Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sakeman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Uitlaat zonder PC en/of filterbox SCHADELIJK?

    Beste MF'ers, Is het schadelijk voor het motorblok om alleen een uitlaat te monteren zonder afstelling door middel van een PC en/of filterbox? bv. Te weinig lucht of brandstof?
  2. S

    Uitlaat op Z750 schadelijk zonder PC + Filterbox

    Beste MF'ers, Is het schadelijk voor het motorblok van een Z750 om alleen een uitlaat te monteren zonder afstelling door middel van een PC en/of filterbox? bv. Te weinig lucht of brandstof?
  3. S

    Alleen (uitlaat)demper of daarbij ook meerdere aanpassingen?

    Beste naked-frks, Ik ben bezig met het opstellen van een lijstje waarop ik de toekomstige aanpassingen op mijn motor beschrijf. Hier en daar wat vragen stellen over bepaalde onderdelen(dempers, powercommander etc), site'je hier en daar om op verschillende vlakken wat wijzer te worden. En...
  4. S

    Testrit bij aankoop motorfiets altijd mogelijk?

    Hallo beste motorliefhebbers, Zeer binnen kort wil ik graag een motor gaan kopen bij een dealer. Ik weet al wat voor soort ik wil gaan kopen, alleen ben ik er nog niet uit welke merk, type etc. Om een motorfiets uit te zoeken naar wens ben ik er van overtuigd als amateur dat een goede...
  5. S

    Sakeman stelt zich voor

    Beste motorliefhebbers, Mijn naam is Cees en ben woonachtend in Noord-Brabant. Het meest liefhebbende roze papiertje is nog niet in mijn bezit. Zaterdag is gepland dat ik 3 november op mag voor het behalen van mijn motor-rijbewijs. Van dit moment gaan ik gebruik maken om te laten zien dat...
Terug
Bovenaan Onderaan