Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. speedy_gonzales

    Motor krijgt geen brandstof, omvalsensor?

    Inmiddels ben ik er achter dat mijn motor waarschijnlijk geen benzine krijgt. Er hangt 1 kabeltje los in de topkuip dat ik niet kan plaatsen. Weet er iemand waar zich de omvalsensor van een fireblade uit 2000 bevind?
  2. speedy_gonzales

    HELP! motor wil niet aan slaan :(

    Ik ben gisteren een rondje wezen rijden op mijn motor. Na ongeveer een uurtje rijden stopte ik eventes, maar toen ik na ongeveer 5 min mijn weg wilde vervolgen starte hij niet meer ;( Na een paar keertjes proberen heb ik mijn motor maar op laten halen. Thuis heb ik gecontrolleerd of...
  3. speedy_gonzales

    Gezocht Bags Connection Cargobag

    Bags Connection Cargobag Ik ben dus opzoek naar dit model motortas.
  4. speedy_gonzales

    Sportieve groepsrit

    Laat maar
  5. speedy_gonzales

    Band loopt een beetje af

    Mijn achterband loopt een beetje af. Ik heb hem gisteren op opgepompt en vandaag zat er 1.5 bar minder in. Ik heb mijn achterband er nog geen half jaar opzitten dus vroeg mij af of deze te plakken is. Anders moet ik elke keer voor dat ik ga rijden mijn band oppompen B|
  6. speedy_gonzales

    carbon hugger 929rr fireblade sc44 2000/2001

    Ik ben opzoek naar een mooie carbon hugger voor mijn fireblade uit 2001.
  7. speedy_gonzales

    Duoseat 954 RR 30 euro inc verzenden

    Ik heb nog een 954 rr duoseat liggen, die voor 30 euro inclusief verzenden weg mag :)
  8. speedy_gonzales

    Mooie motor posters

    Hoi ik ben op zoek naar enkele mooie motor of auto posters om de garage een beetje op te vrolijken. Geen shoppers en het liefst een beetje groter formaat. Dus als je wat moois hebt geef dan maar een seintje.
  9. speedy_gonzales

    Duozitje en/of seatcover 929 rr fireblade

    Hoi ik ben dus zoek naar een duozitje en een seatcover in de kleur zwart voor mijn fireblade uit 2000-2001. Heb je nog iets liggen geef mij dan maar een seintje.
  10. speedy_gonzales

    929rr -------- tank------ zwart

    Slotje ben voorzien *O*
  11. speedy_gonzales

    Fireblade spullen inclusief mooie vrouw!

    Kuipset verkocht :) het subframe inclusief acubak 75 euro het achterlicht 20 euro
  12. speedy_gonzales

    929rr subframe en orgineel achterlicht

    Hoi Ik heb nog een subframe en orgineel achterlicht van een 929rr liggen als je intresse hebt stuur mij dan maar een pm. Gr. Vincent
  13. speedy_gonzales

    Gevraagd demper fireblade SC44 929RR

    Hoi hoi ik ben op zoek naar een mooie demper voor mijn blade uit 2001. Heb je nog wat liggen geef mij dan maar een seintje inc vraagprijs :P Uiteraard het liefst een beetje in de buurt van Almere.
Terug
Bovenaan Onderaan