Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hydroleo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hydroleo

    22mm aluminium stuur (met schade) gezocht

    Ik zoek een 22mm aluminium stuurtje, hij mag dus stuk zijn. Omdat ik er slechts een paar stukjes van nodig heb. Ik ben op zoek naar een paar vloeiende alu bochten van 22mm :) Die moeten dienst gaan doen als koelwaterpijp op een oude racert. Geen clip-ons of een recht stuur dus, maar alle...
  2. hydroleo

    Nico bakker TZ250/350 alweer eentje

    Onder de werkbank van een andere bevlogen TZ verzamelaar/ restaurateur een Nico Bakker TZ frame met tank vandaan getroggelt. Deze heeft al heel lang niet het asfalt gezien. In 2006 stond het zaakje nog in de overdekte achtertuin van een wel bekende tandarts uit Assen. Die had het spulletje...
  3. hydroleo

    Yamaha DT125 R wielen, vork, tank en remmerij

    Ik heb in de aanbieding voor een DT125R, ik geloof vanaf 1988, de volgende delen; Achterwiel compleet met prima chroomvelg en terreinband. Voorwiel idem. Voorvork kompleet. Remmen voor en achter. Achtervork. 1 Deel radiateur. Luchtfilterkast. Voorspatbord. Wie maakt me los :)
  4. hydroleo

    Nico Bakker TZ350 Tuinvondst

    Getipt door mede Mffer Kenny ging ik maandagavond op pad naar Breda. Er stond een oude race motor geadverteerd op MP met wielen en blok van een RD350 maar een frame dat verdacht veel op een product uit Heerhugowaard leek. De eigenaar vertelde dat hij hem al heel lang in de schuur had staan en...
  5. hydroleo

    Bimota KB1 rebuild

    Het begin is gemaakt, de komende winter moet het er maar eens van komen Het frame ligt bij de straalmeneer :) :W
  6. hydroleo

    Motoplast Kawasaki 900 Schuurvondst

    Waarom ga ik niet op zaterdag met het vrouwtje naar de markt, meubel-boulevard of gewoon het gras maaien en over de schutting ouwehoeren met de buurvrouw -O- Nee, ik moet weer eens op MP kijken zonodig en dan is het voor je het weet weer raak. Het winterprojekt voor 2016 is al aanbesteed...
  7. hydroleo

    Gevraagd teller aandrijving Suzuki GSXR 750/1100 slabby

    Aloha, Ik ben op zoek naar de eerste type km teller aandrijving voor de GSXR 1985-87. Dat is de uitvoering met kunststof buitendraad. Wie maakt me blij :) Groeten, Leo.
  8. hydroleo

    Sparton 500 Triple rebuild

    Omdat Ron, onze vriend van de show op ongekende wijze een oplossing voor de Brikken en klassiekers Kerstpuzzel 2013 opperde, ben ik genoodzaakt om heden mijn nieuwe topic te starten. Aldus hier de primeur, lees dus; eerder dan op Face book en Northern American Two Strokes *:) Vandaag kocht...
  9. hydroleo

    Kroonplaatset race gezocht, liefst 35mm

    Ik ben voor een classic race projekt op zoek naar een setje kroonplaten. T-stuk en bovenste kroonplaat dus, liefst voor 35mm vorkpoten. Heeft u er een voor 37 of 38mm dan ben ik ook geinteresseerd, gebruik ik busjes. Echter liefst wel de hart op hart afstand van de poten minimaal 180mm, tot...
  10. hydroleo

    Een klein broertje voor de TZ750 (alleen is maar alleen)

    Tijdens mijn vakantie in Oktober ben ik flink geschrokken in een ver internet-café. Ik werd flink afgeplast omdat ik de restauratie van mijn TD3 Yamaha uit 1972 niet op Motor-forum had geplaatst. Sterker nog, er was ontdekt dat er wel op Face-book en Northern American Two Strokes was gepost...
  11. hydroleo

