Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Valkyrie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Akrapovic 60mm systeem Ducati 996S

    Ik zit te azen op een compleet uitlaatsysteem van Akrapovic voor een Ducati 996 met 60mm buizen. Ik kan hier alleen niet zoveel informatie over vinden mbt het geluid en performance. Het systeem schijnt dieper te klinken dan het termignoni 54mm systeem en niet luider. Nou is geluid natuurlijk...
  2. V

    The sound of six en wat rook

    Hieronder enkele filmpjes van het geluid van mijn Valkyrie. (Spreekt voor zich dat afspelen via fatsoenlijke speakers het beste klinkt) Stationair Hoogstationair en wat rook Wegrijden Brug Wielspin
  3. V

    Zes uitlaten

    Sinds twee dagen heeft de CBX er een paar uitlaten bij gekregen :) Klinkt echt geweldig ook, alleen heb ik geen goede mogelijkheden om het geluid op te nemen '( Als iemand een goede optie weet hoor ik het graag. Hier wat foto's:
  4. V

    Bejaarde middelvingers

    In het kader van 'wat moeten we met alle kritiek die we als motorrijders te verduren krijgen?' Ik rij zojuist door Nijmegen en houd me wegens de strenge controles hier op de rechte stukken weg altijd netjes aan de maximum snelheid. Dat is wel erg saai, zeker als je op een kaarsrechte weg rijdt...
  5. V

    Scheur in band..

    Hallo, ik zat na een weekendje volgas Vogezen mijn voorband te bekijken en zag wat kleine scheurtjes, maar deze is wel erg groot. Hoe gevaarlijk is dit? Moet een nieuwe band op namelijk en ik wil graag weer hetzelfde type, waarbij de kans natuurlijk groot is dat dit weer gebeurt. Ik hou de druk...
  6. V

    Diagnose stellen versnellingsbak/koppelingprobleem

    Ik zit met een raar geluid bij het terugschakelen op mijn GSX-R1100. Het geluid lijkt vanuit de versnellingsbak te komen en klinkt als volgt: voornamelijk bij lage snelheden en terugschakelend naar zijn twee of een lijkt het alsof er een blikken asbak op een tegelvloer valt KLENG KLENG kleng...
  7. V

    Motorgeluid

    Ik heb zojuist een filmpje van mijn motor op de videoband gezet, met een erg gaaf geluidje uiteraard *D . Nu wil ik dat graag ook even met jullie delen, maar weet iemand hoe ik dat filmpje of voor mijn part alleen het geluid, digitaal kan krijgen/maken? Dat zou me echt heel gaaf lijken...
  8. V

    Motor verschepen naar Nieuw Zeeland

    Het lijkt me ontzettend mooi om met de motor in Nieuw Zeeland rond te trekken. Helaas is het huren van een motor daar haast onbetaalbaar. Weet iemand misschien wat het kost om een motor te verschepen naar Nieuw Zeeland en welke maatschappij dat voor een redelijke prijs doet? Ik heb vorig jaar...
  9. V

    Valkyrie Rune komt toch naar Nederland

    De Honda Valkyrie Rune is een eenmalige uitspatting van Honda op basis van het 1800cc Goldwing zescilinderblok en als afsluiting van 6 jaar Honda Valkyrie. Hij zou alleen maar voor de Amerikaanse markt bestemd zijn en slechts in een kleine oplage. Nu komen er toch twee exemplaren naar Nederland...
  10. V

    141 of 156pk uit een 750cc?

    Hoeveel vermogen heeft (krijgt) de nieuwe GSX-R750 nou eigenlijk? Op de MotorRai stond 156 pk en dat vond ik eigenlijk toch wel een beetje heel erg veel voor een zeven-en-een-half. Op de Suzuki site staat het 2004 model voor 141pk! Wat is (wordt) het nou?
  11. V

    6 carburateurs afstellen omg Nijmegen

    Ik rijd een 6 cilinder Valkyrie en heb daar nu een open uitlaatsysteem, ontstekingsvervroeger, andere naalden, en K&N filter onder/in/op, echter nu moet ie wel opnieuw afgesteld worden op een vermogensbank. Ik heb daarvoor wat rondgezocht maar ik lees hier op het forum voornamelijk over goede...
  12. V

    Gvd gejat!!!!!!!!!

