Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Trilling (tik) in Tracer blok

    Vandaag mijn eerste meters gereden op mijn tweedehands aangeschafte MT 09 tracer van 2015. Wat een geweldige fiets is dit, zeg!! Hier ga ik heel wat leuke kilometers mee maken. Tijdens de rit merkte ik een trilling (tik) in het blok tussen de 2500 en 3000 toeren. In elke versnelling is dit...
  2. B

    Nieuw of tweedehands?????

    Mijn "luxe"- dilemma: een nieuwe motor of een tweedehandse? Ik heb mijn motor verkocht en ben verliefd geworden op de nieuwe MT 09 Tracer van Yamaha. Prijs: € 11.000,- Het geld heb ik wel, maar mijn geweten (lees: mijn vrouw) vraagt zich af; verlies je niet veel te veel op een nieuwe...
  3. B

    Handdeflectors MT 03

    Hallo, Ik ben op zoek naar handdeflectors voor mijn Yamaha MT-03. Groeten Bas Scholtens.
  4. B

    Te koop: Yamaha R1 2004 €7250,-

    Hierbij bied ik mijn Yamaha R1 te koop aan. Ik wil voor de straat een andere fiets (iets rustigers). Het gaat om de volgende motor: Merk: Yamaha Type: YZF-R1 Bouwjaar: 2004 KM's: +/- 28700. (Er wordt nog mee gereden) Kleur: Rood Extra's: - compleet akrapovic uitlaatsysteem (geweldig...
  5. B

    Yamaha R1 2004 met compleet akrapovic uitlaatsysteem

    Hierbij bied ik mijn Yamaha R1 te koop aan. Ik wil voor de straat een andere fiets (iets rustigers) en voor het circuit een R6. Het gaat om de volgende motor: Merk: Yamaha Type: YZF-R1 Bouwjaar: 2004 KM's: +/- 28700. (Er wordt nog mee gereden) Kleur: Rood Extra's: - compleet...
Terug
Bovenaan Onderaan