Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ronaldterh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ronaldterh

    BMW R 1200 GS LC Adventure 2014 met nog geen 10.000 KM

    Erg nette en zo goed als nieuwe BMW R 1200 GS LC Adventure met nog geen 10.000 KM (9742 km). De motor zit bomvol opties en er is geen kras op te vinden. Inclusief 3 delige origineel BMW kofferset (aluminium) en de BMW Navigator V die vanaf het stuur te bedienen is (origineel BMW). Opties...
  2. Ronaldterh

    Reis van Nederland naar Zuid Afrika - Reismaatje gezocht!

    Goedemorgen mede motorrijders, In 2011 heb ik een half jaar afgestudeerd in Kaapstad. Deze stad, maar ook met name het land heeft me sindsdien enorm getrokken. Toen ik weer terug was in Nederland heb ik het plan gemaakt om met de motor vanuit Nederland naar Zuid Afrika te rijden. Na een aantal...
  3. Ronaldterh

    BMW K1200S Nikko demper inclusief linkpijp

    Te koop, carbon Nikko sportdemper inclusief linkpijp voor een BMW K1200S. Tevens is de DB killer aanwezig. Zeer leuk geluid, in nette staat. Geen krassen o.i.d. Vraagprijs €200,- Voor vragen graag mailen: ronaldterhuurne AT gmail DOT com. Gr Ronald
  4. Ronaldterh

    BMW K1200S/R zijkoffers incl montagebeugel en sleutel

    Te koop, originele BMW zijkoffers, komen van een K1200S. Past ook op een K1200R. Inclusief bijhorende beugel en sleutel. Nieuwprijs €650,-. Vraagprijs €350,- Koffers in nieuwstaat. Voor vragen graag mailen. ronaldterhuurne AT gmail DOT com.
  5. Ronaldterh

    Luchtgeveerde aanhanger crosser of kleine motor

    Te koop, luchtgeveerde aanhanger, voor een crossmotor/supermotard. Inclusief oprijplaat. Verlichting werkt, banden zijn prima. Meeneemprijs, €50,-. Beller is sneller: o6-526-441-44
  6. Ronaldterh

    Gezocht: sportuitlaat BMW K1200S

    Ik ben op zoek naar een vervanging voor de originele K1200S uitlaat. Heeft iemand een leuke sportuitlaat liggen? Hoor het graag!
  7. Ronaldterh

    Gezocht: uitlaat wrap

    Ik ben op zoek naar +- 10 meter uitlaat wrap voor m'n cafe racer. Heeft iemand dit nog op de plank liggen? Bedankt!
  8. Ronaldterh

    Gezocht: Koplamp voor caferacer

    Ik ben op zoek naar een ronde koplamp (evt. incl koplamporen voor aan de voorpoten (35mm)) voor m'n caferacer project. Als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag!
  9. Ronaldterh

    Schuuropruiming!

    Te koop, onderdelen van verschillende motoren: Honda VTR1000 Firestorm: - Schokdemper/achterveer (geel) €25,- - ZGAN ketting/tandwielset (goudkleurige schakels) €75,- - Achtervelg (goudkleur) van een fireblade €10,- (optische beschadigingen) - Remklauw achter incl. rempomp en...
  10. Ronaldterh

    VTR 1000 F onderdelen

    Ik heb nog een aantal onderdelen voor een VTR 1000 F (Firestorm) uit 1997 in de garage liggen. - Achterbrug - Frame, inclusief kenteken - Motorblok, 55.000 km gelopen, gaatje in koppelingsdeksel. APE Naks, loopt perfect. - Kabelboom - Carburateurs - allerlei kleine onderdelen Bij...
  11. Ronaldterh

    Continental SportAttack 2 - 500 km oud

    Te koop: Een setje Continental Sportattack 2, nog geen 500 km oud. 120 voor, 180 achter. Vraagprijs: 160 euro. Gr Ronald
  12. Ronaldterh

    VTR1000 Firestorm slachtpartij

    Wegens een glijpartij aangeboden: verschillende onderdelen van een VTR1000F uit 1997. Onder andere: - KM-teller 55.000 km - Achterband, Continental Sportattack 180, 500 km oud - Magnesium velgen (goudkleurig, 5 spaaks), niet origineel - Voorrempartij (inc. stalen leidingen) -...
  13. Ronaldterh