    Ik zit vreselijk te shaken, zit in het Radboudziekenhuis hier in Nijmegen en tussen 15:00u-17:30u is hier pal voor de hoofdingang (weet je hoe druk het hier is) mijn Suzuki GSX-R1100 gestolen. Godnondejuu, ik kan het gewoon niet geloven, hij is echt weg. Ik ben bang dat ik hem niet meer terug ga...
  13. V

    Alle vier de knipperlichten doen het niet

    Toen ik deze motor kocht ben ik het vergeten te controleren, maar eenmaal thuis kwam ik erachter dat ze het allevier niet doen. Alle andere lichten doen het wel en de zekering is ook nog goed (een andere werkende zekering helpt niets in ieder geval). Het turn-signaal op het dashboard doet het...
  14. V

    Mysterie van de stilte..

    Sinds hele lange tijd ben ik niet alleen helemaal gek van motoren, maar vooral ook van geluid. Het liefst zo hard mogelijk, maar wel zo dat het niet vervormd en mooi zuiver van toon blijft. Altijd spijt gehad dat ik voor mijn eerste motor (CBR600) geen Yoshimura uitlaat heb gekocht (dat werd me...
  15. V

    GSX-R1100 gekocht : ) : )

    Ik heb gisteren een motor voor erbij gekocht, ik begon het geluid van een 4-in-lijn toch wel een beetje te missen en daarbij is dit al jarenlang een droommotor voor me: Hij komt alleen uit Duitsland en zodoende moet ik nog even wachten op de keuring voor ik er lekker mee kan gaan rijden...
  16. V

    Wie komt er kracht tekort bij het sturen?

    Ik krijg regelmatig opmerkingen over of ik wel sterk en zwaar genoeg ben voor mijn Valkyrie (alleen van de mensen die me er nog nooit mee hebben zien rijden trouwens ;) ) en die vragen krijg ik dus ook regelmatig van ervaren motorrijders waarvan je zou denken dat ze er wel verstand van hebben...
  17. V

    Help, krijg voorwiel er niet uit (Akront op CR500)

    Hoi techneuten. De voorband van mijn CR500 is lek (binnenband) en nou krijg ik het wiel er niet uit. Ik heb zelfs de ANWB erbij gehad en die snapte het ook niet :? . Het gaat om een Akront velg en ik zal even proberen te beschrijven wat ik zie. Er zit dus een as door de voorvorkpoten en door...
  18. V

    10 redenen waarom GW-rijders niet terugzwaaien

    Soms dan... ;) Top Ten Reasons Why Gold Wing Riders Don't Wave Back 10. Wasn't sure whether other rider was waving or making an obscene gesture ... 9. Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip ... 8. Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm...
  19. V

    Honda Valkyrie (F6C)

    Ik ben nog geen Valkyrie-rijders tegengekomen op het MF, ben ik dan echt de enige hier? Fans dan misschien? En dat terwijl het de meest geweldige motor is die ooit is gemaakt, echt waar! Waarom zou ik wel uit kunnen leggen, maar snap je waarschijnlijk toch niet (hierbij twijfel ik trouwens niet...
  20. V

    Inzetsgebied SM

    Ondanks dat Nederland zo veel te klein is, zijn er toch nog wel veel rechte wegen waar met een Supermotard weinig lol te beleven is. Jullie kennen het waarschijnlijk wel; je wil graag met je SM een eindje gaan rijden, bv naar vrienden die meer dan 50 km ver weg wonen of zo en je neemt de weg die...
  21. V

    Rijtechniek CR500SM

    Ik was al een tijd op zoek naar een leuke SM en heb me pas geleden dan toch weten te verleiden om een CR500 SM te kopen. Ik heb geen twee-takt ervaring en ben zwaar onder de indruk van deze motor. Ik heb er pas 1 keer echt op gereden en weet nog niet goed hoe het werkt met zo'n dikke tweetakt...
  22. V

    Rijtechniek CR500SM

    Ik was al een tijd op zoek naar een leuke SM en heb me pas geleden dan toch weten te verleiden om een CR500 SM te kopen. Ik heb geen twee-takt ervaring en ben zwaar onder de indruk van deze motor. Ik heb er pas 1 keer echt op gereden en weet nog niet goed hoe het werkt met zo'n dikke tweetakt...
Terug
Bovenaan Onderaan