Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: atjong
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. atjong

    4 weken wachten op Nederlands kenteken normaal?

    Ik heb gisteren een maand geleden bij een motorzaak een motor gekocht die nog op Nederlands kenteken gezet moest worden, was een Belgische motor. Ik ben nog steeds aan het wachten op levering van de motor omdat de belastingdienst langzaam is met de afhandeling, zo zegt de motorzaak. Is dit...
  2. atjong

    Klok spontaan op 12:00

    Hoi, als ik mijn Honda Dylan 150 (bj 2007) een paar dagen niet gebruikt heb staat de klok soms spontaan op 12:00, alsof hij zonder stroom is komen te staan. Maar starten doet ie altijd. Wat kan hier aan de hand zijn? Zit er misschien een backup-batterij in het dashboard die op is?
  3. atjong

    Gezocht: motor voor Yamaha Majesty 250 (YP250)

    In verband met wat ongelukkige omstandigheden ben ik op zoek naar een motor voor mijn Yamaha Majesty 250 (YP250) van rond het jaar 2000. Als je wat te koop weet, stuur me een PB. Ik zoek het complete ding, dus met versnellingsbak. Het model: Motor in de soep gedraaid:
  4. atjong

    Zo kan het ook

    Creatieveling... Wel goed kijken.
  5. atjong

    Hoe krijg ik deze moeren los

    Wie kan met vertellen hoe ik deze twee @%#$ moeren los krijg? Het gaat om een 250 cc motorscooter waar wat slijtage zit in de aandrijflijn. Zoals je op de 2e foto ziet zijn er 2 happen uit de rotor links. Wat ik al geprobeerd heb: 1. Kwartiertje ruim in de WD40 laten zitten. 2. Verhitten...
Terug
Bovenaan Onderaan