Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lordjes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lordjes

    deuk en krassen in tank

    Zojuist mijn motor in de schuur tegen de muur laten vallen, nu zit er een deuk in de tank en krassen op de tank. Die deuk is niet mijn grootste zorg, die kan er bij een schadeherstel misschien wel wat uitgedeukt worden. En anders is het jammer of hebben jullie een alternatief? . De krassen zijn...
  2. lordjes

    beschadiging motorblok

    Op mijn fazer 1000 heb ik een aantal beschadigingen aan mijn motorblok (zilverkleur) . Hoe zou ik de beschadigingen weg kunnen werken. Zelf ben ik niet erg technisch dus heel het blok eruit halen en opnieuw spuiten is voor mij geen optie. Zijn er andere manieren?
  3. lordjes

    MIVV uitlaat

    Gisteren heb ik een yamaha fazer 1000 gekocht en er zit een MIVV uitlaat op. Mijn vraag is of dit een probleem is mbt het aantal decibel. Het is een zilverkleurige uitlaat en staat alleen op MIVV Sport line. de uitlaat is niet groter dan de originele uitlaat, maar welk type het is heb ik geen...
  4. lordjes

    Onderuit gegaan, motor kapot

    Vorige week ben ik na een weekend Ardennen op de terugweg bij Brussel onderuit gegaan. In de bocht, nat wegdek, wegwerkzaamheden iets te gretig de rem ingeknepen. Motor tegen de vangrail en met de takelwagen terug naar Nederland. Zelf een gekneusde hand en behoorlijk wat schrik. Volgens de...
  5. lordjes

    Hotel, maar geen motorparkeerplaats! Wat nu?

    Ik heb een overnachting cadeau gekregen in een hotel. Graag zou ik op de motor maar gaan maar helaas hebben ze geen motorparkeerplaats. Ik dacht dan zet ik het mijn motor aan een lantaarnpaal vast, maar die blijken in een dikke heg te staan. Mijn vraag is wat zouden jullie doen, met de...
  6. lordjes

    Hoelang een MF sticker en niet worden gespot

    Zat eens te denken maar zelf heb ik nu 1,5 jaar een sticker op motor en ben nog niet gespot. De motor staat ook niet altijd binnen, dus dat argument kan niet worden gebruikt. Ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die wel een sticker hebben maar niet worden gespot? En uiteraard hoelang de...
  7. lordjes

    ratelgeluid bij 5000 rpm fazer

    ik heb een Yamaha fazer uit 2001, maar nu heb ik de laatste tijd een vreemde ratel. Waneer ik een klein half uurtje aah het rijden ben dan krijg ik bij het optrekken een vreemde ratel. de ratel komt bij 5000 toeren en wannneer ik verder ga verdwijnt de ratel ook tot ik naar de volgende...
  8. lordjes

    accu

    Voor het eerst met de motor de winter in. Nou ja de motor in de schuur waar het lekker warm is. Vanaf begin december staat de motor al stil. Na wat informatie te hebben ingewonnen op het forum, heb ik een acculader besteld bij conrad een 300 pro. Op deze lader kan je verschillende volt...
  9. lordjes

    Scheur in kap

    Gisteren heb ik door pure onkunde mijn motor moeten neerleggen. Gelukkig ging het niet al te hard, maar nu heb ik op mijn kap voor wat krassen en een scheurtje. De krassen zijn denk redelijk weg te halen met een lakstift. Er zit ook een scheur van ongeveer 7 cm in mijn kap. De scheur loopt van...
  10. lordjes

    Scheur in kap

    Gisteren heb ik door pure onkunde mijn motor moeten neerleggen. Gelukkig ging het niet al te hard, maar nu heb ik op mijn kap voor wat krassen en een scheurtje. De krassen zijn denk redelijk weg te halen met een lakstift. Er zit ook een scheur van ongeveer 7 cm in mijn kap. De scheur loopt van...
  11. lordjes

    Kan mijn motor eigenlijk wel tegen regen?

    Ik ben een beginnend motorrijder en heb een Fazer gekocht. Geen mogelijkheid om de motor binnen te zetten heb een hoes gekocht. De motor wordt gebruikt voor alles dus ook woon werkverkeer. Bij werk staat de motor buiten, ook in de regen, mijn vraag is of dat het kwaad kan als de motor een hele...
Terug
Bovenaan Onderaan