Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eddos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Eddos

    Via Sauerland naar Eifel / via Eifel naar Sauerland

    In juni hebben wij onze 'jaarlijkse' motortocht weer gepland. Normaliter verblijven we in Sauerland, in hetzelfde pension (aardige mensen, goed eten, waarom zou je dan veranderen) en met dezelfde groep. 3 jaar geleden hebben we eens wat anders gedaan en hebben we 4 dagen in de Eifel gestuurd. De...
  2. Eddos

    TDM 900 ABS 2009

    Deze TDM uit 2009 is erg compleet en in goede staat. Een greep uit de opties: Wilbers instelbare achtervering SO progressieve voorvering Standaard uitlaten aanwezig 3 extra ruitjes Powercommander 3 USB Kofferrek incl. 2 koffers Palmer ruit-adapter (niet op de foto, wel meegeleverd) Met de...
  3. Eddos

    Honda Hawk / NT650 velgen + banden (wielen)

    Betreft voor en achtervelg incl. band. Alleen in één koop. Geruime tijd niet gebruikt, Hawk is reeds verkocht. Velgen zijn in goede staat, banden zijn waarschijnlijk (spoedig) aan vervanging toe.
  4. Eddos

    USB-verbinding beschermen/waterdicht 'verpakken'

    (Als hij hier niet goed staat, sorry, maar ik kon mij zo geen betere plek bedenken). Een tijdje geleden heb ik de voeding van mijn Zumo 340 gesplit, zodat ik de navigatie via powerbank (ik huur/rij weleens een andere motor zonder accessoire-aansluiting) of 'gewoon' kan laden. Waar deze...
  5. Eddos

    Dainese Shield Air 7 Level 2 backprotector

    Maat M (44-51) Zo goed als nieuw. Ter verkoop aangeboden omdat ik graag de overstap wil maken naar een protector in mijn (Dainese) jas. Mochten de geboden bedragen (mijn inziens) te laag uitvallen houd ik hem gewoon. Zoals de bijgevoegde bon vermeld, destijds aangeschaft voor 107,09.
  6. Eddos

    Bagster tankhoes laten 'vermaken'

    Op mijn TDM 850 (3VD) wil ik graag een Bagster tankhoes gebruiken. Echter, omdat er een corbin zadel op mijn TDM zit werkt dit niet helemaal lekker samen (de bagster tankhoes zou aan de 'bestuurderskant' tussen het zadel en de tank geklemt moeten kunnen worden, alleen die ruimte is er niet). Nu...
  7. Eddos

    Kofferset TDM 850 (3VD en 4TX)

    Omdat ik mijn kofferset niet zoveel gebruik als ik had verwacht, bied ik hem daarom weer te koop aan. Deze set heb ik recent overgenomen voor €100,-. Daarnaast heb ik een bijpassend toprek gekocht voor €20,-. Deze zijn los van elkaar te gebruiken, maar 'horen' eigenlijk bij elkaar. Met...
  8. Eddos

    Datona paddockstand

    Zoals de titel zegt, het is dit model. Zit nog in het plastic, wel een beetje lakschade van het vastdraaien van alles, maar volgens mij is dat onontkoombaar. ZGAN dus. Hij heeft mij 24,95 incl. verzendkosten gekost bij Datona, dus ik dacht nu aan 20 euro ofzo. Reden verkoop?Vrij direct na...
  9. Eddos

    Bevestigingsset/beugels Krauser K2 kofferrek voor Yamaha TDM

    Zoals de titel zegt; ik zoek een bevestiging/beugelset om het Krauser K2 kofferrek te monteren op een Yamaha TDM 850, bouwjaar 1991. Het model is een 3VD (1991 t/m 1995).
  10. Eddos

    Voor de eerste keer richting de Eifel

    Hallo, Mijn broertje en ik zijn van plan om een lang weekend (30/9 t/m 3/10) richting de Eifel te gaan. Dit is voor ons beiden nieuw; ik heb sinds vorig jaar mijn rijbewijs en sinds een maand nu mijn eigen motor (TDM 850 3VD ' 91) en mijn broertje heeft sinds vorige week woensdag zijn...
  11. Eddos

    (zij)kofferset Yamaha TDM 850 3VD '91

    Zoals de titel zegt. Ik zoek voornamelijk de zijkoffers + het rek.
  12. Eddos

    Eddos

    Hallo, Mijn naam is Edwin , geboren en getogen in een plaatsje in het noordwesten van Groningen. Omdat in mijn omgeving steeds meer mensen motor gingen rijden kreeg ik ook de kriebels en ben ik in augustus ook begonnen. Ik mag binnenkort op voor mijn AVB en waag 23 september een poging om...
Terug
Bovenaan Onderaan