Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bedumer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bedumer

    3 delige GIVI kofferset honda cbr 600f pc 25

    3 delig GIVI kofferset,met 3 sleutels en reserve sleutels, met knipperlicht. vraagprijs 270 euro Grote koffers met Winrack en ze zien er nog zeer goed uit. Heb al andere motor, dus dit ligt in de weg. 8-) O-) appen of bellen kan ook 0614959750
  2. Bedumer

    Diverse onderdelen te koop

    Corbin zadel vp 160 euro Leo vince SBK demper met e-keur en uitneembare db killer. vp 160 Euro Kan ook verzonden worden, kosten zijn voor de koper.
  3. Bedumer

    Probleem met Garmin Streetpilot3

    -Opgelost -Heb een 2e hands Garmin streetpilot 3 gekocht via iemand van M-F Alleen nu zit ik met het volgende probleem, als ik de USB card programma aansluit op de PC. vind de pc hem wel. Maar gebeurd er verder niks, Garmin (het programma) zelf herkend hem ook niet. terwijl de drivers...
  4. Bedumer

    3 delig tassenset Moto-detail

    3 delige zwarte tassenset Moto-detail. Allerlei bevestigings riempjes erbij. En de plastic hoesjes die in -en- over de tassen kunnen. Incl tafeltje (geschikt voor verschillende motoren) om ze steviger op de motor te monteren) 3 tassen : Bevestigingsplaat : Plastic hoesjes...
  5. Bedumer

    Groninger Topic deel 25: Vol lente kriebels

    *O* DEEL 25 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Wil je in of uit de OP, Stel je even voor en post even een foto van je motor. Niet actieve leden worden automatisch verwijdert hier hoeft u niets voor te doen Bowlen 01-02-2014 [/URL] Het weer voor...
  6. Bedumer

    Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

    *O* DEEL 24 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Wil je in of uit de OP, Stel je even voor en post even een foto van je motor. Let wel : Als je Lid wil worden koop je voor iedereen een bakje Italiaans schepijs op het rust punt, bij je eerste ritje ! Bowlen...
  7. Bedumer

    Groninger topic deel 23. De mieperts uut t noorden

    *O* DEEL 23 *O* *O* Bowlen 2014 *O* 1 Februari 2014 Bowlen! Tijd : 19.00 Locatie Euro Kartracing & Bowling Groningen Kardingerweg 50 9735 AH Groningen Zou iedereen die 1 februari wel kan, Erik (bedumer) willen PBen. Dit ivm reserveren...
  8. Bedumer

    Groninger topic deel 22: Gewoon respect is een goed begin

    *O* DEEL 22 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook Het weer voor vandaag "]Buienradar[/URL] rspiekman [/URL] -Daan- [/URL] Preatorian79 [/URL] -=Erik=- "]Motorstek -...
  9. Bedumer

    Groninger topic deel 21: waar papa's nooit volwassen worden

    *O* DEEL 21 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook Het weer voor vandaag "]Buienradar[/URL] -=Erik=- "]Motorstek - Foutmelding[/URL] -Tony- [/URL] spiree [/URL] * Oldskoel...
  10. Bedumer

    Groninger topic deel 20: Waar de tourbuffels verder gaan

    *O* DEEL 20 *O* Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook Het weer voor vandaag -=Erik=- -Tony- spiree Oldskoel gpzzzzz Directrice Directeur fpjtb...
  11. Bedumer

    Scott oiler en fles olie

    Bij deze aangeboden Scott oiler met flesje olie. Omdat ik toch liever op een andere manier mijn ketting wil onderhouden.
  12. Bedumer

    slecht startende honda CBR 600F ´95

    Zoals de titel al zegt, motor start wel, maar het duurt wel eventjes voordat ie het goed doet. Het rare is dat het probleem alleen voorkomt als de motor koud is. als ik na een week werken, in het weekend even een rondje wil doen, dan komt het probleem voor. Aangezien ik door mn werk, alleen in...
  13. Bedumer

    goedemorgen!!

    hey hey ! k heb me nog helemaal niet voorgesteld hier op MF .. ben 26 en heb een Honda CBR 600 F '95 zit dr niet zo heel vaak op MF maar probeer t wel zo vaak mogelijk O-) en k dacht ik stel me ff voor! rij nog maar 2 jaar, omdat k het beetje te druk had met mn werk en andere dingen :D...
  14. Bedumer

    cbr 600 F met sebring evo

    Ik heb een vraagje heb dr nu een sebring evo uitlaat onder mijn CBR 600 F '95 en dat geeft een mega mooi geluidje. tenminste dat vind ik... hou wel van beetje herrie }) maar heb dr nu 2 jaar mee gereden, en nog weinig gedonder mee gehad alleen k overweeg om dr nu een andere uitlaat onder...
  15. Bedumer

    sportuitlaat voor honda CBR 600 F '95

    hey mensen ik ben op zoek naar een mooie sportuitlaat voor mn Honda CBR 600 F uit '95 aub wel met E keurmerk!! wie o wie kan me blij maken ? ? groeten Erik
Terug
Bovenaan Onderaan