Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wesleyc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wesleyc

    Spyball alarm problemen

    Hallo allen, afgelopen zondag zijn de problemen met mijn spyball alarm begonnen met als resultaat dat vandaag de motor niks doet zodra ik het contact omdraai. (letterlijk niks) Zondag reageerde het alarm niet op de handzender, ik heb toen verder geen actie ondernomen. Maandag reageerde het...
  2. wesleyc

    Tijden verschijnen in tekst post

    Ik opende een topic en merkte dat de tijden niet in de juiste regel staan. Niet storend voor mij maar geef het toch ff aan. Tweede post zie je dat 22:57 in een volgende regel wordt geplaatst. Komt voor op een 1600*900 scherm met Chrome en win7
  3. wesleyc

    gestolen uit monster: yamaha xt660x

    Helaas was ook deze motor niet veilig voor het dievengilde. Gestolen uit monster dit weekend, waarschijnlijk zaterdag op zondag, deze xt660 van een maat van me. Kenteken is MP VJ 79. Ze Zijn geen amateurs helaas, motor zao wel in onderdelen gaan of naar het buitenland. Als je iets tegenkomt...
  4. wesleyc

    kettingset, investeren in kwaliteit?

    Hallo mede-motorrijders, mijn ketting zit ondertussen op maximale speling, na bijna 20.000 km door weer en wind gereden te hebben vind ik dat niet heel vreemd. Alleen de vraag nu, welke volgende kettingset? Ik heb diverse kettingen gezien, DID vx en vm lijken mij beide prima geschikt voor op...
  5. wesleyc

    suggesties voor route in frankrijk gevraagd

    Ik ga op weg naar frankrijk deze zomer en wil vanaf frankrijk binnendoor rijden. Nu is het bijna onmogelijk om zelf alle mooie weggetjes te ontdekken, vandaar dat ik aan jullie vraag wat jullie me aanraden. de bestemming is choranche. De eerste dag wil ik over de snelweg om in frankrijk te...
  6. wesleyc

    accu

    Ik merk dat mijn accu redelijk warm wordt tijdens het rijden. Op zich best lekker in deze temperaturen maar ik wil geen drooggekookte accu hebben uiteindelijk. Daarnet heb ik de accu doorgemeten, met een goedkope multimeter, deze gaf keurig 11,8/12 V aan zonder contact en met contact. De...
  7. wesleyc

    welk gereedschap?

    Hey Ik ben me aan het orienteren op gereedschap want omdat ik binnenkort 21 wordt mag ik van 'paps en mams' een mooi cadeau uitzoeken *O* En ik wil.... Gereedschap... want bij mij thuis kan ik nooit wat vinden, en als ik wat pak krijg ik gezeur dat ik het niet op de goede plek terug leg B|...
  8. wesleyc

    Reisgenoot(en) vanuit Frankrijk naar NL gezocht

    Op dit moment zit ik in Frankrijk, samen met me broer maar deze gaat eerder terug dan ik wil: DILEMMA ;( want hij gaat met de auto terug waar op de heenweg mijn motor achterin stond. Ik zal dus terug moeten rijden naar NL, wil ik hier nog een beetje van me motor kunnen genieten. Maar...
  9. wesleyc

    Andere motor voor AVD examen..

    Ik heb vandaag mijn AVD examen mogen doen. Natuurlijk was ik een beetje zenuwachtig, wil heel graag het pasje hebben. Zodra ik op de rijschool aankom krijg ik te horen dat er een probleem is. We moesten allebei op 25 kW afrijden en een van de 25 kW motoren ( waar ik altijd op reed) was...
  10. wesleyc

    prijsvraag Yamaha

    We kijken net bij ons thuis de post na, en tot onze verbazing zat daar het Yamaha T-shirt bij van de prijsvraag. Helaas wel voor mijn broer maar hij past hem niet :+ Nou vroeg ik me af wie er hier nog meer een shirt heeft gewonnen? Bij deze staat de score op: 5 *O*
  11. wesleyc

    gezocht: 25 kW tot 1500 €

    Ik ben op dit moment bezig om mijn rijbewijs te halen voor de motor. Is wel zo handig als ik volgend jaar ga studeren en dus elke dag naar de uni moet. Nou is het dus zo dat ik een leuke 25 kW motor zoek, het liefst een die weer terug kan naar origineel voor als hij me erg bevalt. Ik ben...
Terug
Bovenaan Onderaan