Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBOnyx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBOnyx

    Te koop: BMW R1100RT met weinig km

    Zeer nette BMW R1100RT uit 1996, met zijkoffers, ABS, elektrisch verstelbare ruit, middenbok, handvat verwarming, Banden zijn 7000km geleden vervangen door 1e eigenaar. Geen roest en slechts 42500km op de teller. Rijdt verder prima!! Was van plan om te gaan toeren, maar komt er helaas niet van...
  2. CBOnyx

    Zeer nette Yamaha Diversion 600

    Bouwjaar 1996 km-stand 14000 met achterrekje, stuurverhogers en valbeugels voor de winter olie en oliefiter vervangen Geen roest of andere gebreken, ziet er als nieuw uit en rijdt prima! In zeer mooie 2-tone blauwe uitvoering. Is van mijn vrouw, maar zij heeft liever een chopper model, dus...
  3. CBOnyx

    Opties

    Ik rij nu een Yamaha XVS950A. Deze heb ik in 2010 nieuw gekocht, maar na 7 jaar wel toe aan iets anders. Heb deze nu te koop (of te ruil) staan en ben dus op zoek naar een ander type motor. Budget 6000 Dus geen chopper, geen racer. Eisen en wensen. Niet ouder als 2010/2011, kmstand...
  4. CBOnyx

    Hoger stuur Diversion 600

    Wil iets meer rechtop zitten op een Diversion 600 (1995). Zit nu standaard 22mm stuur op. Iemand ervaring of advies met plaatsen ander stuur / stuurverhogers ?
  5. CBOnyx

    ultrasoon reinigen

    Zoals in een ander topic vermeld, heb een XL600R gekocht welke een aardige tijd heeft stilgestaan. alle vloeistoffen vervangen en vlotterbakjes/sproeiers schoongemaakt. Motor blijft sputteren bij opendraaien gas en slaat dan af. Blijkbaar is de carburateur smeriger dan gedacht :) vraag...
  6. CBOnyx

    Carburateurproblemen XL600R

    Heb onlangs een hele mooie XL600R overgenomen, echter deze had geruime tijd stilgestaan. Benzine vervangen, luchtfilter schoongemaakt, olie gechecked. Onderbakjes van de carburateurs (dubbele) eraf gehaald en schoongemaakt. Sproeiers eruit en doorgeblazen. Was allemaal flink vies ...
  7. CBOnyx

    Verlagen achterkant Honda CB650 SC Nighthawk 1983

    Wil graag de achterkant van mijn 1983 CB650SC Nighthawk iets verlagen. Heeft iemand al ervaring hiermee, of een idee wat de beste manier is? Schokbrekers vervangen?
  8. CBOnyx

    mini knippers

    oranje, setje van 2
  9. CBOnyx

    Setje knippers

    Nog ongebruikt. Bij interesse...stuur effe een PB>
  10. CBOnyx

    Grips / handvaten

    Setje Grips / handvaten
  11. CBOnyx

    12V Ledjes

    kan iemand deze nog gebruiken...gekocht, maar niet nodig.
  12. CBOnyx

    Leuk tellersetje voor zelfbouwer

    Heb dit setje gekocht, maar heb reeds een ander setje...is dus overbodig, maar wel nieuw !
  13. CBOnyx

    Chromen lamporen

    Setje lamporen gekocht 35-41mm, maar zijn iets te kort voor mijn motor. Mogen dus naar een andere hobbyist :) Mocht je zelf een iets langer setje hebben...ruilen is ook een optie !
  14. CBOnyx

    Trillende aandrijving / koppeling

    Sinds een tijdje heb ik een CB650Nighthawk uit 1985. cardan aangedreven Bij het wegrijden in de eerste versnelling voel ik dat de koppeling of daar in de buurt ( :) ) trilt...ook het overschakelen gaat iets stroever. Het voelt haast of er iets los zit. Dit is zowel bij koude als warme motor...
  15. CBOnyx

    universele toerenteller aansluiten op XVS950A

    Kreeg van een vriend een universele toerenteller die ik graag op mijn Midnight Star 950 wil monteren. 5 draden...2 voor verlichting...3 voor de functies van de toerenteller zelf. Ondanks duidelijke tekening hebben ze het over "lock positive electrode" en "lock negative electrode" Iemand enig...
  16. CBOnyx

    Indicatorlampjes

    Heb voor mijn CB650SC een mooie toerenteller en snelheidsmeter gekocht, echter zonder indicatielampjes (neutraal, grootlicht, enz enz) Zijn hier lossen compacte setje van te koop dat iemand weet?...of is het zelf knutselen met ledjes ? Wellicht heeft iemand dat al eens gedaan en een mooi...
  17. CBOnyx

    TomTom Rider Pro + RAM Mount + Scale bleutooth headset

    Ongeveer maar 3 keer gebruikt, vandaar dat ik er iemand anders blij mee wil maken. En ja...het is Bluetooth ! :) Prijs : 250 Euro. Link naar Marksplaats : http://link.marktplaats.nl/m833001314
  18. CBOnyx

    nederlandse vertaling voor Fender Bib ?

    iemand enig idee hoe dit in het nederlands heet... http://www.mustangseats.com/ProductImages.aspx?intProductID=1129
  19. CBOnyx

    DB Killer in demper?

    Wat is de makkelijkste manier om hier een DB killer in te maken..deze demper past prima, maar dempt voor geen meter ;-) Misschien heeft iemand nog een universele db-killer liggen die zou passen. Buitenmaat demper is 60mm
  20. CBOnyx

    2 delig (jas en broek) motorpak voor een kind (Small,36/38)

    Maar 1 keer gedragen door mijn dochter.
  21. CBOnyx

    dempers over van project

    1 RVS demper, komt van SP1 af. 1 demper, verzaagd, geen idee waar deze origineel op past.
  22. CBOnyx

    RVS Honda SP1 einddemper

    Nog over na een projectje.
  23. CBOnyx

    Koppeling slipt door bij koude motor

    In de hoge versnellingen slipt mijn koppeling door. Zodra ik 15 km heb gereden en dus de motor warm is en ik de koppeling een paar keer heb gebruikt, is het over. Heb de motor overgenomen nadat de olie al ververst was...weet dus niet welke olie er in zit. koppelingskabel ?..verkeerde...
  24. CBOnyx

    welke demperr?

    Kreeg deze demper toegestuurd als zijnde "orginele" demer voor een Suzuki DR800S Sr42.. Dat is het dus niet..iemand enig idee wat voor een demper dit is ? Dacht zelf aan een XL600R..
  25. CBOnyx

    set bandjes

    Met name op zoek naar achterband 130/80-17...voor gebruik met binnenband. liefst hetzelfde merk/type voorband...90/90-21..voor gebruik met binnenband. zoals jullie al begrijpen..voor een zacht prijsje... rij hooguit 1500km per jaar met mijn DR800S en voornamelijk openbare weg...dus niet...
Terug
Bovenaan Onderaan