Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lady X
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Hebben de Franse alpen goede wegen?

    Hallo, mijn man wil volgend jaar met mij via Luxemburg richting de Franse alpen, Jura naar Zwiserland, Italie, Oostenrijk. Hij op een Triumph XR800X en ik op m´n Honda NC750S. Ik wil graag weten of de Franse wegen goed zijn, mijn NC is vrij strak afgeveerd en ik heb de pest aan slechte...
  2. L

    Voorvorkstabilisator

    Hallo, gisteren even lekker wezen sturen met m'n Yamaha XJR1200. Heeft iemand ervaring met een voorvorkstabilisator op een XJR? Of een andere vergelijkbare zware naked bike? Heb op internet gezocht maar zo'n ding heet tegenwoordig blijkbaar anders(?) Ik wil de motor aan de voorkant wat...
  3. L

    Zondag 24 maart open dag Motoport Engbers Zelhem

    Open dag bij Motoport Engbers in Zelhem van 10.00 - 17.00 Ook show van een belgisch kawa stunt team ''de Bleuk'' Altijd gezellig daar!
  4. L

    Verstelbare koppelings handle Honda Transalp

    Omdat ik kleine handen heb is de koppelings handle op mijn transalp met lange ritten niet prettig. Ik zou graag een verstelbare handle kopen of een handle met een duidelijke ''knik'' zoals die in de crosserij ook wel gebruikt worden, dan is de afstand tussen mijn hand en de handle kleiner en...
  5. L

    hamsterspoiler

    Voor de reis naar noorwegen in juni wil ik graag een hamsterspoiler monteren op mijn transalp, via de bmw gs club te krijgen, bij een zekere hamster. Registreren bij de gs club lukt helas niet Weet iemand het e-mailadres van die hamster?
Terug
Bovenaan Onderaan