Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: House M.D.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Adresje koppeling vervangen BMW R1200rt 2008?

    Zoals de titel het eigenlijk een beetje al zegt, weet iemand een adres waar de prijzen niet zodanig hoog zijn dat ik er een nier voor moet verkopen? Bij volle acceleratie schiet mijn motor in de toeren zonder dat ik echt vooruit kom. Ik denk dat de koppeling vervangen zal moeten worden, maar...
  2. H

    Flitspaal A13 oprit Delft Noord richting Rotterdam

    Weet iemand of de flitspaal in onderstaande link nog actief is? het is zo een ouwe gatso geval en die zie je eigenlijk bijna nergens meer. De reden waarom ik het vraag is omdat ik stond te wachten totdat hij op groen sprong, er was net een auto weg gereden. Ik twijfelde nog of hij op groen...
  3. H

    Woon-werk motor advies svp

    Recent kwam ik helaas stil te staan langs de A28 met mijn Deauville uit 1998, nadat mijn dealer de motor gecheckt had, kwamen ze met het volgende ; Er zal een nieuw blok onder moeten a 400 euro en dan moet het ding nog een beurt krijgen a 200/300 euro en dan heb ik het arbeidsloon nog niet eens...
  4. H

    Ducati 848 Evo VS 1198S

    Ik ben op dit moment aan het twijfelen over de Ducati 848 Evo en 1198S, daarom zou ik graag de mening willen van forumleden omdat ik : 1 mijn motorrijbewijs sinds vorig jaar Oktober heb en nog nooit een eigen motor heb gehad ergo nog geen ervaring met het motorrijden. 2 Hier genoeg ervaren...
  5. H

    Geslaagd :D

    Yes! ondanks het kutweer eindelijk mijn motorrijbewijs *D met dank aan rijschool Automoto Tijdens half uur rijles voordat het examen begon was er niks aan de hand maar zodra ik met de examinator naar buiten liep begon het te gieten :')
  6. H

    Is het importeren van een Ducati voordelig?

    Ik heb afgelopen tijd paar topics gezien over importeren van een motor, maar vroeg me af of het echt veel scheelt qua prijs vergeleken met het kopen van een nieuwe motor in nl. Nou moet ik nog een lange tijd sparen voor een ducati, maar is het goedkoper om er een te importeren als ik een nieuwe...
  7. H

    Motorpakken

    Aangezien ik nieuw ben in de motorwereld, vroeg ik me af of iemand mij eens iets vertellen over motorpakken? Om specifiek te zijn : verschillen tussen de merken noem ze es op? bijv kwaliteit, prijs, doelgroep etc. Overigens heb ik nog geen A rijbewijs ( mee bezig) of motorpak, maar heb wel al...
  8. H

    Motor en motorrijbewijs

    Hey Ik heb een aantal vraagjes en vroeg me af of ik hier goed advies kan krijgen van mensen met jaren motor ervaring:). Ik heb mijn motor theorie al op zak, nu nog rijlessen:) maar goed wat ik dus wil weten is. 1 welke motoren zijn aan te raden zodra ik mijn rijbewijs heb? natuurlijk geen...
  9. H

    Motor en motorrijbewijs

    verplaatst
  10. H

    :) even voorstellen

    Hey everybody ik ben dus Asstronaut:P Zat op het internet beetje te zoeken naar mensen die mijn vragen kunnen beantwoorden, en dit lijkt me een goede site om die vragen dus beantwoord te krijgen:)
Terug
Bovenaan Onderaan