Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. V-twin Kevin

    Motor slaat af na 2 km rijden

    Een vreemde storing met mijn Kawasaki KLX650 uit 1994. De motor slaat af na een kilometer of 2 rijden. Het lijkt dan net alsof hij op reserve springt of geen brandstof meer krijgt maar ik heb ook 3x een backfire gehoord. Zodra de motor uit is en ik heb een minuut laat afkoelen, start hij wel...
  2. V-twin Kevin

    Dainese D-Air Racing Airbag overall maat 52

    Zo goed als nieuw Dainese D-Air Racing ééndelig motorpak in maat 52. Afkomstig uit bedrijfsvoorraad/showroom ivm overjarig model. Pak is nooit gebruikt of gedragen. Het enige wat de leeftijd van het pak verraadt zijn een paar lichte krasjes op de schouderbeschermers en wat lichte rimpels...
  3. V-twin Kevin

    Motortrailer bandenmaat

    Ik heb sinds kort een licht trailertje voor de motor. Deze staat op 8" wielen met smalle bandjes en deze zijn aan vervanging toe. Nu dacht ik: waarom doe ik er niet gelijk 10" wielen op? 145 breed ipv 110. Kon wel eens een stuk stabieler rijden. Uiteraard moet ik ff bekijken of de aanhanger...
  4. V-twin Kevin

    SV650 start niet - elektronisch probleem

    Mijn SV wil niet meer starten. Situatieschets: - Eerst dacht ik dat de accu leeg was. De startmotor ging nog wel rond, maar heel langzaam. Ging ook steeds langzamer draaien. Tot op het punt dat het startrelais alleen nog maar "Klik" deed bij het indrukken van de startknop. - Vervolgens de...
  5. V-twin Kevin

    Tent op de Paddock

    Rare vraag misschien.. maar zijn er mensen die in een "gewone" kampeertent overnachten op de paddock? Heb zelf een vrij grote tent maar vroeg me af of ik dat ding eigenlijk wel kan opzetten op de paddocks van bijv Assen, Zolder, Mettet, CPZ.. enzovoorts. Ik zat er aan te denken om de tent...
  6. V-twin Kevin

    3 mei Assen Cursus niveau 1+ MSH

    Ik heb zojuist geboekt zoals in de topictitel vermeld staat. Iemand uit de omgeving van Rotterdam/Dordrecht, of iemand die voor mij op de route Rotterdam-Assen woont en mee wil rijden? Misschien leuk om samen te rijden (ik heb een auto en regel een aanhanger waar wel 2 brommers op moeten...
  7. V-twin Kevin

    Organisaties circuitdagen

    Dit jaar ga ik mijn eerste stapjes zetten in het circuitrijden. Eerste dag op Zolder is al geboekt maar ik ben een beetje op zoek naar welke aanbieders van circuitdagen er allemaal zijn, liefst aangevuld met ervaringen. Een rondje Google leert mij natuurlijk een aantal namen als RaceCracks...
  8. V-twin Kevin

    Eerste circuitfiets - budget

    Ik zit een beetje te overwegen om deze winter een circuitfiets aan te schaffen of klaar te maken om volgend jaar een aantal keer vrij te gaan rijden/cursussen te doen. Afgelopen jaren regelmatig met de SV wezen sturen (enkel op Lelystad) maar dat werkt toch wel érg verslavend dus misschien is...
  9. V-twin Kevin

    Boete uit Zwitserland

    Ik heb een brief uit Zwitserland ontvangen met daarin de mededeling dat ik op mijn vakantie aldaar te hard zou hebben gereden. Het eerste gedeelte is een stuk over welke wet ik heb overtreden en vervolgens het verzoek of ik "op de achterzijde van dit formulier gegevens over de...
  10. V-twin Kevin

    De laatste droom van Snuffie

    Mijn cavia Snuffie is ongeneeslijk ziek. Inmiddels is hij bijna 5 jaar oud, maar de dierenarts roept al 2 jaar lang iedere maand dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn.. Snuffie gaat onze hele familie enorm aan het hart. Wanneer ik of mijn vader met de motor thuis kom, begint Snuf altijd...
  11. V-twin Kevin

    Honda Nissin remklauw(CBR600RR, 929/954 Blade, SP1/2)

    Ben op zoek naar een setje nette Nissin 4-pots remklauwen. Gaat om het type dat gemonteerd zat op de volgende Honda's: - CBR600RR van 2003/2004 - Fireblade 929 van 2000/2001 - Fireblade 954 van 2003/2003 - VTR SP1 - VTR SP2 - En als het goed is ook op de CB 1300S van 2002-2013 Hoeven...
  12. V-twin Kevin

    2 Weken Passen rijden

    Ik wil deze zomervakantie met de motor passen gaan rijden. Nou was ik benieuwd of iemand tips heeft voor welke passen de moeite waard zijn om aan te doen in een tijdsbestek van 10-14 dagen. Ik zie wel eens wat namen van mooie passen voorbij komen maar weet niet in hoeverre deze te...
  13. V-twin Kevin

