Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: G6-R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Honda SH150i deel2

    aangezien mijn oude topic gesloten is gaan we hier maar verder denk ik zo :]
  2. G

    Honda SH150i

    Jongens ik heb een Honda SH150i op het oog van 2009 een zwart met topkoffer en 1100 km gelopen te koop bij een motorzaak voor een hele mooie prijs. Voor en achter schijfrem. wat zijn de plussen en minnen van deze scooter ik hoor het wel van jullie :] Gr JO
  3. G

    Kawasaki 125 KMX Enduro

    Kawasaki 125 KMX off the road. 2e eigenaar recentelijk olie en bougie vervangen. gebruikt voor woon-werk verkeer ( nog nooit een zandpad gezien ) Leuke beginnersfiets voor iemand met rijbewijs tot 25KW. Ik wil namelijk wat zwaarders gaan kopen.
  4. G

    Honda CX500E

    slotje graag motor is verkocht
  5. G

    Honda CX500

    Jongens wat vinden jullie van een Honda CX500 vindt het zelf een leuke fiets om te zien maar hoe is zo,n ding qua techniek ???? en kosten ???
  6. G

    Ervaring met een complete Gianelli uitlaat op een Kawa 125 ?

    Zoals de titel al zegt: heeft er iemand ervaring met een complete Gianelli uitlaat op een Kawasaki 125 KMX ?? :]
  7. G

    van 14PK naar 24PK wat te veranderen

    Het schijnt dat als je de ring uit de uitlaat haalt ( bij de cilinder) en een grotere sproeier monteert het vermogen omhoog gaat. kan iemand dit bevestigen en zoja naar welke maat sproeier moet ik dan gaan? Het gaat om een Kawasaki 125 KMX van bjr 2000 met 14PK
  8. G

    banden

    Hoi, zijn er redelijke gewone wegbanden te koop voor een Kawasaki 125 KMX off road . Nu zitten er nog noppen banden op wielmaat voor is 21inch en achter 18 inch
  9. G

    Kawasaki 125 KMX

    Hee ben nieuw hier. Heb nog geen motor rijbewijs maar wil hier zeer binnenkort mee beginnen. Heb wel al een motor gekocht en wel een Kawasaki 125 KMX uit 2000 . Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden wat betreft de motor??? Hij heeft aantoonbaar 3748km op de teller staan en ziet...
Terug
Bovenaan Onderaan