    Suzuki RF600R onderdelen

    Te koop, voor een Suzuki RF 600 R: - Uitlaatbochten (in zeer goede staat) - Originele demper - Voorvelg inclusief band en lagers - 2 remschijven (niet nieuw, wel recht) - Origineel ruitje (doorzichtig) - Koppelingskabel Bij interesse graag even mailen, of bellen naar o6-52644144
  14. Ronaldterh

    GPZ600R €250,-

    Te koop: GPZ600R Wegenbelastingvrij. Start niet elektrisch, aandrukken mogelijk. Heeft lang stil gestaan, dus zal wel een beurtje kunnen gebruiken. Banden, ketting en tandwielen in goede staat. Compleet Vance&Hines uitlaatsysteem. Alle papieren aanwezig. Voor meer informatie graag...
  15. Ronaldterh

    Laser linkpijp

    Goedenavond, Ik heb een laser demper aangeschaft + bochtenset. Nu past deze bochtenset niet op mijn RF600R, deze is van bouwjaar 1993, en de bochtenset is 1995/1997 schat ik. Dit gaat niet passen... Nu wil ik proberen deze demper via een linkpijp op de collector aan te sluiten, maar ik kan...
  16. Ronaldterh

    GPZ600R in onderdelen!

    Te koop: complete gpz600r in onderdelen. Compleet Vance en Hince uitlaatsysteem Nieuwe accu Nieuwe bougies Goede banden Goede schijven Alles is nog aanwezig.
  17. Ronaldterh

    Kleppen stellen RF600R omgeving Enschede

    Goedemiddag! Ik rij een Suzuki RF600R uit 1993. Kleine dingen zoals olie/oliefilter en bougies vervangen doe ik zelf, maar kleppen stellen is al een tijdje niet gebeurd. In ieder geval de afgelopen 12.000 km niet, maar waarschijnlijk wel langer. Ik kan hem natuurlijk wel naar een motorzaak...
  18. Ronaldterh

    GPZ600R €450,- evt in onderdelen

    Te koop! :) Kawasaki GPZ600R Bouwjaar 1986 (dus naar mijn weten volgend jaar belastingvrij) Mijlstand: +-35.000 Banden: goed Ketting + tandwielen: goed Remschijven + blokken: goed geen stationair gerammel (bekend bij deze modellen) Compleet Vance & Hines uitlaatsysteem (zeer luid...
  19. Ronaldterh

    Startrelais tikt wel, startmotor slaat niet aan

    Na lang stilstaan wou m'n GPZ600R uit 1986 niet meer starten. Accu zat vol, heb lang doorgestart, maar sloeg niet aan. Startmotor draaide dus wel rond.... Opeens geen reactie meer toen ik de startknop indrukte. Ik hoor het relais wel tikken. Wat kan dit zijn? Heb ik iets vernield door het...
  20. Ronaldterh

    Suzuki RF600R 25kW 1299 euro

    .
  21. Ronaldterh

    Welke dempers voor RF600R?

    Dag dames en heren, Ik ben op zoek naar een nieuwe (lees: 2ehandse :+ ) uitlaatdemper voor mijn RF600R uit 1993. Nu vroeg ik me af welke dempers hier allemaal op passen? Mijn huidige demper zit niet met bouten aan de linkpijp, maar zit vast aan de collector. Dus bij de nieuwe demper moet ook...
  22. Ronaldterh

    Demper RF600R

    Ik ben op zoek naar een demper met een leuk geluidje voor m'n Suzuki RF600R uit 1993. Zit nu de originele uitlaat onder maar dit klinkt iets te beschaafd :P Dus als iemand nog een leuke demper heeft liggen die ook daadwerkelijk past hoor ik het graag! Gr Ronald
  23. Ronaldterh

    Even voorstellen!

    Goedemiddag dames/heren, Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik zit al een aantal maanden op dit forum rond te kijken. Ik heb 3 maand geleden m'n motorrijbewijs gehaald, dus zit nog 2 jaar aan de 25 kw regel vast :') Via deze weg kan ik rustig op zoek gaan naar een leuke 25 kw bike...
Terug
Bovenaan Onderaan