    V-strom uitlaat roest weg

    De originele uitlaat van de V-strom 650 uit 2012 van mijn vader begint nu al bijzonder erg roest te vertonen. De motor heeft krap 30.000 km gereden, waarvan 99% met mooi weer. De motor heeft nooit pekel gezien. Hij staat buiten onder een hoes, in de carport (dus wel droog). De...
  14. V-twin Kevin

    Dat lelijke ronde remvloeistof potje

    Oké, misschien een stomme vraag, maar ik wil hier wel eens wat duidelijkheid over hebben. Waarom gebruiken ze vaak van die lelijke, witte, ronde remvloeistof potjes terwijl er ook metalen, platte, vierkante reservoirtjes bestaan? Ik stoor me eigenlijk gigantisch aan dat ronde potje op mijn...
  15. V-twin Kevin

    Arjan Brouwer Allroadrit 20 december

    Nog mensen van hier die voornemens zijn om naar de Snertrit in Putten te gaan met de allroad? Zaterdag 20 december 2014: Snertrit Allroads en Offroads in Putten. FRAAIE WINTERRIT ! - Arjan Brouwer Motor Trading Ben van plan om met de KLE aan te haken. Als het weer zo blijft als nu...
  16. V-twin Kevin

    Reisverslag: Solotrip naar de Deutsche Alpenstraße

    Misschien niet zo spannend als sommige verhalen hier, maar het was afgelopen week mijn eerste solotrip en voor mij dus wel een hele ervaring :Y De voorbereiding Een poosje terug heb ik een Kawasaki KLE 500 gekocht met het oog om eens wat kampeertrips te gaan ondernemen. Dankzij een zomer vol...
  17. V-twin Kevin

    Hoogteslag in spaakwiel

    Nadat ik toch wat geïrriteerd begon te raken door het hobbelen van mijn Kawa, zojuist even gekeken waar het vandaan kwam. Er zit duidelijk een hoogteslag in het voorwiel. Moeilijk te meten, maar ik zou zeggen een mm of 1,5 a 2. Het ligt geloof ik niet aan de band. Ik zie de velgrand zelf ook...
  18. V-twin Kevin

    Givi Monokey 45l topkoffer

    Ding is rood van kleur en heeft de nodige krassen. Functioneert echter nog prima en is -getest onder de douche- waterdicht. Als functionaliteit boven vorm gaat, heb je hier misschien wat aan ;) Inclusief adapterplaat. Is dus het Monokey systeem van Givi. Vraagprijs: Doe een goed...
  19. V-twin Kevin

    Kapschade repareren

    Ik weet dat er veel topics over zijn, maar die lijken allemaal te gaan over het repareren van scheuren of schuifschade. Mijn zijkap ziet er zo uit. Wat zou hier nou de handigste manier voor zijn? Zou een kitje Motip Polyester Repair werken? Da's met een fiberglas matje en wat hars...
  20. V-twin Kevin

    Handschoenen voor lange vingers

    Ik zoek me het ongeluk naar een nieuwe set handschoenen. Ik heb vrij smalle handen met een lange palm en lange vingers. Met name een lange duim. 2 Jaar geleden dacht ik na een lange zoektocht eindelijk de perfecte handschoen gevonden te hebben (Revit Tarmac) maar die zijn na een tijdje dragen...
  21. V-twin Kevin

    Het grote "Circuit Lelystad" topic

    Om straks het Knee-Down topic een beetje te ontzien dacht ik dat dit topic wel eens een waardevolle toevoeging kan zijn. Mocht het verplaatst moeten worden, be my guest ;) Discussiëren, afspreken en nagenieten voor iedereen die graag een middag of avond buiten gaat spelen op "circuit"...
  22. V-twin Kevin

    Open uitlaat controle Rotterdam

    Ik had het al eerder hier gelezen, maar zojuist aan den lijve ondervonden. Op verschillende plaatsen in Rotterdam controleert de politie zeer streng op open uitlaten op motorfietsen. Ik reed net over de Oldegaarde (Rotterdam Zuid, Pendrecht) en mocht met een motormuis mee naar het...
  23. V-twin Kevin

    LS2 enduro/allroad helm

    Had deze helm gekocht voor bij mijn vorige motor, maar die is inmiddels al weer een tijdje weg. Doordat de helm zo goed ventileert en ik hem eigenlijk alleen bij slecht weer in bezit heb gehad, is hij amper gedragen. Is op twee handen te tellen. Gaat om een LS2 mx433 magnum enduro/allroad...
  24. V-twin Kevin

    LecWec tegen zwetende voorvorkkeerringen

    Een vraagje van mijn kant. Ik ben bekend met het middel LecWec (zie afbeelding), dit middel is bedoeld om lekke keerringen weer te 'herstellen'. Volgens de beschrijving maakt het het rubber van een keerring weer elastisch en laat het de keerring opzwellen waardoor deze weer beter afdicht...
  25. V-twin Kevin

    KTM 200 & 390 Enduro 200

    KTM is de laatste tijd goed bezig met hun nieuwe lijn lichte ééncilinders. Vooral de 390 serie is interessant voor de Europese markt want deze valt goed in het 35 kW segment. Na de Duke 390 is op de Eicma zijn gekuipte broertje de RC 390 geïntroduceerd. Na wat wishful thinking en wat...
Terug
Bovenaan Onderaan