toch nix doet na diefstal, wil ik voor mijn collega mijn nek uitsteken op dit forum. Ik hoop dat iemand tips kan geven, want er zijn namelijk in de stad Deventer grijpgrage handjes bezig geweest :( :j :( :j :( en wel op woensdag 12 juni, tussen 7.30 en 13.30...
Terug
Bovenaan Onderaan