Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: illusionist
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. illusionist

    Ktm 690 sm prestige

    Heeft iemand nog wat onderdelen van de schaarse motor? Of een website waar ik terecht kan om te bestellen?( kappen, achterlicht etc?)
  2. illusionist

    Ktm 690 sm prestige

    Heeft iemand nog wat onderdelen liggen van deze motor?
  3. illusionist

    Db killer niet te vinden.

    Hello there, ik zoek db killers voor deze uitlaten, ik heb me rot gezocht maar ik vind maar nix, iemand die ze ooit heeft gehad en een artikelnummertje heeft of iets?
  4. illusionist

    990SMR luchtfilter

    Wie heeft hier de rottweiler luchtfilter? Ervaring? En waar hebbe jullie m in laten bouwen? Ik zoek een adress in zuid-holland waar ik terecht kan voor het plaatsen van die luchtfilter en mijn powercomander. En ofcourse het afstellen.
  5. illusionist

    Nieuwe sleutel bij maken of kopieeren

    Kan iemand mij helpen, heb nog maar 1 zwarte ktm sleutel van mijn 990 SMR uit 2010. Weet iemand een adress waar k nog 1 kan bij laten maken? Omgevening den haag. Dankuu
  6. illusionist

    Ktm 990 smr onderdelen

    Heeft Iemand nog spiegels, achtergreep, windscherm, handkappen te koop? Met vriendelijke groet
  7. illusionist

    pfffft waarom ik?

    hey, ik heb ff een vraagje maar eerst zal ik mijn verhaal hier gooien. ik heb pas mn rijbewijs gehaald (1 maanden geleden ) en ging dus sparen voor een mooie fiets had al wat spaargeld maar moest nog even door spare voor een mooie SM dus jaah deze week lekker uitbetaald lekker gepind alles...
  8. illusionist

    pech dagje!

    pfft heb vandaag gereden maar ben mn verblijfsdocument kwijt geraakt joh, en morge heb ik examen nu weet ik egt nie wat ik moet doen. kan ik gewoon mijn paspoort meeneme zonder dat ze moeilijk doen? thanks
  9. illusionist

    ramadan morgee!

    heey, zoals jullie weten begint morge weer de ramadan, voor mij is het op een rare tijdstip gekome, ik ben namelijk bezig met rijden ik moet deze vrijdag, zaterdag, maandag, nog lessen dan dinsdag mn avb examen, nou mijn vraag aan de ervaren motorrijders(die hun pasje hebbe) wat is het beste...
  10. illusionist

    what the fuck is dit dan?

    wow... niet klikken als je niet tege bloed kan, http://img184.yukle.tc/images/3705motor_kazasi.jpg met een ktm als t goed is
  11. illusionist

    wie heeft er gelest bij Metro in Den Haag?

    in den haag, hoe gaat het daar in zn werk, qua examens, qua aantal uren dat je moet voor je aan een examen mag beginne wie geeft toestemming? groet,
  12. illusionist

    goeie rijschool omgeving Den Haag?

    hey, heb net mn theorie op zak, na lang lopen twijfelen tussen de koekblik en de motor, maar jah ben er finally uit gekomen, dus ik vraag wat vinden jullie een goede rijschool in de omgeving den haag? om snel mn rijbewijs te behalen. iemand? groet,
  13. illusionist

    beetje hulp nodig!

    yey heb pas geleden mijn motorrijbewijs gehaald aangezien ik 19 jaar ben heb ik een beperkte motor-rijbewijs 25kw.. Maar aangezien ik al een motor op t oog heb en de budget ervoor heb wil ik vragen,,, ( dat is de xtx660 ) wil ik vragen of dat te rijden is met een 25 kw? merk je een grote...
Terug
Bovenaan Onderaan