Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roedy87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roedy87

    Den Bosch e.o. Deel 38 - Meep meep!! (BBQ 10sept.!)

    Het is zo ver!!! We gaan BBQ-en en wel op zaterdag 10 September 2011 Stuur mij een PB dat je er bij wilt zijn, dan stuur ik je alle gegevens! De namen van de (betaalde)aanmeldingen staan onderaan deze O.P. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving DEEL 38 ;) Be...
  2. Roedy87

    Den Bosch e.o. Deel 37 - Plat dur dun bocht!! (BBQ 10sept.!)

    Het is zo ver!!! We gaan BBQ-en en wel op zaterdag 10 September 2011 Stuur mij een PB dat je er bij wilt zijn, dan stuur ik je alle gegevens! De namen van de (betaalde)aanmeldingen staan onderaan deze O.P. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving DEEL 37 ;) Be...
  3. Roedy87

    Den Bosch e.o. Deel 36 - Meld oe eige aon vur den BBQ!

    Het is zo ver!!! We gaan BBQ-en en wel op zaterdag 10 September 2011 Stuur mij een PB dat je er bij wilt zijn, dan stuur ik je alle gegevens! De namen van de (betaalde)aanmeldingen staan onderaan deze O.P. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving DEEL 36 ;) Be...
  4. Roedy87

    Den Bosch e.o. Deel 35 - Wé goan Barbeknoeiuh kut!!

    Het is zo ver!!! We gaan BBQ-en en wel op zaterdag 10 September 2011 Stuur mij een PB als je er bij wilt zijn, dan stuur ik je alle gegevens Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving DEEL 35 ;) Be careful out there.... De Brand "hangplek" Link naar...
  5. Roedy87

    Sv1000 2 vragen..

    Ik heb even 2 vragen over mijn SV1000, Heb gisteren mn motor afgespoten in de wasbox hier vlak bij en sinds dien houd hij soms in. Met name wanneer ik aan het gas ga hangen dan slaat hij soms 1 ontsteking over zeg maar. Tis maar heel af en toe maar wel heel irritant als je net in gaat...
  6. Roedy87

    MFMM 8 mei verzamelen regio Den Bosch

    Zondag is het zo ver, de eerste Motor Forum Mega Meeting van 2011!!!! Zoals voorgaande jaren wil ik even een verzamelplek vast leggen voor degene die vanuit de regio Den Bosch richting Veenendaal gaan. Dit was altijd op de parkeerplaats van de Shell thv Zaltbommel(??) Deze keer willen we...
  7. Roedy87

    Electronisch probleem RSV Mille

    Mijn buurman kwam net binnen met een vraag, hij heeft een RSV Mille gekocht en gaat hem zaterdag ophalen maar hij heeft een electronisch probleem. Er is een andere demper op gekomen en hij had het over een of ander nieuw kastje wat voor meer brandstof zorgt. Hij wist niet wat voor iets of wat...
  8. Roedy87

    Laarzen sport/toer maat 41/42..

    Hallo, Mijn vriendin is nog op zoek naar een paar motorrijlaarzen, model sport / toer in een nette staat. Ze heeft schoenmaat 41 dus denk dat ze maar 41 of 42 nodig heeft. Als iemand dit nog over heeft hoor ik het graag. Groeten Rudy
  9. Roedy87

    Remschijven set (voor) Suzuki GSX-R 750 2001

    Hallo, Ik ben op zoek naar een set remschijven voor een Suzuki GSX-R 750 uit 2001. De schijven moeten recht zijn want de schijven die er nu op zitten zijn krom. De prijs komen we wel over uit denk ik. Groeten Rudy
  10. Roedy87

    Yamaha FZR 600 '95 25.500km

    Hallo forumleden, Hierbij zet ik mijn Yamaha FZR 600 met het bouwjaar 1995. De motor heeft op dit moment 25.500 km gelopen en word niet meer op gereden. De motor loopt werkelijk als een zonnetje. De reden van verkoop is dat ik een ander motor heb gekocht. Ik heb de motor pas geleden...
  11. Roedy87

    uitvallen van motor, backfire en accu laad niet bij

    ik heb al een topic geopend dat mijn accu tijdens het rijden leeg word getrokken. dit gebeurd als ik met de verlichting aan rijd. nou ben ik toen straks nog een stuk gaan rijden om nog wat te proberen, ik kwam voor een stoplicht te staan wat niet reageerde op mijn motor dus de tempratuur...
  12. Roedy87

    accu leeg, knipperlichten gaan snel

    sinds gisteren mag ik op mijn suzuki gsxr 750 uit 2001 rijden deze heb ik ingevoerd vanuit belgie. toen ik de motor op ben wezen halen was de accu leeg, deze heb ik toen opgeladen en het starten ging super. nou heb ik al een paar keer met een lege accu gestaan en ik ben bang dat er ergens...
  13. Roedy87

    Knipperlichten doen raar

    Ik heb even een vraagje over mijn Yamaha FZR, die heb ik een week of 3 geleden gekocht en ben hem helemaal aan het opknappen. Het probleem is dat de knipperlichten een beetje appart reageren. Ze hebben achter andere knipperlichten er op gezet en voor de orginele nog, nou is het probleem dat...
  14. Roedy87

    Vizier (helder) van AGV helm

    Hallo, Ik ben op zoek naar een helder vizier voor mijn AGV helm, weet niet welk type het is maar het gaat om deze helm:
Terug
Bovenaan Onderaan