    Te koop gevraagd set koni achterschokkers XS250/400/500

    Beste mede MF-fers, Ik ben voor een projekt op zoek naar een set Koni achterschokbrekers voor deze Yamaha types. Kan ook maar zo op andere motoren zijn gebruikt. Ze moeten iig een HoH lengte hebben van zo'n 31,5cm. En.... een relatief lang stuk buis aan de onderzijde hebben waar de veer...
  12. hydroleo

    Gezocht rechter clipon en kuipdeel RSV Mille 2004 grijs

    Na een uitstapje in de grindbak op Assen '( ben ik op zoek naar wat Aprilia delen. Wie heeft nog voor mijn liggen; Een rechter Clip-on 53mm. Het rechter zijkuipdeel Grijs. Stofkapje 19mm radiale brembo rempomp. Grijze rechter deflector op de topkuip. Knipperlichtje rechtsachter...
  13. hydroleo

    Clip-ons 35mm liefst verstelbaar

    Wie o wie, heeft er nog een knap setje 35mm clip-ons liggen. Het liefst verstelbaar, zoals tarrozzi, Telefix oid. Bij voorbaat dank voor alle aanbiedingen :+ _O- :W
  14. hydroleo

    GSXR1100 86/88 Tandwieldrager en GSXR750 85/86 Schijven!

    Beste Mffers, Ik ben voor een zelfbouwprojekt op zoek naar: Een tandwieldrager van een Suzuki GSXR1100 1986 t/m 87. Een set knappe voorremschijven van een GSXR750 1985/86. Heb je iets liggen, ik hoor het graag! Groet, Leo.
  15. hydroleo

    Nico Bakker Yamaha TZ750

    Meestal word je na het vinden van iets prachtigs, onder dikke lagen stof, weer gewoon wakker. Je staat op en gaat naar je werk, en alles bleek een droom te zijn geweest -O- Een héél enkele keer komt het voor, dat je niet gedroomd hebt en een jongensdroom realiteit wordt. Deze week is mij...
  16. hydroleo

    Nico Bakker (GS1000) Rebuild II

    Omdat de herfst ogenschijnlijk al vroeg is dit jaar, is mijn nieuwe Topic dat eigenlijk voor de wintermaanden bestemt was al geopend *O* *O* *O* *O* *O* Je kunt ook maar beter vroeg beginnen, er moeten ook nog best veel onderdelen gezocht/gevonden worden. Gisteren ben ik de gelukkige 2e...
  17. hydroleo

    GPZ1100 R1-Eater

    Hallo allemaal, Ik ben even een nieuw topic gestart om mijn zojuist opgelopen virus te belichten :+ Deze heeft een deadline..... 23 April 2012 Hier is het uitgangspunt; Dit zijn vast enkele goodies; + Setje Wiseco zuigertjes, andere nokkenasjes, keihin smoothbores of gsxr...
  18. hydroleo

    Gezocht schokbreker en remklauwen Kawasaki ZRX1100

    beste Mffers, Ik ben voor een ombouw projektje op zoek naar : Een schokbreker links achter van een ZRX 1100 en twee voorremklauwen(3 zuiger tokico) Alvast bedankt, Leo :W
  19. hydroleo

    Z(ZR)1000A2 Projekt

    Ik heb enige tijd geleden het gestaakte projektiel van Denis0123 overgenomen en vond dat ik er nu maar eens serieus mee aan de gang moest. Het had per slot van rekening al 10 jaar stof staan vergaren. Denis had er GPZ1100 unitrack spul in willen plaatsen en daar ook al wat aanpassingen voor...
  20. hydroleo

    gezocht kompleet voorwiel R100R

    Hallo, Ik ben op zoek naar een liefst kompleet voorwiel van een BMW R100R of R80R. Het hoeft niet mooi te zijn, ik spaak hem toch opnieuw. Als het kan wel met schijven. Evt ook een kromme velg is geen probleem. Met vriendelijke groet, Leo.
Terug
Bovenaan Onderaan