Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Scheurneusje

    vervangend vervoer???

    wie weet wat van die HOG verzekering af???????? als je strand met je motor dat je dan een vervangende motor krijgt?? of een andere goede verzekering die dat wel heeft?? hebben het nu dus meegemaakt met de anwb dat mijn vervangend vervoer zelfs een treinkaartje of vliegticket kan...
  2. Scheurneusje

    te koop Kawasaki ZXR 750CC

    aleen reageren naar EMAILADRES onderaan graag,is van zus van collega die haar motor weg doet.......................dus ik bemiddel aleen maar........ Kawasaki ZXR 750CC Bouwjaar februari 1997 Km stand 18500 km Vraagprijs _------ euro In zeer goede staat Nieuwe banden voor en achter...
  3. Scheurneusje

    banden vernieuwen op je vakantieplek

    Hoi aangezien wij in augustus door 7 landen gaan toeren, vroeg ik me af, is het ergens bv in oostenrijk of zo goedkoper om nieuwe banden onder je motor te laten zetten, ik ben rond die koers denk ik namelijk eigenlijk aan nieuwe banden toe, en wie weet is het ergens in 1 van de landen die...
  4. Scheurneusje

    te koop mooie rode Hoda VFR 750

    Mijn collega rijd al jaren bijna niet meer op zijn motor, en ik heb hem aangeboden om hem hier op MF te zetten, is altijd in onderhoud geweest bij van de POL in helmond, Hij is er altijd heel zuinig mee om gegaan............. verder: Nieuwe banden. Nieuwe tandwielen en ketting...
  5. Scheurneusje

    brandweervrouw stelt zich voor

    Hallo ik ben karin 43 jaar kom uit mierlo en zit sinds 1998 bij de vrijwilige brandweer van mierlo. ik ben getrouwd en we hebben 2 kinderen eentje van 20 en de jongste wordt in november 19 jaar. ik werk in een metaalbedrijf als ccn draaier...een straat van me af. verder maak ik ongeveer...
Terug
Bovenaan Onderaan